Moi naiset ja tytöt kysyisin teiltä nautitteko kun pimppiänne nuollaan tai sormeillaan, olen keski-ikäinen mies ja haluaisin nuolemalla sekä sormeilemalla tuottaa nautintoa naisille. Olisi mukavaa hieroa pimppiä aluksi housujen läpi, kun nainen olisi kiihottunut, riisuisin häneltä housut ja sormeilisin varovasti kiihottunutta ja turvonnutta häpyä. Lopuksi antaisin naiselle upean orgasmin kieleni avulla. Olen etsinyt seuraa useaan kertaan seksi palstoilta naisista, jotka tykkäisivät kyseisestä asiasta, mutta en ole saanut vastauksia. Luulen että hetero naiset eivät tykkää kyseisestä hyväilystä sekä pimppin nuolennasta ja ne ovat enemmän lesbojen juttuja.
Nainen tai tyttö tykkäättekö kun mies sormeilee ja nuolee pimppi
18
3145
Vastaukset
- Ei riitä pelkästään
Meitä naisia on moneksi. Tiedä sitten miten ikäisesi naiset tuollaisesta nauttivat. Itse ainakin nautin siitä vaikken ole ikinä tullut pelkästä nuolemisesta ja sormetuksesta.
- ihhannaa..
Kyllä tämä hetero nainen nauttii ja saa nuolennastakin.
Mieheni ihailee klitoristani, isoa. - Neito25.
Mikään ei ole ihanampaa kuin mies joka toimii kuvailemallasi tavalla!
Saan aina parhaat orgasmit kun mies nuolee tai hyväilee/sormeilee. Harva mies vaan osaa (etenkään nuoremmat) käsitellä naisen paikkoja riittävällä hienotunteisuudella. Eli edestakainen nopea ja kova rynkytys harvoin toimii, klitoris kun ei ole mikään joystick. ;) Aika monesti sellaista sormella ees taas tökkimistä (ja tietty kanimaisella tahdilla) näkee alan elokuvissa, mutta ainakin omalla kohdalla sellainen käsittelytyyli on vain totaalinen Turn Off.
Ihanaa pitkää nuolentaa ja helliä hyväilyjä sekä sormittelua. Niin ah. - Noiser
Mun naiseni ei tykkää käsikopeloinnista eikä nuolemisesta, vain ja ainoastaan kulli pilluun heti kun on märkänä.
Ja sitten hellää ja nautinnollista naintia pitkään.
Ja vähän päästä uudestaan kun kalu on ehtinyt vähän lataantua.
Sanoo jotta kuka sitä nyt märkään litisevään pilluun suutaan laittaisi, hyi olkohon, siksi hän ei sellaista halua tarjoillakkaan.- hombre orale
Valitettavasti hän ei tiedä mitä menettää aivan turhien estojen ja ennakkoluulojen vuoksi. Sexissä vaihetelevuus, avoimuus, ennakkoluulottomuus, sopivasti rohkeutta ja uteliaisuutta, sekä turhien tabujen nurkkaan heivaaminen on avainasemassa.
- ---///---
Aivan ihanaa... Nuoleminen ja sormettaminen on suloista ja takuuvarma tajunnanräjäyttävä orgasmi. Nautin siitä, et menetän kontrollin täysin ja tunnen vain miehen kielen ja sormet itsessäni.
En voisi olla miehen kanssa, joka ei pidä suuseksistä; haluan sitä itse ja nautin myös sen antamisesta miehelle..
Oikein pikkarit alkoi kastua kun ajattelinkin. Liian kauan puutteessa:)- hombre orale
Suuseksi on myös antavalle osapuolelle nautinnollista ja mielestäni jopa intiimimpää kuin perinteinen yhdyntä. Ideaalia tietysti olisi tilanne jossa kummankin toivomukset ja mieltmykset kohtaisivat suurimmilta osiltaan, sekä rento, avoin, itsensä ja toisen hyväksyvä ja luottamuksellinen suhde ( ja tietystikin hyvä perushygienia ja terveys ).
Seksualisuudssa itse matka on tärkämpää kuin matkan päämäärä, joka tulee sitten sexuaalisen puuhastelun päälle kuin naitinnollisena boonuksena.
Hhmm.....Tässähän alkaisi hiljalleen kaivata viehättävää "kohdetta" nautinnon antami-sexi ja jakami-sexi ...on nyt tullut jonkin verran taukoa kun pelkät yhden yön kohtaamiset ei oiken vedä puoleensa, vaikka toisinaan voivatkin hieman houkuttaa.
- nauttija 45
Nii iinn..aivan namia nuolla hellästi ja kahtoa ku nainen nauttii..sormilla hiukka hyväillä...surinalla surisuttaa..klitorista imeä sisään..kahtoa kun nainen orkun saa...ja sit ite sisään hellän rajusti....uuuh
- Saharaaa-
Kyl mie ainaki tykkään, ku kosketellaa ja nuollaa.. ronkkimista en siedä. Oma mies kyllä osaa tyydyttää tarpeeni jo pelkästää sormeilemalla. Välillä jopa tulen siihen siihen, ku kieli koskettaa klitorista. :D
- tykkääjä
mä haluisin sellasta ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- TiteSo
Ihanaa!! Nuolemalla glitan saa terhakkaaksi! Tulee ihana orgasmi......tee niin!!
- harrastelija65
mä ainakin haluuuun nuolla tunnista toiseen vaikka koko yön yhä uudelleen ja uudelleen ja nautin kun nainen nauttii kirjottele
sä ja sun "pimppis" kysy äidiltäs
- oppia
tiedäksä poju naisil ei ole pimppii ainoastaan 1-10v. tytöillä on. naitavilla naisilla on IHANATVITUT!"eikö äitis ole opettanu sulle tälläistä
- koulutusta
tiedoksi vaan "pojat" natavil naisil on VITUT pikkutytöillä pimpit!
- cgggghh
Ja sulla löylykauha perseessä
- annaollasiellä
cgggghh kirjoitti:
Ja sulla löylykauha perseessä
Ja sulla taitaa olla löylykauhanvarsi katkennut sisää perseeseen kun näkyy noin paljon vaivaavan.
Kyllä naiset yleensä pitää nuolemisesta ja hieronnasta alkulämmittelynä ja paljon ihanampaa rakastelua sen päälle saa kun nainen on jo valmiiksi kiimainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830