Elikkäs,oon antanu n.500g maksaa viikossa(kerralla). Koira painaa n.50kg.
Olenkohan ollut aivan hukassa vai vähän vaa eksynyt? ;)
ja entäs ne sisäelimet...niitä oon antanut n.1000g viikossa(kerralla).
koira syö normaalisti n.1200-1500g päivässä.
maksan määrä barffissa?
3
133
Vastaukset
- barffaaja myös
Ihan hyvä varmasti antaa kerralla, mutta varmaan parin/ kolmen viikon välein riittää.
http://www.zayoras.com/main.php?id=384
Pakko linkittää tää sulle, oon löytänyt täältä tosi paljon tietoa.... Tossa on ihan maksasta, kannattaa lukea myös muut vitamiinit ym.- Rott__
kiitti kun vastasit...oon kyl noilla sivuilla ennenki käynyt. mut en tajuu miksen oo nähnyt tota ;) olen aikamoinen puusilmä!!!!!!!!!!!!
Aika määrä.
Itse suunnilleen tuota koko luokkaa olleet saaneet n.100 grammaa viikossa.Pitäisi riittää.
Muilla sisäelimillä ei niin väliä,niitä olen antanut miten sattuu.Ehkä yleisemmin pari kertaa viikossa saman määrän kuin koira saisi sillä kertaa muuta proteiiniä tai vähemmänkin.Munuaisia en antaisi kylläkään kun kerta viikkoon,jos sitäkään.
Meillä koirat kotiruualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1631398
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40995Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20602Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563