Minkäikäistä porukkaa menossa Kalajoelle? Ite vielä mietin lähtisinkö...
Kalajoki
3
535
Vastaukset
- tyttö-84 ja poika-83
oon lukenu että kaikenikäistä, mutta parikymppisiä suurimmaksi osaksi. Mutta mukaan vaan, mekin mennään ekaa kertaa ku voitettiin liput sinne!
- didididii
kalajoella on porukkaa laidasta laitaan... huippua porukkaa! kaikki tulee aina jutteleen ja kaikki on jotenki "ystävällisiä" ja vitun kännissä... :) itekkin oon taasen menossa sinne ku aiemmin on ollu aina aivan huippu meiniki..
- Jorman paistaja
didididii kirjoitti:
kalajoella on porukkaa laidasta laitaan... huippua porukkaa! kaikki tulee aina jutteleen ja kaikki on jotenki "ystävällisiä" ja vitun kännissä... :) itekkin oon taasen menossa sinne ku aiemmin on ollu aina aivan huippu meiniki..
tuun. Ja kaikki on vitun kännissä mutta se ystävällisyys on kovin teennäistä. Kaikilla on puute jostakin ja siksi "ystävällisiä". Pääasia on et ollaan jussina vitun kännissä et on mitä muistella aina seuraavaan jussiin saakka kun taas ollaan sit vitun kännissä jne....heh:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403097- 812984
- 1912504
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362205- 271529
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251