Elikkäs oon ostamassa loittosarjaa kyseiseen 100mm f2 usm putkeen mutta sitä ennen kyselisin onko loittosarjoilla paljon eroa ja mikä on hinta/laatu suhteeltaan paras? ja onko kyseisestä putkesta ja sarjasta kellään kokemusta?
100mm 2.0 usm + loittosarja
6
126
Vastaukset
- liisa loitto
niitä nyt on kahden laisia
sellaisia joitka säilyttävät elektroniset kontaksit
ja sellaisia jotka eivät
jälkimmäiset ovat edullisempia
periaatteessa loitto on vaan valotiivis putkilo joka laitetaan rungon ja objektiivin väliin.
Eli laatu ei varsinaisesti näy muussa kuin materiaalien kestöävyydessä yms.
Eli melkein sama minkä merkkisen hankkii. - canonisti2
Halpa vaihtoehto on myös vanha manuaalitarkenteinen
200 mm/2.8 makroadapteri EOS rungoille.
Ei tarkennu äärettömään mutta aika lähelle ja
polttoväliä ja runkokerrointa riittää... - uiqhfuqwio
Älä hanki sellaista, jossa ei ole sähkökytkentöjä. "Päreet palaa sellaisilla"
- canonisti2
ei pala jos osaa tekniikan
live viewn kautta jalustalta ja jälki
on loistavaa- uiytrqitiq
"ei pala jos osaa tekniikan
live viewn kautta jalustalta ja jälki
on loistavaa "
Et tiedä, mitä puhut!!!
Et voi säätää tyhjillä putkilla EF.objektiivien himmennintä kuvauksen aikana, vai käytätkö aina vain pienintä himmenninaukkoa?
Siihen ei liveviewit mitään vaikuta.
Minulla on pari paljetta, joissa ei ole mitään himmennysmahdollisuutta, mutta niissä ei käytetäkään mitään leluobjektiiveja.
- canonisti2
En puhu EF putkista enkä varsinaisista
loitoista. Manuputkessa adapteri toimii
loittona ja himmenys tapahtuu
objektiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522