Kääntöpöytäsirkkeli

Neuvokaa

Olisi tarkoitus aloittaa joulun jälkeen isompi remppa ja ajattelin pyytää joulupukilta kääntöpöytäsirkkeliä.Makita ja Dewalt on kyllä tunnettuja ja varmaan hyviäkin, mutta se hinta vain kauhistuttaa.Kysyisinkin asiaan perehtyneiltä olisiko muita hinta/laatusuhteessa järkeviä ostoksia vai onko noi ainoita mahdollisia.

11

4025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lm lm. LM. m

      On varmaan hyviä vehkeitä. Eri asia sitten, kannattaako ostaa ammattikoneita nurkkiin pölyttymään jatkoa ajatellen. Samaala lailla se halvempikin kone pölyyntyy siellä autotallinhyllyssä.

      Itellä nyt normaalia käyttöä, josku aina jokin remppa, tyyliin huone kerrallaan tai mökille uutta paneelia. Ihan halvimmat vehkeetkin toimii, jos ei paljoa tarvi, mutta just joku sirkkeli ja porakone on sitten vähän kalliimpia. Hmm. taitaa käsisirkkeli täyttää 20 vuotta, paljon sille on käyttöä ollut. Merkki tuikitavallinen B&D.

      Aika monta härpäkettä tullut ostetuksi Biltemasta. Mun mielestä net on hintaansa nähden oikeinkin hyviä. Nuo merkkiä X olevat kamppeet kannattaa kyllä jättää Tarjoustalon hyllyyn.

      Vaan nyt sitten alkaakin joutilaiden konekauppiaitten aika mainostaa omia merkkejään ja haukkumaan kilpailijoitten kamppeita :D

    • KKivelä

      Ostin 3 vuotta sitten Starkilta Toolmate-kääntöpöytäsirkkelin. Oli sikahalpa mutta kun lupasivat 3 vuoden takuun niin päädyin ostamaan sen. Nyt on takuu loppu ja saha vaan pelaa parin talotyömaan jälkeen. oli suht hyvä ostos.

    • deutdeut

      Nuo on ihan käteviä ja laadukkaita koneita mutta samalla hinnalla saat jo hyvän pöytäsirkkelin ja suht laatusen sirkkelin liulla halvemmalla. Toki vievät tilaa kun 2 konetta 1 sijaan mutta...

      Jos ihan kunnon remppaa meinaat (talon rakennus ym) niin ehdottomasti erillinen rakennus pöytäsirkkeli (3-vaihe) ja siihen rinnalle toinen katkasu kaveriks!

    • Anonyymi

      Mulla ollut tollanen Toolmaten kääntöpöytä sirkkeli varmaankin kohta 10 vuotta. Toiminut moitteetta tähän asti. Oon rakennellut mökillä paljonkin kaikenlaista. Terän astekulmat pitää säätää ihan testaamalla. Osoitin ei kyllä pidä paikkaansa. On ollut ainakin mulle hyvä ostos

      • Anonyymi

        Onko se oikein hyvä ostos jos asetuksiin ei voi luottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se oikein hyvä ostos jos asetuksiin ei voi luottaa?

        Ne voi kalibroida jos on kovin tarkkaa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voi kalibroida jos on kovin tarkkaa hommaa.

        Miten se onnistuu, jos osoitin ei pidä paikkaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se onnistuu, jos osoitin ei pidä paikkaansa?

        Ihan helposti. Eli siirretään osoitin pitämään paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan helposti. Eli siirretään osoitin pitämään paikkansa.

        Ei ihan helpolta vaikuta: "Terän astekulmat pitää säätää ihan testaamalla. Osoitin ei kyllä pidä paikkaansa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan helpolta vaikuta: "Terän astekulmat pitää säätää ihan testaamalla. Osoitin ei kyllä pidä paikkaansa."

        Eikä ole ellei osaa!


    • Anonyymi

      Oli aika nostaa tämäkin aloitus...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe