Ohjeessa lukee että se kestää 20 minuuttia. En uskalla ajella noin isoja romppuja huonolla koneellani. Eikö tulostin ala toimia ilman tuota?
Ostin tulostimen, pitääkö asennus-cd aina ajaa?
7
188
Vastaukset
- Zzzap!
Tässä tulostin lähti toimimaan ilman ylimääräisiä kommervenkkejä. Piti vain kytkeä USB-johto tulostimen ja tietokoneen väliin.
Se voi toimia tai voi olla toimimatta, noilla lähtötiedoilla ei pysty tarkempaa vastausta antamaan.- apapap
No mitä se cd tekee? Ei kai laite tarvi mitään muuta kuin ajurit, ja eikös ne voi imuroida laitten valmistajan kotisivulta? Canon mustesuihku
- ei tarvi
Kyllä tulostimet toimivat yleensä kun USB-johdon laittaa koneeseen kiinni.
>En uskalla ajella noin isoja romppuja huonolla koneellani.
Anteeksi... mitäh?Yleensä tulostimien ohjelmat näyttävät esimerkiksi että onko tulostimessa jotakin vikaa tai että onko muste lopussa/täynnä.
Olisit kertonut, mikä käyttöjärjestelmä koneessasi on?
XP ja siitä uudemmissa riittää, kun laitat tulostimen USB-johdon koneeseen, niin ajurit asentuvat. Peruskäytössä pärjää näinkin.- Ruupen
Aina kannattaa ajajaa Keravan Alkoon,sieltä saa neuvoa antavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815