Make.....tää on sulle

Herra Jack >Daniels.

Make hei.......... säkin olet ihminen ja mä olen nyt kännissä ja mun
on vaikea kirjoittaa.

Ei yksi paha teko sua leimaa. Se on ok.
mä ymmärrän sua Sami.

Vaatii vaivaa että saan kirjaimet kohdilleen. haluan sanoa sulle
että ymmärrän sua ihmisenä enkä halua vahingoittaa sua. kaikki
tekomme ovat vain erehdyksiä loppujen lopuksi.

make, anteeksi kun uhkailin sua.

anteeksi.

voitko olla mun kaveri? pystytkö olemaan? ajattelen nyt
ihmisenä, omana itsenäni joka ymmärtää että säkin olet vain
syntynyt tähän maailmaan kuten mäkin. Älä ajattele muita
ja muiden viestejä. ok?

17

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herrran ystäväsi, ma

Meissä ihmisissä asuu paha puoli ja loppuejn lopulta huomaaamme
      että ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ei pitänyt tehdä sitä mität teki. tulee katumus,
      ok?

joskus vaan tajuamme että sä olet mun veljeni.
      kun tajuaa että on pahempia asioita elälämässä lkuten lähimmäisten kuolema tms. niin tajuaa sen että miksi on niiin vihainen pienistä asioiista make.?

en halua enää olla sulle vihainen pienisä asioita smake, !
      ok ?=

toivon että sä ryhdistäytyt ihmiseenä. ok?

• Viinakäki

Mäkein on känes ja aon znin vsikea kirjottaa.

NOT!

Le kukkuu viinakäki kukkuu!

• kellähänviiraa..

Paha känni, kun Makelle kirjoittaa ja kumminkin on Samille asiaa. ois kiva olla kärpäsenä katossa, kun kaikille selviää että s ja m on eri henkilöt. hyvin on M- osannut kaikkia huudattaa. hatun noston paikka. p.s. sattumoisin tiedän mikä on totuus. erään yhteensattumien vuoksi, että siitä repikää huumoria.

• Sivusta seuraillut

Jos tiedät asioiden todellisen laidan, niin kerro ihmeessä äläkä jätä vihjailujen tasolle. Aika kovaksi tuntuu peli täällä menneen, pieni asioiden selkiyttäminen ei olisi pahitteeksi.

• jumisuomi24

No kerrohan se totuus sitten? Eli Make ei ole Sami S.?
        Kylläpä vaan sattuu olemaan ja piste.

Kuka v*tun sihvonen se pissittää ihmisiä netissä, kukakohan? Kuka tunnetaan Make nimimerkillä? Älä nyt huutele tuommosia kun puhut itse täyttä soopaa.

Anna sitten tulla totuus tähän jos sulla on jotain tietoa missä mä olisin väärässä?

• ....................

Eli kuka on tämä maketheoriginal5 täällä?

Mä olen laittanut oikean nimen ja tilinumeron siinä en puhu p*skaa. Niiden ta
      takana on aito huijari ja sehän ei ole missään nimessä se sama pölkkypää joka häiriköi kemijärven sekä kouvolan palstaa, eihän vaan?

älä viitsi sössöttää kun asia on selvä kuin pihvi.

• mitä sinä jauhat?

"p.s. sattumoisin tiedän mikä on totuus. erään yhteensattumien vuoksi, että siitä repikää huumoria. "

Kiinnostaisi oikeasti tietää?

• kuningas.

P*skat mitään yhteensattumia ole :)

S.S :stä on tehty rikosilmoitus koska k*setti rahat nettiteitse myymällä ilmaa.
      Tilinumero ja nimi on hei tiedossa melkoisen hyvin!
      Lisäksi s_postissa on eräs muukin seikka josta tiedän kyseessä olevan itse siffo

yrität vaan peitellä jälkiäsi:

häivy h*lvettiin täältä maketheoriginal5, eli vaihda nimeä tai maksa rahat takaisin. turhaan ei ole ainakaan nimeä täällä paisuteltu.

muut voivat vetästä v*tulla päähän jos siihen jotain sanomista.

• kelläviiraa...

Koska tiedän tarkkaan että s ja m on eri henkilöt . on todella huvittavaa lukea noita uhoiluja ja räksytyksiä . niin jos jollekkin laittaa tilille rahaa ainakin mun on pitänyt kirjoittaa myös nimi kelle laitan ja eihän sitä myöskään eri nimellä voi nostaa tililtä.? tämä on mun käsitykseni . niin siks en vaan käsitä missä vaiheessa tilillä lukee m jos samille -laittaa. luulis nyt poliisin yhen s. löytävän kun vuodesta toiseen täälä itketään hänen perään. Eihän täälä normaali ihmisen vastausta tule , mut sinä sivusta seurannut miksiköhän laittaisin m- oikean nimen tänne jos täällä etsitään s.henk. ja hänen nimi on se s .s. oikeasti. ja jos vielä oman nimen laittaisin joka en ole edes paikkakunnalla eiköhän noi uikuttajat tulisi mun kimppuun . eli olen nyt vaan huvikseen seuraillut juttua , luulen, että on vain yks huijattu , joka siitä sitten sekosi ja syyttelee nyt kaikkia. ja poliisi ei siks ota todesta.

• ...................

No voisitko sitten jutella asiasta edes hieman mailitse niin kerron mistä
      kiikastaa? [email protected]

On tosi asia että sinun nimellä joku on nyt lievään petokseen syyllistynyt ja sanoi olevansa voikkaalta tietäen sen pubit. Täällä olen kertonut että saman niminen henkilö käyttää nimimerkkiä maketheoriginal5.
      Ilmoituksia oli keltaisessa pörssissä mm. atk- tarvikkeista.

Saahan noita sähköpostiosoitteita luotua aina uusia mutta [email protected] oli tällä kertaa kun me asioitiin hänen kanssaan.

Eli en mä nyt täysin hakoteilläkään voi olla. Oma nimesi siinä tilinumerossa on vaan ollut. Voin laittaa sulle mailitse vaikka jonkinnäköisen kuvakaappauksen. Selvitä sinä sitten kuka tuommosta tekee omalla nimelläsi.

Sitähän mä tässä vaan olen ihmetellyt kun olet täällä mulle naureskellut ja vähän siihen suuntaan on jutut menneet että susta on kiva pelleillä vielä jälkeenkin päin vaikka saat rahaa huijaamalla.
      Missä suhteessa olen sitten väärässä jos kerta nimi täsmää ja sanoo olevansa vielä täältäpäin :)

On siitä ilmoitus tehty joka tapauksessa.

Ei tässä kukaan sua lyömään ole tulossa vaan niin tuntuu asiat yhteen täsmäävän että ihan pakko uteliaisuudesta tosiaan olis kiva nähdä ja jutella vähän. Täällä tästä saa ihan toisenlaisen kuvan.
      Toki se v*tuttaa kun tää tämmöseksi meni, mutta ei toi summa nyt mikään iso ole.

Laita nyt vaikka s-postia.

• ...................

Yksi asia vielä:

Miten S ja M on eri henkilöt?
        Selitäpä miten muka?

Mistä täällä kukaan voi tietää kuka kirjoittelee milläkin nimellä :) ?
        Ainakin tämä M:llä alkava nimimerkki tuntuu puolustelevan siihen
        malliin näitä juttuja että jotenkin vaan tuntuu täsmäävän kun sellaista
        ennenkin on tehnyt.

Mikset sitten kerro jotain jos tiedät ? Sami on Make ja jos ei ole niin sitten
        sinä feikkaat täällä Samia. Mua kuitenkin S on k*settanut ja se on fakta mistä lähdetään. Ja olen kuullut muiltakin samaisen nimen pissittäneen ilmaa postissa samanlaisilla ilmotuksilla.
        otti yhteyttä mm. pelkkään ostoilmotukseen ja sai rahat siten.

Arvaa pyörisinkö mä täällä uhkailemassa jos huijari tajuaisi edes tukkia
        turpansa? Miksi käyttää M nimimerkkiä ja vastata mun jokaiseen viestiin olettaen juuri sitä mitä kaikki täällä nyt? Eiköhän asia liene silloin melekoisen
        selevää mistä on kyse.

• ei helv*tti...
        ................... kirjoitti:

Yksi asia vielä:

Miten S ja M on eri henkilöt?
        Selitäpä miten muka?

Mistä täällä kukaan voi tietää kuka kirjoittelee milläkin nimellä :) ?
        Ainakin tämä M:llä alkava nimimerkki tuntuu puolustelevan siihen
        malliin näitä juttuja että jotenkin vaan tuntuu täsmäävän kun sellaista
        ennenkin on tehnyt.

Mikset sitten kerro jotain jos tiedät ? Sami on Make ja jos ei ole niin sitten
        sinä feikkaat täällä Samia. Mua kuitenkin S on k*settanut ja se on fakta mistä lähdetään. Ja olen kuullut muiltakin samaisen nimen pissittäneen ilmaa postissa samanlaisilla ilmotuksilla.
        otti yhteyttä mm. pelkkään ostoilmotukseen ja sai rahat siten.

Arvaa pyörisinkö mä täällä uhkailemassa jos huijari tajuaisi edes tukkia
        turpansa? Miksi käyttää M nimimerkkiä ja vastata mun jokaiseen viestiin olettaen juuri sitä mitä kaikki täällä nyt? Eiköhän asia liene silloin melekoisen
        selevää mistä on kyse.

nimimerkit "kellä viiraa.." ja "sivusta seurannut" on samoja nimimerkkejä. Tyhmäkin sen huomaa.

• vitaminoitubillumehu

"eli olen nyt vaan huvikseen seuraillut juttua , luulen, että on vain yks huijattu , joka siitä sitten sekosi ja syyttelee nyt kaikkia. ja poliisi ei siks ota todesta. "

Arvaas mitä minä luulen? :)
      Luulenpa niin, että sulle on jo kutsu saapunut ja kehoitus maksaa takaisin.
      Jokatapauksessa maksoit tai ei, niin lievä petos on aina rikos ja kun sulla niitä koko ajan kertyy niin ei hyvää tiedä jos sut aina vasikoidaan kuten nytkin kävi.
      Minkäs teet kun asioita et voi enää takaisin kelata?

Luulenpa lisäksi myös, että tuollaista lööperiä on helppo syöttää kun aikaa miettiä mitä sanoa eli kirjoittaa. En liene ainoa jota olet k*settanut ihan tässä viime aikoina ja tämän vuoden sisällä.
      En varmasti ole.

Olihan sinusta tuonne joku muukin kirjoittanut sinne missä rikoksista puhutaan ja tiedän itse etten ole minä ainakaan ollut.
      Vieläkös muuten myyt atk-roinaa? Löytyiskö sulta hyvää kannettavaa ? voisin tulla ostamaan tai vaikka tilata postitse?

• KELLÄHÄN SIIS VIIRAA

JANSELMI MIKSI SUN SÄHKÖPOSTI EI TOMI??? TOISEKSEEN NYT HÖRHÖT JO LUULEE ETTÄ MINÄ OLEN S. ELI HÖRHÖILLE EI NÄKÖJÄÄN AIVAN SAMA VAIKKA POLIISI SANOO. EI NE EROITA EDES OMIA KIRJOITUKSIAAN SAATIKKA MUIDEN. JOTEN EIPÄ KIINNOSTA TOTUUTA KERTOA . JOTEN HEI HEI HÖRHÖT. KATSELEN JOSKUS KUN ITE OLETTE POSESSA KAIKKIEN HERJAUKSISTA.

• ....................

Toimii kun jätät numeron 7 pois!

V*tun pelle. kerro sitten kuka olet äläkä lässytä. minä en sinun poliisejas pelkää s'atanan kurppa.

anna tulla vaan.

• ....................

Mitäs v*ttua se sulle kuuluu vaikka herjaankin?
        Satun ihan tietämään että tää yks pallinaama nimeltä S. S. itse hujestaa
        multa rahaa!

Silloin sinä voit pitää turpasi kiinni ja lukea täältä.

V*ttuako sillä on väliä onko se joku make-luumupää tms. mutta sillä koko nimellä on väliä ja jos se huijaa niin maineen saa kestää silloin.

älä siis lässytä pelle.

häiritseekö sua noin kovin kun sä käytät make nimimerkkiä ja nyt sulle
        vähän v*ttuillaan täällä? Mitäs sä sitten hölöttelet täällä hä?
        Mitä oikein molotat täällä koko ajan?

ei sun nimellä täällä kukaan huutele. Make the original on pelkkä v*tun
        nimimerkki ja Sami Sihvonen on oikea nimi!
        se julli pissitti multa rahat ja tästä ei kauan ole joten pidähän hiljasempaa suuta.

minä voin vaikka k*usta sen silmään jos se minulta lantteja hujestaa.
        soita sinä vaikka armeija s*äatanan k*sipää.

• janselmi.

"JANSELMI MIKSI SUN SÄHKÖPOSTI EI TOMI??? TOISEKSEEN NYT HÖRHÖT JO LUULEE ETTÄ MINÄ OLEN S. ELI HÖRHÖILLE EI NÄKÖJÄÄN AIVAN SAMA VAIKKA POLIISI SANOO."

No mitä sitten vaikka luulee? yhyy yhyy..
      Oletko sinä poliisi vai? Aijaa, no kuule haista sitten v'ttu ja ala
      kirjottelemaan mulle postia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe