Kukaan ei välitä tai kiinnitä huomiota kun kaksi isoa miestä, selvästi ulkomaalaisen näköistä tummahiuksista romaniankansalaista seuraa ja kyttää mummoa pitkin kaupoissa ja kaupungilla ja lopulta ryöstävät mummon kotinsa hississä väkivallon ja vievät 3000 euroa. Todennäköisesti ei edes yhtää ovea auennut kun porraskäytävä kaikuu. Suomalset ovat maailman paskinta kansaa heti romanialaisten jälkeen. Itse aina katson tarkkaan jokaisen ulkomaalaisen ja heidä metkunsa. Jokainen vähänkin ulkomaalaisen näköinen on epäilty. Niitä notkuu lähes jokaisen pankkiautomaati nurkilla tai pankkien liepeillä mummoja jahtaamassa.
Mikä suomalaisia vaivaa ?
4
278
Vastaukset
- Sitä saa mitä tilaa
Mitä helvettiä menee nostamaan kolme tonnia käteistä, rahat siirretään tililtä tilille, tyhmyydestä sakotetaan!
- keski-ikäinen 44
Joillakin vanhemmat ihmisillä ei ole mitään automaatti,visa ym. kortteja vaan ne nostaa pankista kerralla enemmän ettei tarvitse käydä siellä joka viikko jonottamassa.
- kytätkää toisianne
Tampereen näsinneulan aulassa on wc-ovet naisille ja miehille erikseen. Vaimo ja pieni tytär meni naistenvessaan ja katsoin heidä peräänsä ja anna olla kun ulkomaalaisen näköinen jannu ampas samasta ovesta sisään. Olin aika likeellä ja menin oven aukaseen ja sanoin että tää on naisten vessa. Tuskin ymmärsi suomea mutta ymmärsi varmaan mun ruman naaman perusteella, että mitä sen naamalle olisi käynyt. Tapahtu jo tosin vuosia sitten.
- onko jo auki ?
Iltalehti: 2011
Suunnitelma ei täysin toiminut, sillä oudosti automaatin luona käyttäytyvistä miehistä ilmoitettiin poliisille lauantaina aamupäivällä. Poliisi sai 30- ja 35-vuotiaat miehet kiinni. Heitä epäillään varkauden yrityksestä. Tutkinnassa selvisi, että he olivat asentaneet levyt kahteen automaattiin.
-----------------------------------
Kaikki, siis kaikki ulkomaalaisen näköiset ovat potentiaalisia rikollisia. Pitäkää silmät auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728