Mikä suomalaisia vaivaa ?

Vittu mikä kansa !

Kukaan ei välitä tai kiinnitä huomiota kun kaksi isoa miestä, selvästi ulkomaalaisen näköistä tummahiuksista romaniankansalaista seuraa ja kyttää mummoa pitkin kaupoissa ja kaupungilla ja lopulta ryöstävät mummon kotinsa hississä väkivallon ja vievät 3000 euroa. Todennäköisesti ei edes yhtää ovea auennut kun porraskäytävä kaikuu. Suomalset ovat maailman paskinta kansaa heti romanialaisten jälkeen. Itse aina katson tarkkaan jokaisen ulkomaalaisen ja heidä metkunsa. Jokainen vähänkin ulkomaalaisen näköinen on epäilty. Niitä notkuu lähes jokaisen pankkiautomaati nurkilla tai pankkien liepeillä mummoja jahtaamassa.

4

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä saa mitä tilaa

Mitä helvettiä menee nostamaan kolme tonnia käteistä, rahat siirretään tililtä tilille, tyhmyydestä sakotetaan!

• keski-ikäinen 44

Joillakin vanhemmat ihmisillä ei ole mitään automaatti,visa ym. kortteja vaan ne nostaa pankista kerralla enemmän ettei tarvitse käydä siellä joka viikko jonottamassa.

• kytätkää toisianne

Tampereen näsinneulan aulassa on wc-ovet naisille ja miehille erikseen. Vaimo ja pieni tytär meni naistenvessaan ja katsoin heidä peräänsä ja anna olla kun ulkomaalaisen näköinen jannu ampas samasta ovesta sisään. Olin aika likeellä ja menin oven aukaseen ja sanoin että tää on naisten vessa. Tuskin ymmärsi suomea mutta ymmärsi varmaan mun ruman naaman perusteella, että mitä sen naamalle olisi käynyt. Tapahtu jo tosin vuosia sitten.

• onko jo auki ?

Iltalehti: 2011

Suunnitelma ei täysin toiminut, sillä oudosti automaatin luona käyttäytyvistä miehistä ilmoitettiin poliisille lauantaina aamupäivällä. Poliisi sai 30- ja 35-vuotiaat miehet kiinni. Heitä epäillään varkauden yrityksestä. Tutkinnassa selvisi, että he olivat asentaneet levyt kahteen automaattiin.

-----------------------------------

Kaikki, siis kaikki ulkomaalaisen näköiset ovat potentiaalisia rikollisia. Pitäkää silmät auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2558
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1643
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1017
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      952
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe