Eli olen ollut viime aikoina melko runsaasti sellaisessa taloudessa jossa on kaksi kissaa, sekä koira ja aloin nyt miettiä voisiko oireeni johtua huonosta sisäilmasta. Eli ollut jo pidemmän aikaa voimaton olo, työssä jaksaminen on heikentynyt, sekä muutenkin ajatusmaailma on jokseenkin hidasta, eli suomeksi, ei oikein järki aina luista (työssä rasittavaa). Myös muuta oiretta ollut, eli päänsärkyä, vasen puoli kurkusta ollut hieman kipeä nieltäessä jo useita viikkoja, univaikeuksia on ollut ja vähän vapinaa käsissä. Lapsena olen sairastanut astmaa ja todettu silloin myös kissa-allergia. Olen jo miettinyt vaikka mitä vaihtoehtoa ololleni ja nyt mietin voisiko oireet tosiaan johtua vain tuosta sisäilmasta.
Allergia ja oireilu
Serg
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846