Beckham on surkea.

pike

Nähtiinhän se taas Ranskaa vastaan pelatussa ottelussa, jossa David"neiti"Beckham sai potkaista pilkun. Huono veto melkein keskelle maalia ja Barthesilla ei ollut mitään vaikeuksia torjua pallo.

Joo, siellä ne Brittien lehdet haukkuu Becksin koska petti koko Englannin. Beckham vois keskittyy vaan siihen ulkonäköönsä, kun ei tuo pelaaminen oikein onnistu.

77

2808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelaaja

      Et voi yhden pilkun takia tuomita koko miestä. Kyllä teki eilen paljon töitä kentällä!

      • Miksu

        töitä minunkin mielestä,mutta mitäköhän Owen kentällä teki.


      • Pelaaja
        Miksu kirjoitti:

        töitä minunkin mielestä,mutta mitäköhän Owen kentällä teki.

        Oli eilen kyllä tosi vaisu, niinkun koko englanti ajoittain. Olis saanut ottaa ehkä jo aikasemmin vaihtoon...


      • MLÖJHIGYTDRTDEDGTDYGDERFGGG...

        Olen samaa mieltaä sinun kanssa.


      • jalkapalloilia

        tulihan se yksin maali beksin keskityksestä!!!!


      • pike
        jalkapalloilia kirjoitti:

        tulihan se yksin maali beksin keskityksestä!!!!

        ... se oli ihan surkea keskitys. Maali oli vain Lampardin upean puskun ansiota.


      • ForeigneR.89

        oon ihan samaa mieltä kanssas


      • haha
        pike kirjoitti:

        ... se oli ihan surkea keskitys. Maali oli vain Lampardin upean puskun ansiota.

        koska sen pallon oli tarkoituskin tulla jonkun puskettavaksi, ei itse maalia tehdyksi. niinpä se oli loistava keskitys.


      • Pelaaja
        pike kirjoitti:

        ... se oli ihan surkea keskitys. Maali oli vain Lampardin upean puskun ansiota.

        ... syöttöä ei tule maalia! Maalit tulee hienosta yksilösuorituksesta tai maalipaikan avaavasta syötöstä. Tämä oli se syöttö.


    • Beckham-fani

      Beckhamilla on maailman paras keskitys ylivoimaisesti. Ranskan pelissä tuli taas millin tarkka ja kova keskitys, josta syntyin ottelun avausmaali. Aina ei onnistu pilkusta tekemään maalia, ja sitä paitsi veto oli hyvä mutta maalivahti parempi. Beckham on maailman paras jalkapalloilija. Vitsi mua ärsyttää noi ku yhden pilkun takia tuomitsee koko pelaajan. ARGH!!

      • phenomenom

        No se beckhamin keskitys oli kyllä täydellinen, mutta kyllä pilkusta maali pitäis saada.Beckham on koko ajan enemmän julkkis eikä jalkapalloilija ja ikäkin alkaa painaa...


      • aies

        Beckham on loistava jalkapalloilija. Eilinen peli ei ollut täysin parasta Beckhamia, mutta yritys oli kova.


      • Astuja
        phenomenom kirjoitti:

        No se beckhamin keskitys oli kyllä täydellinen, mutta kyllä pilkusta maali pitäis saada.Beckham on koko ajan enemmän julkkis eikä jalkapalloilija ja ikäkin alkaa painaa...

        Jos ukolla on niinkin hyvännäköinen vaimo ja sen lisäksi liuta muita vakituisia, niin ei ikä vielä kentälläkään ala painaa. Toivottavasti Becky siittää riittävästi poikia maailmaan, aviossa tai sen ulkopuolella - samapa tuo!


      • *johanna*

        mä oon sun kans samaa mieltä!beckham tuomitaan yhe virhee takii!!iha älytöntä!!!!!!


      • Beckham-fani

        Sanokaas edes yksi (1) pelaaja joka on parempi kuin Beckham. Minä en ainakaan keksi ainuttakaan!


      • Luigi

        Paitsi, että Zidane on maailman paras palloilija ;)


      • parempia löytyy
        Beckham-fani kirjoitti:

        Sanokaas edes yksi (1) pelaaja joka on parempi kuin Beckham. Minä en ainakaan keksi ainuttakaan!

        Luis Figo, Totti, Raul, Scholes... löytyyhän näitä vaikka kuin paljon.


      • Zidane
        Beckham-fani kirjoitti:

        Sanokaas edes yksi (1) pelaaja joka on parempi kuin Beckham. Minä en ainakaan keksi ainuttakaan!

        Maailman parhain jalkapalloilija, Zinedine Zidane!!! Käsittämätön vapaapotku, ja kertakaikkisen upeasti viimeistelty rangaistuspotku toivat Ranskalle voiton, mitä kukaan ei olisi uskonut!


      • Neiti

        Beckham on paras.... Eilinen peli ei ollu vaan beckistä kiinni vaa siellä teki muut pahoja mokia. Beckillä oli hyvät syötöt ja kaikki... Ja beck on ansainnu sen kapteeni-nauhan.... Se kannusti siellä kaikkia vaikka mokia tuli...


