HALLOWEEN BILEET, APUA!

Belieber :)

Olen siis järjestämässä kaverieni kanssa yhdessä halloween- bileitä. Teemme kaikki ruoat yhdessä ja ohjelmankin yhdessä. Olemme kaikki 12- vuotiaita. Ruokien ja leikkien kanssa on ongelmia! Nakkisormet, omarsormet, kärpässienet, kärpäset, jääkäsi ja jääpälakarkit olemme jo keksineet, mutta tarvitsemme lisää ideoita!!! Leikkejä ei ole vielä ollenkaan!!!!

Kiitos kaikista vinkeistä :)

3

343

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mellukkainen

tehkää pimee käytävä josta pitää uskaltaa mennä läpi siel voi olla jotaa märkää tai voi pudota harsoo päähän..... tai sitte meet googlee ja kirjotat halloween-leikit klikka se eka otsikko....... kävin ite kattoo oli oikee hyvii halloween leikkejä kantsii käydä kattoo!!!!!!!!!!!!!!!!

ruokiin voitte tehä muffineja jos on valkonen kuorrutus ja sitte punasella kuorutteella "silmäviivoja" ja sitte joku "silmäiiriksen" näkonen karkki keskelle ja voitte tehä hirviö minipitsoja tai hirviöhamppareita.

Voitte myös tehä kitakulhoja kun puhallatte ilma pallon ja teette vehnäjauholiisteristä ja sanomalehistä kitakulhon täs ohjeet: laittakaa sanomalehteä puoleen väliin ilmapalloa ja anatte kuivuu sit puhkasette pallon ku se on KUIVA ja teette saman kaksi kertaa eli teette toisen ilmapallon sit voitte maalata sen ja leikata terävät hampaat ja liimata pahvisilmät sille ja sit sinne voi laittaa esim sipsii tai popparii ja tarjota örkin kidasta naposteltavaa HUOM: muistakaa laittaa talouspaperii ettei naposteltavat maistu maalille,liisterille tai sanomalehdeltä!!!!!

toivottavast sait jotaa apuu näist!!!!!!

• SishiOdoshi

Tuolla keskusteluissa on osio : HALLOWEEN LINKIT, katso niistä itse olen tehnyt ja hyviä vinkkejä on :) P.S siinä muita linkkejä on koristeluun ja ohjemlaan liittyviä vinkkejä.

• Eilukka1969

Meidän juhlissa tarjotaan myös marenkimörköjä sekä pannacotta aivoja. Tosi helppoja tehdä! Taikataikinasta on taiteiltu sormi servettirenkaat (tekokynsillä) ja koristeeksi mörköjä.
      leikkeinä pullonpyöritystä, Halloween visa, aasinhäntä peli luurangon osilla ja tarkkusheittoa pikku möröillä (paperimassa pallo nenäliinan sisällä) mörkökeilailua (wc- ja talouspaperirullien hylsyistä keilat=möröt ja lasten pallo )
      ja tietysti parhaiten pukeutuneen kisa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe