Voiko gradua muokata vielä

esitarkastuksen jälk

Heippa, onko tietoa, voiko gradua muokata vielä esitarkastuksen jälkeen? Ja missä vaiheessa saa tietää gradun lopullisen arvosanan? Graduni on menossa nyt esitarkastukseen, ja näitä pohdin.

3

970

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • an englishman

Ainakin omalla kohdalla esitarkastuksen jälkeen oli mahdollista muokata. Siinä vaiheessa tarkastaja arveli arvosanaksi M/E, mutta lopulta arvosana olikin laudatur. Ilmeisesti työn molemmat tarkastajat olivat lopullista versiota vielä tutkailleet ja tulleet päätökseen antaakin aiottua parempi arvosana.

• 11+22

Minulle ei esitarkastuksessa ehdotettu korjausesityksiä, ainoastaan muutamia lähdeviitteitä piti tarkentaa. Ennustettiin 3 ja sen sain valmiista työstä. Eli korjata voi, ja silloin varsinkin kannattaa, jos haluaa nostaa arvosanaa.

• Tarkastelija 21

Sitä varten gradu esitarkastetaan, että havaitaan työssä olevat mahdolliset virheet ja puutteet, jotta ne voidaan sitten korjata. Usein arvosanakin esitarkastuksen jälkeen on ehdollinen, eli ilman korjauksia tätä, korjausten ja täydennysten jälkeen tuota. Surkeimmista sanotaan, että ilman ehdotettuja korjauksia, ei läpimenosta ole toivoakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1821
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1380
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1170
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      193
      1130
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      864
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe