uuri Miss Suomen kruunun kutreilleen saanut Sara Sieppi paljastaa erikoisia asioita itsestään. 20-vuotias kaunotar paljasti YleX:n haastattelussa ettei pidä lainkaan eläimistä.
- Pienempien eläinten kanssa voin olla samassa huoneessa, mutta joskus esimerkiksi isompi koira on jouduttu siirtämään toiseen huoneeseen ennen kuin itse uskaltaudun huoneeseen, Sara kertoo Starloungelle.
Saran mukaan hänen suhtautumisensa eläimiin on saanut alkunsa jo lapsena. Eikä edes eläimen lajilla tai koolla ole väliä, marsu kun tuntuu yhtä epämiellyttävältä seuralaiselta kuin vaikkapa hevonen.
Eipä silti...mäkään en pidä sarasta.....
- Joskus 10-vuotiaana kaaduin pyörällä ja iso koira tuli nuuhkimaan minua. Muistan, että se tuntui pelottavalta, Sara sanoo Starloungelle.
Miss suomi...Hyi miten outo...
7
464
Vastaukset
- Kolleistakomein
Misseistä senverran, että kuulin aikanaan että ex missi Viivillä ei voinut olla kaverini kouluaikoinaan itseään kauniinpia ystäviä.
Että missit tykkää mitä ihmeellisimmistä asioista ja arvot tuntuu kaikilla olevan tosi kohdallaan. - Eläinrakash
Itse rakastan kaikenlaisia lutuisia karvapalloja. En ymmärrä ihmisiä, jotka inhoavat eläimiä. Miten jotain niin suloista voi pitää ällöttävänä?
- sarastana
Kuule, kyllä missi-sara hallitsee tuonkin lajin. Sara-stana hävittää lemmikit alta aikayksikön kunhan saa olemattoman äänensä kuuluville.
- jk
vai nin
- YÖÖÖÖKKK!!!
Sara Sieppi on lausunut kuuluisat sanansa ja ne on ymmärretty. Sieppi saa nyt koteloitua johonkin kerrostaloon ihan rauhassa. V.ttu mikä tyyppi!! SAIRAS!
- Tim
Eläinrakkaana miehenä en voisi ikinä ottaa naista joka ei ole eläinrakas, ihan sama kuinka missi ja hyvän näköinen on. En luota ihmisiin, jotka eivät pidä eläimistä.
- jdhd3
hahahaah mikä luuska!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169