voiko aloittaa ratsastuksen jos on aika lihava, onko painorajaa?Miten pääsee hepan selkään jos ei pysty hyppää?
Voiko lihava nainen ratsastaa?
48
2180
Vastaukset
- poni1111
eipä siinä taida mtn virallista painorajaa olla. Suomenhevosella ihannepaino"raja" taitaa olla 80kg. Mutta kyllä se satunnaisesti kantaa varmasti painavempiakin henkilöitä. (esim. 100kg) Ja aloittelevat ihmiset nyt ottavat aluksi ihan rauhallisesti, mahd. talutusratsastusta jne. Selkään ei varsinaisesti tarvitse hypätä, vaan ponnistetaan jalustimen kautta. Jos se ei suju, voit nousta selkään esim. tynnyrin kautta tai toisen henkilön avustuksella. Kokeile ihmeessä, kyllä ammattilaiset auttaa!
tottakai lihava nainen voi ratsastaa.Voi sitä näkyä! Taitaa"ratsu" parka kyllä olla aika poikki ratsastus "retken"jälkeen.
- läskiä ja lotinaa
Ööö, norsuja ei kait ole suomessa?? Sen selkäänhän mennään tikapuilla.
Ajattele nyt vähän eläinparkaa, sata kiloa raakaa läskiä hepan selässä:::ei hyvä!
Sitäpaitsi eläisuojelulaki tulee jo vastaan.- ********************
On eläinrääkkäystä antaa lihavan henkilön ratsastaa. Vain todella rahan ahne ja hevosistaan piittaamaton tallin pitäjä antaisi sun ratsastaa. Laita nekin rahat mieluiten vaikka juoksumattoon. Siitä on sulle 10 kertaa enemmän hyötyä.
- Seksi laihduttaa
.... Aloita ratsastus aluksi vaikka miehellä ! Iso mies jaksaa sinua körötellä selässä ;) D
Samalla aloitat laihdutuskuurin ! Rasva palaa "ratsastaessa" , sitten siirryt
hevosiin . - hiabila kyytiin
kyllä voi.
- Hyppää!
Opettele seiväshyppy. Hyppää seipään avulla konin selkään!
Siinä saa kaksi uutta harrastusta kerralla. - Ratsukouluttaja
Minusta tuntuu, että olisi parempi, että alkaisin sinulle henkilökohtaiseksi treineriksi.
Katsotaan "satulaan" istuttuasi, miten muutaman viikon harjoittelun jälkeen olet edistynyt kevennyksessä ja lantioliikkeen hallinnassa. Laitappa viestiä ja sopivia aikataulujasi mail. [email protected] - Yxtoinenvaan
Nosta luuri ja koukku-koponen nostaa loput -vai miten se oli?o)
- Kaksimielinen2
Rupesin miettimään asiaa tarkemmin ja tulin siihen johtopäätökseen että ei ainakaan minun päällä !
- Ratsastuskumppani
No tarkemmin jos miettii, niin kyllä lihavampikin kelpaisi. :)
- rats.opettaja
Voi toki, itse olen ratsastus opettaja ja minulla on useitakin seka lihavia etta muuten painavia oppilaita. On olemassa hevosia jotka kestavat jopa 140 kiloa painoa selassaan ja selkaan voi nousta korokkeelta. Joka tapauksessa kannattaa mainita asia soittaessa jo etta tietavat varata vahvan hevosen. Onnea!
Miten kehtaat puolustella lihavaa ihmistä? Ainoastaan kylmäverinen hevonen kestää 140kg painoa. Tuskin edes suomenhevonen kestää tälläistä painoa.
Mieleen tulee vain jokin ulkolainen kylmäveri rotu ardernerin hevonen tsm.
Sitäpaitsi koko aloitus on provo,joku teini kirjoilletelee lempimikseen vanhempiensa koneelta joku 13-14 v jotka alkaa hihittelemään jos näkevät lihavan ihmisen. Voi lihava ratsastaa? Just joo.
- huolestunnu
jos katkeaa selkäranka?
- Lihava ratsastaja
Kummalta?
- niin hepasta
tarkotin heppaa tuleeko makkaraa jos katkeaa?
- kannus2
Mun keppihevosella ...kyllä ;)
- Lihava ratsastaja
Jos hepan selkä tai vaikka jalka katkeaa, niin makkaraksi menee. Ei niistä enää ratsuhevosta tule, surullista mutta totta.
Koko aloitus on huono provo. Aloittaja ei ole kertaakaan tullut itse kommentoimaan kirjoitustaan. Nyt teinit hihihtelee näille vastauksille.
- Lihava ratsastaja
Miks nuoret ei saa hihitellä näille kommenteille?Täällä kirjoitellaan niin paljon potaskaa ja joukkoon mahtuu kyllä muutama teiniangstaaja :)
- siks pakki
sama ku kysys voiko läski äijä .....
- yjjrjr
laihduta ensin
- Arvostaja
Ei voi, tai no, kyllä voi. Pitää vaan olla varovainen ettei hevoinen häviä kesken ratsastuksen.
- mielipidevain...
ihmisten kannattaa välil asettua eläimien asemaan ja miettiä miltä niistä mahtaa tuntua eri tilanteet ja miettiä miten haluais että itseensä kohdeltais. mut jos hevonen on vahva ja ei siitä millään tavalla kärsi että sillä ratsastaa isompiki ihminen, ni eihän siinä sit mitään. kunhan se ei vaan kärsi.
- ursula..
alle 90 kg voi ihan hyvn ratsastaa jos ei ole ihan poni
- Tuhti108
Alle sata kiloiset punnitaan neuvolassa!
- Oh raskas kantaa
Mitä 0,1 tonnia kuulostaapa paljolta:)
- konimaattori
Kyllä lihavakin voi ratsastaa, joko norsulla tai yli 150 kg ukolla.
- ....
Ei kannata ollenkaan alkaa ratsastamaan jos on lihava. Sänky ei kestä ja ukkorukka rusentuu, naapuritkaan ei tykkää siitä loiskeesta.
- nainen115kg
paljon painoraja mikkelin ratsupaikoissa?
- Jonwayne
Jon wainekin ratsasti hevoisella ja oli aika köllikkä.
- Anonyymi
Meidän naapuri talilla käy yli 100kg mamma .hyvin ratsastaa kun ei van hypytä heppaa.
- Anonyymi
Voi sinua raukkaa kun kateellisena katselet. Mutta itseäsi vain on syyttäminen tuosta 150 kilon elopainosta. Vielähän heppa ehkä tovin jaksaisikin mutta kun et pysty kapuamaan. Kaikki joukolla säälimään miesparkaa.
- Anonyymi
Kun et pääse kerta hepan selkään niin kysäseppä mammalta josko ratsastaisi sun kanssa. Saisitte molemmat kyytiä ja sullekin tulis parempi mieli.
- Anonyymi
LAIHDUTA ensin normaalipainoseksi niin et syyllisty ELÄINRÄÄKKÄYKSEEN. Ajattele nyt järjellä hevosparkaa mihin PAINAJAISEEN olet rassukkaa laittamassa. Jos laihdutus ei onnistu niin osta PUUHEVONEN. Kaikkee sitä kuuleekin.
- Anonyymi
mun päällä voit ratsastaa
- Anonyymi
Mä oon nainen ja painan 130 kg
Ja pääsen helposti hepan selkään. En oo notkee enkä kauniskaan. Mutta meillä on syvä ranta ja laituri. Heppa veteen ja selkään.,ei vaikeeta ps. Onni tykkää vedessä olemisesta {12 vuotias ruuna) t kaikille Jaana- Anonyymi
Heh he, vai jaana. Kyllä sä oot toi 150 kilonen äijän jötikkä. Sait siis pakit ja skriivasit sit kostoksi. Laihduta vähä nii saattaa flaksi sit käyä.
- Anonyymi
ponin selkä voi mennä katki :(
- Anonyymi
Keppihevosella voipi ratsastaa kaikki. l
Läski lähtee kun kiertää ympyrää.
- Anonyymi
meiän talilla makx 80kg saa ridata.
- Anonyymi
ratsasus ei kiinosta mutta onko tietoo paljon trambolinilla on paino raja?
- Anonyymi00043
120 kiloa yleensä
- Anonyymi00044UUSI
Tekoäly vastasi että saa olla maksimissaan 15-20% hevosen painosta. Että sen mukaan 100 kiloiselle naiselle olsi hyvä olla 500kg hevoinen.
- Anonyymi00045UUSI
Et minulla ainakaan ratsasta. Loppuu erektio heti kun on liikaa läskiä.
- Anonyymi00046UUSI
mikähän siinä että naiset haluaa syödä itsensä rankkaan ylipainoon, kun vaikuttaa nekatiivisesti miesmarkkinoilla. miehen taas ymmärtää kunsyökin, koska isokokoinen uros on valttia naismaailmassa!
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
mikähän siinä että naiset haluaa syödä itsensä rankkaan ylipainoon, kun vaikuttaa nekatiivisesti miesmarkkinoilla. miehen taas ymmärtää kunsyökin, koska isokokoinen uros on valttia naismaailmassa!
Jospa nainen syökin itsensä lihavaksi että saa olla rauhassa kaiken maailman ukoilta. Nainen haluaa olla.elää ja hengittää vapaasti ilman passattavaa kaljasieppoa.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jospa nainen syökin itsensä lihavaksi että saa olla rauhassa kaiken maailman ukoilta. Nainen haluaa olla.elää ja hengittää vapaasti ilman passattavaa kaljasieppoa.
suklaati korvaa ukon ja dildot on keksitty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1532561Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1962122Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82551618Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1381337Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861194Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021148Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17962- 84937
Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45920