Eli asun kupion kulmilla ja tiedättekö sieltä jostain kaupasta ( kuten askartelukulma ) Mikä ase kannattaa ostaa? olen miettinyt ak:ta mutta koska en ole vielä mikään ammattilainen niin mitä suosittelette? sähkön kyllä haluan mutta mikä ? ak kelpaa jos on alle 200€ eli mikä ase?? SEKÄ I LOVE THOMPSON
T: softsensson vitut et kuule aliarvioi mun voimia TAI MUUTEN...
MINKÄ ASEEN OSTAN?
12
178
Vastaukset
- FFGHKJÖLÄ
THOMPSON MIELELLÄÄN MUT MINKÄ VALMISTAJAN
- homo :D
oot kuitenki nii paska pelaa et iha sama vaik pelaisit ritsal :D et kumminkaa ammu koskaa ketää :DDDDDDDD
- @Homo :D- trroll
eikö yks trolli riitä,häh? Lolled,trolled
- Novellelel
Jos on jotain trollia nii eimieluiten tänne kiitos
- Numnuzt
Laadukas ase? Askartelu kulma? Kuopio? Kyllä mä sulle sitä floppia vaan suosittelisin. Eiköhän sieltä Kuopiostakin luulis jostain saavan kumihanskoja?
- S.T.A.L.K.E.R.
Trollit muualle ja faktoja peliin!
Tampereesta en tiedä, mutta Proairsoftista saa tilaamalla sekä AK-47
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120903pois.html
Että Thompsonia
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_430900.html
Kummatkin ovat laadukkaita pelejä ja kokemusta löytyy kummastakin. hommaa se kummasta pidät enemmän.
Ja BTW trollit, kyllä sillä ritsallakin pärjää: itse olen saanut monta tiputusta itse tehdyllä ritsalla >=) - kuopionpoikaa=D
osta kaasu käyttönen mini-uzi proaisoftista. Itellänion iha vitun hyvä! Lähöt 135 m/s
- Ouluntienoosta
Osta minulta kaasukäyttöinen we scar! lähöt 150m/s myyn pois koska ostan tilalle sniperin , tuossa saa mukana punapisteen , etukahvan ja aseen ja 7kaasupatruunaa KAIKKI TÄMÄ HINTAAN 280! Tinkimisvaraa on JONKIN VERRAN!
- asdfghjkjhgfds
Ostan 5 sentillä :*)
- Ouluntienoosta
en myy viiellä sentillä...
- ak 47 beta
Tätä ak:ta pääsin eilen testaamaan ,kyllä tippu väkeä :http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120913.html
- NAT-Type MW2
Tarkotatko nyt AK47 Betaa? Linkkis ei toimi nimittäin :P Joo AK47 Beta on huippu ase, kannatan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402