      • -asiantuntia-
        Beckham-fani kirjoitti:

        Sanokaas edes yksi (1) pelaaja joka on parempi kuin Beckham. Minä en ainakaan keksi ainuttakaan!

        Zidane on ainakin parempi ku David Dildo....


      • joop
        phenomenom kirjoitti:

        No se beckhamin keskitys oli kyllä täydellinen, mutta kyllä pilkusta maali pitäis saada.Beckham on koko ajan enemmän julkkis eikä jalkapalloilija ja ikäkin alkaa painaa...

        jos maalivahti aavistaa väärään suuntaan niin se on todella varma maali, mutta jos tämmöinen ammattilaismaalivahti aavistaa oikeeseen suuntaan se voi olla helppo torjunta. jos Barthez olisi hypännyt väärään suuntaan Becks olisi tehnyt maalin.


      • noo...
        Beckham-fani kirjoitti:

        Sanokaas edes yksi (1) pelaaja joka on parempi kuin Beckham. Minä en ainakaan keksi ainuttakaan!

        varmaan se jonka fifa äänestää vuoden parhaaksi.


      • kristian
        Zidane kirjoitti:

        Maailman parhain jalkapalloilija, Zinedine Zidane!!! Käsittämätön vapaapotku, ja kertakaikkisen upeasti viimeistelty rangaistuspotku toivat Ranskalle voiton, mitä kukaan ei olisi uskonut!

        ... maailman paras. Italian joukkueesta löytyy parempi; Totti.


      • phenomenom
        joop kirjoitti:

        jos maalivahti aavistaa väärään suuntaan niin se on todella varma maali, mutta jos tämmöinen ammattilaismaalivahti aavistaa oikeeseen suuntaan se voi olla helppo torjunta. jos Barthez olisi hypännyt väärään suuntaan Becks olisi tehnyt maalin.

        ...mene koska se on ehkä prosenteissa potkasijalle 70-30.Mutta mokella ei ole mitään paineita, mutta potkasijalla on hirveät paineet.Kunnon ammattilainen pistää pilkut sisään 90% varmuudella.


      • Beckham fani

        Beckham on paras!!!!!
        ylivoimaisesti...
        kaikki mokaa niin myös Beckham vaikka onkin maailman kuulu pelaaja mutta kaikki mokaa...myös minä!!!!
        :)


      • *johanan*
        Neiti kirjoitti:

        Beckham on paras.... Eilinen peli ei ollu vaan beckistä kiinni vaa siellä teki muut pahoja mokia. Beckillä oli hyvät syötöt ja kaikki... Ja beck on ansainnu sen kapteeni-nauhan.... Se kannusti siellä kaikkia vaikka mokia tuli...

        se ei todellakaan ollut beckistä kiinni...eihän se yksin siellä pelaa!!!ja aika momi muukin teki virheitä!!!oon sun kans ehdottomasti samaa mieltä!!!


    • *johanna*

      ei sulla oo mitää varaa arvostella sitä!!!me kuule ite sinne pelaa ni katotaa kui hyvä oot!!se on maailman paras jalkkis pelaaja!!!

      • pike

        Onneksi sä Johanna olet niin tietäväinen näistä jutuista. Mä en usko että sä edes katsoit kyseisen matsin. Ja sitten, Beckham ei todellakaan ole maailman paras. Sen tietää mm. MaNu:n valmentaja...


      • Owen

        suolenpätkä...


      • Olen aito siis outo missa m...
        Owen kirjoitti:

        suolenpätkä...

        olen kateellinen bechamille haluaisin olla hän. mutta kun en voi. kun olin pieni minulle sanottiin että olen yhtä hyvä pelamaan kuin becham mutta viimepäivinä olen huomannut että olen elänyt valheessa ja kostan tämän kaikilli niille jotka valehtelivat minulle päin naamaa. en selviä tästä tilateesta yksin. tarvitsen ystäviä muuten se on loppu auttakaa minua. en edes ole päässyt veikkausliigaan vaan joudun tyytymään pelamaan minun ystävieni kanssa kellarissa. sekin on vähän vaikeata koska meillä kaikilla on jonkinlaisia ongelmia. minulla on henkisiä ongelmia. en kykene käymään asiallista keskusteluita kanssatovereideni kanssa. haluaisin olla joku muu mutta kun en voi jos voisin voida. itken itseni uneen joka ilta. missä minun sukulaiseni ystaväni vanhempani lemmikkini ovat. miksi kukaan ei välitä minusta mitä olen tehnyt teille. jee suolenpätkäkin olisi kiva


      • *johanna*
        pike kirjoitti:

        Onneksi sä Johanna olet niin tietäväinen näistä jutuista. Mä en usko että sä edes katsoit kyseisen matsin. Ja sitten, Beckham ei todellakaan ole maailman paras. Sen tietää mm. MaNu:n valmentaja...

        mä kuule katon kaikki matsit mis beckham pelaa..tähän mennessä ei oo yhtäkään jääny välii!!!ja beckham on paras MUN mielestä!!et voit pitää suus kiinni!!!


      • pike
        *johanna* kirjoitti:

        mä kuule katon kaikki matsit mis beckham pelaa..tähän mennessä ei oo yhtäkään jääny välii!!!ja beckham on paras MUN mielestä!!et voit pitää suus kiinni!!!

        Väitätkö ettet ole jättänyt yhtäkään Becksin peliä väliin, siis yhtäkään? Uskallan lyödä vetoa että et ole katsonut läheskään puolia Beckhamin pelejä.

        Ainakaan et osaa muuta Beckhamista sanoa kuin että se on paras... perustele edes jos kerran olet katsonut kaikki Beckhamin pelit niin luulisi sinun tietävänkin jotain hänestä. Vai?


      • Vincent
        *johanna* kirjoitti:

        mä kuule katon kaikki matsit mis beckham pelaa..tähän mennessä ei oo yhtäkään jääny välii!!!ja beckham on paras MUN mielestä!!et voit pitää suus kiinni!!!

        ai olet katsonut kaikki Beckhamin ottelut? enpä usko. jos olet muka katsonut kaikki hänen ottelut, miksi et pysty perustelemaan sitä että Becks on paras pelaaja? Beckham on maailman yliarvostetuin pelaaja. hän ei ole todellakaan maineensa veroinen. vapaapotkut olivat ennen Becksin ominta alaa, nyt hän munii kaikki vaparit ja pilkut. en käsitä, miksi jotkut pitävät häntä puoli-jumalana. luulen, että pidät hänestä vaan, koska hän on niin "komea".


      • *johanna*
        Vincent kirjoitti:

        ai olet katsonut kaikki Beckhamin ottelut? enpä usko. jos olet muka katsonut kaikki hänen ottelut, miksi et pysty perustelemaan sitä että Becks on paras pelaaja? Beckham on maailman yliarvostetuin pelaaja. hän ei ole todellakaan maineensa veroinen. vapaapotkut olivat ennen Becksin ominta alaa, nyt hän munii kaikki vaparit ja pilkut. en käsitä, miksi jotkut pitävät häntä puoli-jumalana. luulen, että pidät hänestä vaan, koska hän on niin "komea".

        mitä teil on noi paljo beckhamii vastaa...??!!kertokaa mulle syitä ja kaikil on mun mielest omat mielipiteet!!!et teil ei oo mitää varaa arvostella toiste mielipiteitä!!mun mielest beckham on paras ja se siitä!!!


      • *johanna*
        pike kirjoitti:

        Väitätkö ettet ole jättänyt yhtäkään Becksin peliä väliin, siis yhtäkään? Uskallan lyödä vetoa että et ole katsonut läheskään puolia Beckhamin pelejä.

        Ainakaan et osaa muuta Beckhamista sanoa kuin että se on paras... perustele edes jos kerran olet katsonut kaikki Beckhamin pelit niin luulisi sinun tietävänkin jotain hänestä. Vai?

        mä tiedän beckhamista aika HELVETIN paljon mut mä en viitti alkaa väitellä tollasten kans ketkä ei arvosta toisten mielipiteitä!!!


    • fani edelleen

      PS. katsopa tänään eilinen kooste ja laske kuinka monta syöttöä meni Beckhamilta ohi omilta..suurin osa napsahti suoraan omille oli kyseessä lyhyt tai pitkä syöttö..kaiken lisäksi puolusti ihan uskomattoman hyvin, katko peliä paremmin kuin Vieira, keskitteli paremmin kuin Pires ja pelas ZZ:n pahasti varjoonsa varsinaisella peliajalla..Kaiken lisäksi voisit tutustua Espanjan liigan tilastoihin ja katsoa sieltä kuinka korkealla Beckham oli keskikenttäpelaajien vertailussa..eipä sillä sielläkkään kovin huonosti mennyt vaikkakin kompuroivat lopussa pahasti..Taitaa jotain vaan harmittaa kun kaveri on melko hyvä pakkaus pelitaitojensa-ja ulkonäkönsä puolesta

      • zidane

        siis kyl se aika vääryys ois ollu jos ranska ois häviny..eikä siin kyl auta beckhamia syyttää mä vaan sanon että menkääpä ite pallon taakse ja ampukaa rankkari,siin on niiku pikku paineet ja vähä niinku vaikee osua oikeeseen kulmaan .... ja kyl se tuomariki kokoajan anto vapareita englanille ja jätti yhen ranskan rankkarinki viheltämättä englantilainen otti käel rakkualueel eikä siitä tullu mitään nii kyl oikee maa voitti!!!


      • GaFU
        zidane kirjoitti:

        siis kyl se aika vääryys ois ollu jos ranska ois häviny..eikä siin kyl auta beckhamia syyttää mä vaan sanon että menkääpä ite pallon taakse ja ampukaa rankkari,siin on niiku pikku paineet ja vähä niinku vaikee osua oikeeseen kulmaan .... ja kyl se tuomariki kokoajan anto vapareita englanille ja jätti yhen ranskan rankkarinki viheltämättä englantilainen otti käel rakkualueel eikä siitä tullu mitään nii kyl oikee maa voitti!!!

        hyvä hyvä et ranska voitti sai englanti fanit nokkas päälle näin on näkyleipää...


