Minkäikäistä porukkaa menossa Kalajoelle? Ite vielä mietin lähtisinkö...
Kalajoki
3
536
Vastaukset
- tyttö-84 ja poika-83
oon lukenu että kaikenikäistä, mutta parikymppisiä suurimmaksi osaksi. Mutta mukaan vaan, mekin mennään ekaa kertaa ku voitettiin liput sinne!
- didididii
kalajoella on porukkaa laidasta laitaan... huippua porukkaa! kaikki tulee aina jutteleen ja kaikki on jotenki "ystävällisiä" ja vitun kännissä... :) itekkin oon taasen menossa sinne ku aiemmin on ollu aina aivan huippu meiniki..
- Jorman paistaja
didididii kirjoitti:
kalajoella on porukkaa laidasta laitaan... huippua porukkaa! kaikki tulee aina jutteleen ja kaikki on jotenki "ystävällisiä" ja vitun kännissä... :) itekkin oon taasen menossa sinne ku aiemmin on ollu aina aivan huippu meiniki..
tuun. Ja kaikki on vitun kännissä mutta se ystävällisyys on kovin teennäistä. Kaikilla on puute jostakin ja siksi "ystävällisiä". Pääasia on et ollaan jussina vitun kännissä et on mitä muistella aina seuraavaan jussiin saakka kun taas ollaan sit vitun kännissä jne....heh:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145