Olen OAJ:n jäsen ja siten myös jäsenenä opettajien työttömyyskassassa. Olen tehnyt opettajan sijaisuuksia, mutta vakipaikkaa en ole saanut. Voinko olla OAJ:n ja työttymyyskassan jäsen vaikka tekisin välillä muutakin kuin opetustyötä? Kuinka jäsenmaksujen hoitaminen tällöin menee? Entä jos menen välillä opiskelemaan, niin säilyykö jäsenyyteni ennallaan?
Kulkeeko OAJ:n jäsenyys ja opettajien työttömyyskassan jäsenyys käsikädessä niin, että on pakko kuulua molempiin vai voisinko kuulua pelkästään opettajien työttömyyskassaan?
OAJ ja opettajien työttömyyskassa
mitesmenee
2
448
Vastaukset
- mitesmenee
Tuli näköjään tuplana tämä viesti, sori!
- Vain kassassa
Voit aivan hyvin erota OAJ:stä ja jättäytyä pelkän työttömyyskassan jäseneksi. Näinhän kannattaa tehdä, koska ei OAJ välitä pätkän vertaa sijaisten asioista. Itsekin kuulun pelkkään työttömyyskassaan ( en OAJ:n ) ja kassasta tulee kotiin tilillepanolappu kerran vuodessa, jotain 30 euroa. Eikä kassa ( eikä liittokaan senpuoleen) sanele, mitä töitä teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693