      • kaikkitietävä
        GaFU kirjoitti:

        hyvä hyvä et ranska voitti sai englanti fanit nokkas päälle näin on näkyleipää...

        Manchester Nunited vai?


      • ...................
        kaikkitietävä kirjoitti:

        Manchester Nunited vai?

        tarkoitat Manchester United


      • ciao
        ................... kirjoitti:

        tarkoitat Manchester United

        ..sillä Manchester Nunitedilla sitä et lyhenne oli väärin;ei MaNu vaan ManU.


      • me...
        ciao kirjoitti:

        ..sillä Manchester Nunitedilla sitä et lyhenne oli väärin;ei MaNu vaan ManU.

        Se on ManU eikä MaNu tai manu tai MANU tai mANU tai MAnu tai maNU tai MAnU tai maNu tai mANu tai mAnU...


      • Manun bestis
        me... kirjoitti:

        Se on ManU eikä MaNu tai manu tai MANU tai mANU tai MAnu tai maNU tai MAnU tai maNu tai mANu tai mAnU...

        se on ilmiselvästi: Manu Mun besun nimi on Manu ja se on niin tai sit MANUUUUUU!!!! :))


    • ~JeNNi~

      Jalkapalloa viitsii katsoa vain Beckhamin takia. Se on niin hyvännäkönen ja paras pelaaja. Sä oot vaan kateelliinen sille, ku kaikki rakastaa sitä! Beckham tekee vielä 12 maalia näissä em-kisoissa.

      • Erkki

        Nainen...


      • littlebeckham_91
        Erkki kirjoitti:

        Nainen...

        beckham nainen? no siitä voi olla monta mieltä....


      • *johanna*
        Erkki kirjoitti:

        Nainen...

        beckham muka nainen!!!älä viitsi naurattaa!!!jos sä saat siitä naisen ni hankkisit silmälasit ni näkisit vähä paremmi!!!


    • ForeigneR.89

      toi oli vaa yks pilkku. katopa nii becks vie englannin viel pitkälle!

    • pekhammi

      Nähtiin taas eilen miksi futis on pelienkuningas,oli ikimuistoinen ottelu.ZZ on kenttienkuningas!Beck's on ihan hyvä futaaja tekee lajille hyvää ,sitä seuraa kaikki vaikka ei futista muuten seuraiskaan.Pilkun torjuminen on aina huippua oli veto millanen tahansa!Englanti tulee vielä ja Beckham näyttää taitonsa...ainakin toivon niin.

    • futisfani

      Sehän oli se Englannin puolustaja joka järjesteli Henrylle loistavan pystysyötön omalle maalilleen, jota tässä pitäis eniten haukkua!

      Bechamin ansiosta Englanti sai sen yhen maalin, mutta menetti myös yhden maalin Beckhamin suorituksesta. Eli pelasihan hän Englannille silti tasapelin, mutta se puolustaja teki sen kunnon munauksen. Aivan järjetön syöttö! Olis vaikka potkassu sivurajan yli mutta ei!

    • näkökulma

      Johtuisikohan tuo Barthezin torjunta hiukan myös siitä, että hän harjoitteli omien sanojensa mukaan ManU:ssa pelatessaan rankkareita Beckhamin kanssa ja tiesi, miten tämä vetää niitä. Eikös olisi ollut valmentaja Erikssonin asia laittaa joku muu vetämään rankkari. Ja ottelussa meikäläisen ainakin yllätti Beckhamin valtava raataminen ja puolustuspelaaminen, teki muutaman hyvä liukutaklauksen ja esti hyökkäyksen etenemisen.

      • tyttö vaa

        mäki yllätyin siitä et beckham ON oikeesti ihan hyvä pelaaja.se oikeesti raato siellä kentällä eikä vaan kattonu et "oho pallo meni ohi,mitäs sille pitäis tehdä...onks tukka muute hyvin..?!"
        mun silmissä beckhamin taitoa himmentää sen ulkonäkö.se on kyl mahtavan näkönen,niinku varmaan jokaisen mun ikäsen tytön mielestä,mutta välillä tulee vaan mieleen et onko se niin monien suosikki vain sen ulkonäön takia,siitä(ulkonäöstä) kun jaksetaan muistuttaa vähän joka puolella.mut ranska ottelu oli muistutus et kyllähän se pelatakin osaa...ainaki mun mielestä.


      • daavid beeckham
        tyttö vaa kirjoitti:

        mäki yllätyin siitä et beckham ON oikeesti ihan hyvä pelaaja.se oikeesti raato siellä kentällä eikä vaan kattonu et "oho pallo meni ohi,mitäs sille pitäis tehdä...onks tukka muute hyvin..?!"
        mun silmissä beckhamin taitoa himmentää sen ulkonäkö.se on kyl mahtavan näkönen,niinku varmaan jokaisen mun ikäsen tytön mielestä,mutta välillä tulee vaan mieleen et onko se niin monien suosikki vain sen ulkonäön takia,siitä(ulkonäöstä) kun jaksetaan muistuttaa vähän joka puolella.mut ranska ottelu oli muistutus et kyllähän se pelatakin osaa...ainaki mun mielestä.

        Beckham ei osaa muuta kuin kuluttaa rahaa meikkeihin ym kauneus -tuotteisiin. En muista, paljonko se kuluttikaan suurin piirtein rahaa kuukaudessa kauneuteensa... mutta PALJON. Ei tarvitse kun aukaista jostain lehdestä keskiaukeama, niin siellä on joku juttu... Beckham teki sitä ja tätä... PLÄÄH. . . Kyllä tää on niin uskomatonta touhua. Toivottavasti se Becks lopettaa pian pelaamiseen niin voidaan taas keskittyä olennaiseen: JALKAPALLOON ! ! !


      • futisfani
        tyttö vaa kirjoitti:

        mäki yllätyin siitä et beckham ON oikeesti ihan hyvä pelaaja.se oikeesti raato siellä kentällä eikä vaan kattonu et "oho pallo meni ohi,mitäs sille pitäis tehdä...onks tukka muute hyvin..?!"
        mun silmissä beckhamin taitoa himmentää sen ulkonäkö.se on kyl mahtavan näkönen,niinku varmaan jokaisen mun ikäsen tytön mielestä,mutta välillä tulee vaan mieleen et onko se niin monien suosikki vain sen ulkonäön takia,siitä(ulkonäöstä) kun jaksetaan muistuttaa vähän joka puolella.mut ranska ottelu oli muistutus et kyllähän se pelatakin osaa...ainaki mun mielestä.

        Siis onhan Beckham loistava futaaja, se nyt on todistettu moneen otteeseen. Mutta mitäpä hän ulkonäölleen voi? Sen takia häntä pilkataankin ja nälvitään kun se on niin pirun komea mies! Helpompaa varmasti jalkapallo uran takia olisi olla "tavallisen näköinen" pelaaja.

        Mutta minkäs sille voi, joitakin ihmisiä on hemmoteltu rikkaudella, kuuluisuudella ja komeudella/kauneudella yhtä aikaa. Tasan eivät käy onnen lahjat tässä maassa...


      • Jyker
        futisfani kirjoitti:

        Siis onhan Beckham loistava futaaja, se nyt on todistettu moneen otteeseen. Mutta mitäpä hän ulkonäölleen voi? Sen takia häntä pilkataankin ja nälvitään kun se on niin pirun komea mies! Helpompaa varmasti jalkapallo uran takia olisi olla "tavallisen näköinen" pelaaja.

        Mutta minkäs sille voi, joitakin ihmisiä on hemmoteltu rikkaudella, kuuluisuudella ja komeudella/kauneudella yhtä aikaa. Tasan eivät käy onnen lahjat tässä maassa...

        Niinhän se on, kaveri on hyvä futari ja vielä ulkonäölläkin siunattu, minkäs sille voi. Tuntuu vain olevan kuin punainen vaate joillekin tyypeille. Mutta tuskinpa Becks olisi aina kaikkialla esillä jos hän ei itse sitä haluaisi, mieshän on täydellinen median lemmikki.

        Ja kyllä hän pelata osaa. Englannin maali oli täydellinen Becks-tuote, millintarkka keskitys ja Lampard puskee pallon verkkoon. Becks raatoi ehkä eniten keskikentällä ja hoiti myös puolustuspelaamisen hyvin, mutta eipä se näköjään paina missään kun aneemisesti pelanneen Ranskan pelasti loistavalla henkilökohtaisella panoksellaan eräs pälvikaljuinen algerialaissyntyinen palloniekka.


      • *johanna*
        tyttö vaa kirjoitti:

        mäki yllätyin siitä et beckham ON oikeesti ihan hyvä pelaaja.se oikeesti raato siellä kentällä eikä vaan kattonu et "oho pallo meni ohi,mitäs sille pitäis tehdä...onks tukka muute hyvin..?!"
        mun silmissä beckhamin taitoa himmentää sen ulkonäkö.se on kyl mahtavan näkönen,niinku varmaan jokaisen mun ikäsen tytön mielestä,mutta välillä tulee vaan mieleen et onko se niin monien suosikki vain sen ulkonäön takia,siitä(ulkonäöstä) kun jaksetaan muistuttaa vähän joka puolella.mut ranska ottelu oli muistutus et kyllähän se pelatakin osaa...ainaki mun mielestä.

        mä halusin vaa kirjottaa et mä tykkään beckhamista ihan sairaasti mut en sen ulkonäön takiaa vaan se pelitadoista!!!en tie kui vanha oot mut useimmat mut en väitä että sä tykkää siitä vaan ulkonäön takii!!!


      • *johanna*
        daavid beeckham kirjoitti:

        Beckham ei osaa muuta kuin kuluttaa rahaa meikkeihin ym kauneus -tuotteisiin. En muista, paljonko se kuluttikaan suurin piirtein rahaa kuukaudessa kauneuteensa... mutta PALJON. Ei tarvitse kun aukaista jostain lehdestä keskiaukeama, niin siellä on joku juttu... Beckham teki sitä ja tätä... PLÄÄH. . . Kyllä tää on niin uskomatonta touhua. Toivottavasti se Becks lopettaa pian pelaamiseen niin voidaan taas keskittyä olennaiseen: JALKAPALLOON ! ! !

        mä toivon et beckham jatkaa pelaamista viel kauan!!!


    • Avarakatseinen

      Jokainen mikki hiiri vois nyt lopettaa jo sen ainaisen Beckhamin vika lässytyksen ja keskittyy siihen olennaisimpaan vai onks sen ulkonäkö niin hyvä, että niin tarkasti pitää miestä seurata, joka reisilihaksenkin liikettä. Voih..

      Beckham epäonnistuu harvoin rankkareissa ja jokainen epäonnistuu aina joskus. Se on siitä kiinni milloin se veska onnistuu aavistamaan oikein. Se Bechamin veto oli tarkka ja kova, mutta Fabio vain aavisti oikein. ja tekipähän se Beckham loistavan maaliin johtaneen keskityksen. Ainoot paskat siinä pelissä oli Emile Heskey vapaapotkuun johtanut rikkominen ja se Steven Gerardin paska taaksepäin lähetetty syöttö.

      Taitaa olla pojilla jotai Davidin ulkonäköä vastaan ku heti otetaa esille pienistä mokista. Jotenkin tuntuu, että puolet tässäkin keskustelussa ei tiedä futiksesta paskaakaan ja tekee yhdestä tunnetuimmasta, arvostetuimmasta ja kadehdituimmasta pelaajasta kirpusta sinivalaan.

      Kukaa ei ole niin hyvä, että onnistuu aina pilkussa. Ja sitäpaitsi, joukkueena voitetaan ja joukkueena hävitään. Haukkukaa Engelsmannien joukkue mielummin, siel kentäl ei puoletkaan tehny niin loistavaa puolustus työtä kun Beckham.

      • htk

        Yhdyn tähän viestiin täysin. Puolet näiden viestien kirjoittajista ei varmaan edes katsonut koko peliä...


      • *johanna*

        niin että kaikki ei tykkää beckhamista vain ulkonäön takii!!! esim.mä en tykkää siitä pelkän ulkonäön takii!!!


    • littlebeckham

      justiinsa joo.... jos se on nii helppoo siellä paineissa vetää pilkku sisään nii voiha sitä mennä koittaa...!!!! ei aina voi onnistua! helppo se on kotisohvalta arvostella toisten peliä!!!!!

      • Jyker

        Jep. Ihmeellistä tuomita yksi pelaaja luopioksi epäonnistuneen rankkarin jälkeen kun kaveri kuitenkin pelasi ehkäpä parhaiten koko Englannin joukkueessa. Englantihan pelasi hienon pelin, se meni johtoon nätillä puskumaalilla johon keskityksen antoi eräs nimeltämainitsematon joukkueensa kapteeni.

        Mainittakoon näin sivumennen että harrastuspeleissä ei uppoa jokainen rankkari, vaan veskari torjuu niitä joskus tosi hyvin. Tästä on allekirjoittaneella kokemusta, kuinka moni Becksin haukkuja ja ZZ:n ylistäjä voi sanoa samoin?

        Ranska ei ollut lähelläkään sitä tasoa jolle sen kaikki patonkifanit nostavat, 90 minuutin pelin jälkeen englantilaiset varmasti jo odottivat matsin loppuvihellystä ja parilla pelaajalla loppui henkinen kantti. Siitä Ranska rankaisi. Ihmeellistä Ranskan ylistystä on tuo Iltasanomienkin keskustelu täynnä, yritä siinä puhua järkeä niille päähän. Mustavalkoinen ajattelu ei oikein toimi futiksessa. Ranska pelasi selvästi alle kykyjensä 90 minuuttia, sitten Englannin lopun notkahdus ja ZZ:n hieno henkilökohtainen suoritus ja loppu on historiaa. Mutta tosiasiana on ja pysyy se, että Englanti vei ensimmäisen 90 minuuttia pelistä. Ranska rankaisi lisäajalla, piste. Se joka väittää että Ranska pelasi koko ottelun hienosti niin ei tainnut edes katsoa koko helvetin matsia.


      • littlebeckham_91
        Jyker kirjoitti:

        Jep. Ihmeellistä tuomita yksi pelaaja luopioksi epäonnistuneen rankkarin jälkeen kun kaveri kuitenkin pelasi ehkäpä parhaiten koko Englannin joukkueessa. Englantihan pelasi hienon pelin, se meni johtoon nätillä puskumaalilla johon keskityksen antoi eräs nimeltämainitsematon joukkueensa kapteeni.

        Mainittakoon näin sivumennen että harrastuspeleissä ei uppoa jokainen rankkari, vaan veskari torjuu niitä joskus tosi hyvin. Tästä on allekirjoittaneella kokemusta, kuinka moni Becksin haukkuja ja ZZ:n ylistäjä voi sanoa samoin?

        Ranska ei ollut lähelläkään sitä tasoa jolle sen kaikki patonkifanit nostavat, 90 minuutin pelin jälkeen englantilaiset varmasti jo odottivat matsin loppuvihellystä ja parilla pelaajalla loppui henkinen kantti. Siitä Ranska rankaisi. Ihmeellistä Ranskan ylistystä on tuo Iltasanomienkin keskustelu täynnä, yritä siinä puhua järkeä niille päähän. Mustavalkoinen ajattelu ei oikein toimi futiksessa. Ranska pelasi selvästi alle kykyjensä 90 minuuttia, sitten Englannin lopun notkahdus ja ZZ:n hieno henkilökohtainen suoritus ja loppu on historiaa. Mutta tosiasiana on ja pysyy se, että Englanti vei ensimmäisen 90 minuuttia pelistä. Ranska rankaisi lisäajalla, piste. Se joka väittää että Ranska pelasi koko ottelun hienosti niin ei tainnut edes katsoa koko helvetin matsia.

        mä en ymmärrä teitä!!! futis on joukkue peli eikä siitä voi yhtä ruveta syyttää!!! sama ku käskettäis muitten tehä lisää maaleja! ja ku ne ei tee nii se on niitte vika ku englanti hävis ottelun! nii et futis on joukkue peli eikä siinä yks voi olla häviämisen syypää!!!


      • Jyker
        littlebeckham_91 kirjoitti:

        mä en ymmärrä teitä!!! futis on joukkue peli eikä siitä voi yhtä ruveta syyttää!!! sama ku käskettäis muitten tehä lisää maaleja! ja ku ne ei tee nii se on niitte vika ku englanti hävis ottelun! nii et futis on joukkue peli eikä siinä yks voi olla häviämisen syypää!!!

        Aivan, futis on joukkuepeli ja joukkueen tärkeä osanen on sen kapteeni. Tuo kapteeni on Englannin joukkueessa Beckham. Becks pelasi hyvän pelin, raatoi molempiin suuntiin ja yleensäkin oli koko joukkueen parhaimmistoa mitä taasen nämä tietyt "rankkarinmissaaja-Beckham-on-vitusta" -tyypit eivät ota huomioon. Ainoa virhe minkä Becks teki oli se että itse veti rankkarin mutta jos olisi pallon pistänyt pömpeliin niin eipä siitäkään tapeltaisi tällä foorumilla. Becks halusi itse yrittää ja valitettavasti epäonnistui.

        Eli, pysyn edelleen Englannin kannattajana ja toivon että katkera tappio tuurisammakoille ei vie lädien taistelutahtoa. Kyllä ottelun perusteella ihan oikea mies siellä kantaa Englannin kapteeninnauhaa, oltiin sitten kaverin yksityiselämästä mitä mieltä tahansa.


      • *johanna*
        Jyker kirjoitti:

        Aivan, futis on joukkuepeli ja joukkueen tärkeä osanen on sen kapteeni. Tuo kapteeni on Englannin joukkueessa Beckham. Becks pelasi hyvän pelin, raatoi molempiin suuntiin ja yleensäkin oli koko joukkueen parhaimmistoa mitä taasen nämä tietyt "rankkarinmissaaja-Beckham-on-vitusta" -tyypit eivät ota huomioon. Ainoa virhe minkä Becks teki oli se että itse veti rankkarin mutta jos olisi pallon pistänyt pömpeliin niin eipä siitäkään tapeltaisi tällä foorumilla. Becks halusi itse yrittää ja valitettavasti epäonnistui.

        Eli, pysyn edelleen Englannin kannattajana ja toivon että katkera tappio tuurisammakoille ei vie lädien taistelutahtoa. Kyllä ottelun perusteella ihan oikea mies siellä kantaa Englannin kapteeninnauhaa, oltiin sitten kaverin yksityiselämästä mitä mieltä tahansa.

        mun mielest englannin joukkueel on oikee kapteeni!se on mun mielest ihan sama mitä beckham tekee yksityiselämässään koska sen ei pitäs eikä se saakkaan vaikuttaa jalkapallon pelaamiseen!!!


      • jalkapallo
        littlebeckham_91 kirjoitti:

        mä en ymmärrä teitä!!! futis on joukkue peli eikä siitä voi yhtä ruveta syyttää!!! sama ku käskettäis muitten tehä lisää maaleja! ja ku ne ei tee nii se on niitte vika ku englanti hävis ottelun! nii et futis on joukkue peli eikä siinä yks voi olla häviämisen syypää!!!

        http://jalkapallot.suntuubi.com/
        kattokaa ja kommentoikaa ja antakaa palautetta


      • MMS
        littlebeckham_91 kirjoitti:

        mä en ymmärrä teitä!!! futis on joukkue peli eikä siitä voi yhtä ruveta syyttää!!! sama ku käskettäis muitten tehä lisää maaleja! ja ku ne ei tee nii se on niitte vika ku englanti hävis ottelun! nii et futis on joukkue peli eikä siinä yks voi olla häviämisen syypää!!!

        MM HAKASSA..VL HAKA-HJK 4-3
        0-1 PARIKKA
        1-1 LEHTO
        2-1 LINDBERG
        3-1 IVANOV
        4-1 GAYLE
        4-2 SORSA
        4-3 LEHTO
        HAKA-TPS 3-2
        0-1 FERTINHO
        0-2 FERTINHO
        1-2 LEHTO
        2-2 LEHTO
        3-2 LEHTO
        TPS-HAKA 2-2
        1-0 NENONEN
        1-1 LEHTO
        1-2 LEHTO
        2-2 NENONEN
        HAKA-HJK 3-0
        1-0 LEHTO
        2-0 LEHTO
        3-0 LEHTO


    • Beckham fani!!!

      Kaikki mokaa joskus myös sinä!!!!
      et voi yhen pikkusen pilkun takia noin arvioida...mutta jos se kerta on susta niin huono en voi sille mitään koska musta se on nmr:1!!!!!!
      kaikki mokaa....joskus...
      pistä mieleen!!!!!!!

      • määää

        "...yhen pikkusen pilkun takia..."

        Se oli kylla aika iso pilkku, olisi tuonut Englannille varman voiton. Mutta kun ei niin ei


    • Sam

      Olette kaikki totaalisen väärässä. Maailman paras pelaaja on Argentiinan/AS Roman toppari Walter Samuel.

      • ...ihan

        Paras on Brasilian Ronaldo.


      • littlebeckham_91
        ...ihan kirjoitti:

        Paras on Brasilian Ronaldo.

        beckham on just paras!


    • Kage

      Mielestäni Beckham on tunnettu ympäri maailmaan kierteisistä vapareista, jotka uppoavat ylänurkkaan. Mutta kuinka monta vapaapotkumaalia Beckham teki viime kaudella? 15 ei, 10 ei, 5 ei, oikea vastaus on kaksi(2) maalia. Minun mielestä aika vaisu esitys "maailman parhaalta vapareiden vetäjältä". Alkukaudesta Beckham sai 33 yritystä La Ligassa tehdä maali vapaapotkuista tulos: pyöreä nolla. Nämä kaksi vaparimaalia syntyivät loppukaudesta UEFA Champions liigassa ja Espanjan pääsarjassa.

      Jos, Beckham on maailman paras pelaaja niin mitä järkeä Sir Alex Fergussonin oli myydä pois tälläinen kultakimpale Realiin, koska ManU vaihtoi taktiikkaansa, uudesssa yhden kärjen taktiikassa Beckhamin pitkät keskitykset olivat tuhoontuomittuja. Syy siis miksi Fergusson myi Beckhamin pois oli: hänellä ei ollut mitään käyttöä Beckhamille.

      Luulisi maailman parhaan jalkapalloilijan tulo Realiin parantavan Realin suorituksia, vaan toisin kävi, Real Madrid putosi jatkosta Mestareidenliigassa aikaisessa vaiheessa ja sijoittui La Ligassa vasta kolmanneksi ja joutuu karsimaan ensi vuoden Mestareidenliiga paikasta.

      En tuomitse Beckhamnia yhden pelin perusteella, hän pelasi Ranska pelissä hyvin, joku taisi mainita etä mitä järkeä on laittaa entiset seurakaverit ManU:sta Beckham ja Barthez vastakkain pilkussa, tietysti Barthez muistaa millai Becham pilkkuja ampui ManU:n harjoituksissa.

      Mielestäni Beckham ei sijoitu maailman 20 parhaan pelaajan joukkoon. Jos hän keskittyisi enemmän jalkapalloon ja vähemmän seksisymbolina olemiseen pelit ja otteet voisivat parantua.

      • kalle

        Se ei välttämättä ole faktaa jos kerrot omia mielipiteitäsi.


      • futisfani

        ManUhan pelas kans surkeen kauden, joten kyllä se Sir Alex Ferguson on aika tomppeli, ku aiemmin sillä oli aina voittajajoukkue, mutta nyt ManU on ihan paska! Ja ManUkin tipahti champions leaguesta, että olikos se nyt niin hyvä homma myydä joukkueen paras pelinrakentaja pois, eli Beckham.

        Ei Beckham koskaan oo ollutkaan mikään maalitykki vaan pelinrakentaja! Hän antaa tarkkoja syöttöjä kärkipelaajille... Sen takia hänet varmasti Real Madridiin haluttiinkin, koska Ronaldo ja Figo tarvii paikkoja mistä tehdä maaleja.

        Figo on mun mielestäni ollut viime aikoina aika heikko suorituksissaan, ainakin ne matsit mitä oon nähny champions leaguessa ja EM-kisoissa ovat vähän menneet penkin alle...


    • Englannin anti-fani

      Vähän mä nauran jos Englanti hävii Sveitsille. Englanti on niin ärsyttävä joukkue, siellä ei ole muuta kun iljettäviä pelaajia jotka pelaavat huonoa jalkapalloa. Beckham saisi taas tunaroida Sveitsi pelissä. Pidetään peukkuja pystyssä Sveitsin puolesta. Vai mitä...

      • *johanna*

        niin että mitäs nyt sanot ku englanti voitti sveitsin 3-0..?? mä en ymmärrä miks täytyy arvostella noi rajusti englantii!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe