Olen siis järjestämässä kaverieni kanssa yhdessä halloween- bileitä. Teemme kaikki ruoat yhdessä ja ohjelmankin yhdessä. Olemme kaikki 12- vuotiaita. Ruokien ja leikkien kanssa on ongelmia! Nakkisormet, omarsormet, kärpässienet, kärpäset, jääkäsi ja jääpälakarkit olemme jo keksineet, mutta tarvitsemme lisää ideoita!!! Leikkejä ei ole vielä ollenkaan!!!!
Kiitos kaikista vinkeistä :)
HALLOWEEN BILEET, APUA!
3
299
Vastaukset
- mellukkainen
tehkää pimee käytävä josta pitää uskaltaa mennä läpi siel voi olla jotaa märkää tai voi pudota harsoo päähän..... tai sitte meet googlee ja kirjotat halloween-leikit klikka se eka otsikko....... kävin ite kattoo oli oikee hyvii halloween leikkejä kantsii käydä kattoo!!!!!!!!!!!!!!!!
ruokiin voitte tehä muffineja jos on valkonen kuorrutus ja sitte punasella kuorutteella "silmäviivoja" ja sitte joku "silmäiiriksen" näkonen karkki keskelle ja voitte tehä hirviö minipitsoja tai hirviöhamppareita.
Voitte myös tehä kitakulhoja kun puhallatte ilma pallon ja teette vehnäjauholiisteristä ja sanomalehistä kitakulhon täs ohjeet: laittakaa sanomalehteä puoleen väliin ilmapalloa ja anatte kuivuu sit puhkasette pallon ku se on KUIVA ja teette saman kaksi kertaa eli teette toisen ilmapallon sit voitte maalata sen ja leikata terävät hampaat ja liimata pahvisilmät sille ja sit sinne voi laittaa esim sipsii tai popparii ja tarjota örkin kidasta naposteltavaa HUOM: muistakaa laittaa talouspaperii ettei naposteltavat maistu maalille,liisterille tai sanomalehdeltä!!!!!
toivottavast sait jotaa apuu näist!!!!!! - SishiOdoshi
Tuolla keskusteluissa on osio : HALLOWEEN LINKIT, katso niistä itse olen tehnyt ja hyviä vinkkejä on :) P.S siinä muita linkkejä on koristeluun ja ohjemlaan liittyviä vinkkejä.
- Eilukka1969
Meidän juhlissa tarjotaan myös marenkimörköjä sekä pannacotta aivoja. Tosi helppoja tehdä! Taikataikinasta on taiteiltu sormi servettirenkaat (tekokynsillä) ja koristeeksi mörköjä.
leikkeinä pullonpyöritystä, Halloween visa, aasinhäntä peli luurangon osilla ja tarkkusheittoa pikku möröillä (paperimassa pallo nenäliinan sisällä) mörkökeilailua (wc- ja talouspaperirullien hylsyistä keilat=möröt ja lasten pallo )
ja tietysti parhaiten pukeutuneen kisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784