Onko härkämies kiinnostunut minusta?

Raputyttönen2011

Hei, kertokaa te viisaammat, että mikä on tilanne. Olen muutama kuukausi sitten tavannut härkämiehen ja olen ollut huomaavinani jotain kiinnostuksen merkkejä. Tapasimme harrastusten parissa ja olemme nähneet alle kymmenen kertaa näiden kuukausien aikana, mutta olen ihan jalat velttona tähän mieheen.

Härkämies on tumma, seksikäs, puhuu kuin Runeberg (liittyy hänen tulevaan työhönsä) todella ystävällinen, mutta.. salaperäinen, välillä jopa tylyn oloinen ja välillä superystävällinen. Huomaan, että jos minä olen hänelle vähän etäisempi, hän on todella ystävällinen ja laittaa viestiä, mutta jos itse näytän tunteita, niin ei..

Hänen ystävänsä vihjailevat meistä "parina" ja härkämies on siinäkin vähän myhäilevän oloinen. Lähinnä rasittaa, kun en todellakaan tiedä, mitä tämä mies ajaa takaa.

11

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.mnn

      Eihän härkä ole enää härkä. Jos tuosta ylempää katsoo on härkä kaksonen. Kaksonen on muuten juuri tuollainen. Ei ota selvää. Kaksi mieltä. Hieman kiero. juoksee peräs jos et halua ja häviää kun olet liian innokas....

      • hagerlundin tomppa

        Morot! Haluaisin raiskata härän ihan sukupuoliyhdynnässä haiseilevaisesti. Koska sinä Viljo et pysty kuin hevosten imuttamiseen joten päätin pistää paremmaksi.


      • oinas12

        Eikö se mene toisinpäin ja härät ovat nyt oinaita?


      • Härkä

        Oikeastaan on... Astrologia tutkii taivaan pisteitä jotka nimettiin joskus, kun tähtikuviot vastasivat niitä.


    • Härkä mies...

      Härkä on harkitsevan "hidas" varsinkin nuorena miehenä. Saattaa kuule olla hyvinkin kiinnostunu sinusta. Elähän tyttönen hättäile sen kans...

      • jukka rasila

        Haluisin ottaa härältä suuhun esinahat rennosti takana


    • hohhoijaa.....

      Oman kokemuksen mukaan härkämies on juuri tuollainen!! Siinä vuosi - huomaamatta useampikin vierähti kun itse koko ajan odotti että no joko nyt, joko nyt.... paskanmarjat! Kyllästyin tuohon kissa-hiirileikkiin ja sanoin adjö..... ei vaan jaksa sitä vellomista tuleeko mitään vai eikö tule mitään...

    • Rapunainen

      Näinpä, aivan ihana ihmisenä muuten. Mutta vuoden jatkunut kissa-hiiri-leikki alkaa ottaa voimille... kaikkine jääkausineen.

      Välitän paljon ja hieman liikaakin, mutta eipä taida tunne olla molemminpuolinen. Niin parempi antaa olla.

      • härkä nainen

        Minä taas härkä ja rapu miehen kanssa sama ongelma. Jos pääsee askeleen eteenpäin samantien mennään pari taaksepäin... En tiedä kauanko jaksan ja välittääkö hän edes lopulta.


    • itse.en.ole.rapu

      Sinä rapuna olet oletettavasti hieman omistushaluinen, liian "tiivistä" yhteiseloa haluava persoona (?) ja taas härkä; tiiviisti kyllä jalat maassa - haluaa turvallisen ja vakaan parisuhteen mutta haluaa myös pitää tilaa ympärillään.
      Älä tee itseäsi liian "tyrkyksi" hänelle vaan odota kärsivällisesti jos hänet haluat!
      (Pahimpien rapujen se pahin puoli on liika omistautuminen, anteeksi, en tarkoita tällä juuri sinua vaan yleisesti. Unohdetaan että on muutakin elämää ihan tässä lähellä.)

    • ykshärkä

      Älkää unohtako sitä hemmetin vuosiluonnetta ja nousevaa luonnetta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe