Heippa, onko tietoa, voiko gradua muokata vielä esitarkastuksen jälkeen? Ja missä vaiheessa saa tietää gradun lopullisen arvosanan? Graduni on menossa nyt esitarkastukseen, ja näitä pohdin.
Voiko gradua muokata vielä
3
910
Vastaukset
- an englishman
Ainakin omalla kohdalla esitarkastuksen jälkeen oli mahdollista muokata. Siinä vaiheessa tarkastaja arveli arvosanaksi M/E, mutta lopulta arvosana olikin laudatur. Ilmeisesti työn molemmat tarkastajat olivat lopullista versiota vielä tutkailleet ja tulleet päätökseen antaakin aiottua parempi arvosana.
- 11+22
Minulle ei esitarkastuksessa ehdotettu korjausesityksiä, ainoastaan muutamia lähdeviitteitä piti tarkentaa. Ennustettiin 3 ja sen sain valmiista työstä. Eli korjata voi, ja silloin varsinkin kannattaa, jos haluaa nostaa arvosanaa.
- Tarkastelija 21
Sitä varten gradu esitarkastetaan, että havaitaan työssä olevat mahdolliset virheet ja puutteet, jotta ne voidaan sitten korjata. Usein arvosanakin esitarkastuksen jälkeen on ehdollinen, eli ilman korjauksia tätä, korjausten ja täydennysten jälkeen tuota. Surkeimmista sanotaan, että ilman ehdotettuja korjauksia, ei läpimenosta ole toivoakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288