Kukaan ei välitä tai kiinnitä huomiota kun kaksi isoa miestä, selvästi ulkomaalaisen näköistä tummahiuksista romaniankansalaista seuraa ja kyttää mummoa pitkin kaupoissa ja kaupungilla ja lopulta ryöstävät mummon kotinsa hississä väkivallon ja vievät 3000 euroa. Todennäköisesti ei edes yhtää ovea auennut kun porraskäytävä kaikuu. Suomalset ovat maailman paskinta kansaa heti romanialaisten jälkeen. Itse aina katson tarkkaan jokaisen ulkomaalaisen ja heidä metkunsa. Jokainen vähänkin ulkomaalaisen näköinen on epäilty. Niitä notkuu lähes jokaisen pankkiautomaati nurkilla tai pankkien liepeillä mummoja jahtaamassa.
Mikä suomalaisia vaivaa ?
4
375
Vastaukset
- Sitä saa mitä tilaa
Mitä helvettiä menee nostamaan kolme tonnia käteistä, rahat siirretään tililtä tilille, tyhmyydestä sakotetaan!
- keski-ikäinen 44
Joillakin vanhemmat ihmisillä ei ole mitään automaatti,visa ym. kortteja vaan ne nostaa pankista kerralla enemmän ettei tarvitse käydä siellä joka viikko jonottamassa.
- kytätkää toisianne
Tampereen näsinneulan aulassa on wc-ovet naisille ja miehille erikseen. Vaimo ja pieni tytär meni naistenvessaan ja katsoin heidä peräänsä ja anna olla kun ulkomaalaisen näköinen jannu ampas samasta ovesta sisään. Olin aika likeellä ja menin oven aukaseen ja sanoin että tää on naisten vessa. Tuskin ymmärsi suomea mutta ymmärsi varmaan mun ruman naaman perusteella, että mitä sen naamalle olisi käynyt. Tapahtu jo tosin vuosia sitten.
- onko jo auki ?
Iltalehti: 2011
Suunnitelma ei täysin toiminut, sillä oudosti automaatin luona käyttäytyvistä miehistä ilmoitettiin poliisille lauantaina aamupäivällä. Poliisi sai 30- ja 35-vuotiaat miehet kiinni. Heitä epäillään varkauden yrityksestä. Tutkinnassa selvisi, että he olivat asentaneet levyt kahteen automaattiin.
-----------------------------------
Kaikki, siis kaikki ulkomaalaisen näköiset ovat potentiaalisia rikollisia. Pitäkää silmät auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153