Hylätyt kurssit?

FaileDDDD

niin lasketaanko nuo hylätyt kurssit tuohon kokonais 75 vaadittavaan kurssisuoritusmäärään?
eli siis. jos olen käynyt vaikka 12 pitkän matikan kurssia joista 1 on hylätty (4) niin olenko kuitenkin saanut kurssi merkinnän niin että tuosta 75:stä on vähennetty yksi kurssi vaikka se olikin hylätty. sillä 1/3 saa myös olla hylättyjä. mut siis miten on?

5

8031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-opiskelija

Ainakin meillä laskettiin kaikki käydyt kurssit suoritetuiksi, kunhan ne vain oli päässyt läpi tai suoritettu se "minimimäärä" kunkin aineen kursseista (eli esim. kielissä oli jotain että piti saada arvosana 5 - 10 vähintään 5/6 osasta kurssimäärää). Taisi olla vähän monimutkainen selitys, mutta siis lasketaan mukaan ;)

• rhestest

Hylätty lasketaan, jos se on pakollinen tai syventävä. Soveltavaa hylättyä ei lasketa.

• FaileDDD

okei. kiitti vastauksista :)

• Anonyymi

hei,
      voinko käydä MAA5 ennen MAA4, onko se mahollista nyt uuden opetussuunitelman mukaan?
      vastauksia nopeasti, kiitos!

• Anonyymi

Et minun tietääkseni, kun tuo MAA4 on 1,5 kurssia (3 opintopistettä) niin se pitäisi kai suorittaa eka loppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3048
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1870
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1545
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1421
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe