Turkin suuntanumero?

turkinsuuntanumero

Olin viime viikolla turkin alanyassa, ja tutustuin siellä uusiin ihmisiin, joista tuli minulle hyviä kavereita.. vaihdettiin numeroita yms. nyt on sellainen ongelma ettei viestit lähde täältä suomesta mihinkään? ja jos yrittää soittaa niin numerovalinta on virheellinen? Toimi kyllä Turkissa ihan normaalisti.. Numerot ovat siis 05 alkuisia ja tarvitsisin nyt apua tuon suuntanumeron kanssa jotta voisin pitää heihin jatkossakin yhteyttä. Voisiko joku kertoa mitä siihen eteen pitää laittaa // ottaa pois jotta viestit lähtevät jos numero olisi esim. 05123123 eli siis 05 alkuinen.

Kiitos

21

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Günesli

90 ja sitten tuo numero 051.. jne.

• et silleesti niin

Ja jos tarkkoja ollaan, jätetään se yksi nolla pois: 9051...

Kuten Suomessakin: 35850....

• Günesli
        et silleesti niin kirjoitti:

Ja jos tarkkoja ollaan, jätetään se yksi nolla pois: 9051...

Kuten Suomessakin: 35850....

Oot silleesti ihan oikeassa! Katsoin kännystäni yhden numeron ja tälläsin vahingossa sen ylim. nollan vastaukseen. Että niin avuton olin *hymy* Vaan parempi sekin, kuin fidduileva vastaus aloittajalle tyyliin Voi hyvänen aika. Me emme muut ole täydellisiä, herra voisi jättää nämä palstat kokonaan väliin, kun muiden tyhmyys saa noin repimään pelihousunsa. Maailman helpoin vastaus mihin ja kelle tahansa: ota itse selvää!

Hyvää syksynjatkoa itse kullekin, herra hyvänen aika sentään poislukien.

• voi hyvänen aika1

Voiko vielä uusavuttomampaa olla?

Olisi hiukan nopeampi selvittää ihan itse netistä maan suuntanumero, kun selvittää asia juurta jaksain tälle palstalle...

• voi vittu

Mistä näitä ääliöitä riittää?MITEN näinki moni voi tykätä jonku "voi hyvänen aika1" tasoisesta kommenitsta?Varmaan ko. nicci itse käyny fanittelemassa.

• Voi elämä.......

Aika avuntonta on myös kirjoittaa ns. vastaus, jossa ei ole mitään sisältöä :)) Sittenhän nämä palstat pitää lopettaa, kun kysyminen ei ole sallittua.

• alkeellista tyhmyytt

Ihan vinkiksi vaan tähän elämään: Netistä löytää tiedon ihan itse ja paljon nopeammin kuin sepustamalla täällä tarinan jossa kysyy jotain.

Toisekseen, miksi muiden ihmisten pitäisi etsiä se tieto sinulle, kun sen voit itsekin löytää, kun näemmä sullakin on nettiyhteys?

• Voi elämä.....
        alkeellista tyhmyytt kirjoitti:

Ihan vinkiksi vaan tähän elämään: Netistä löytää tiedon ihan itse ja paljon nopeammin kuin sepustamalla täällä tarinan jossa kysyy jotain.

Toisekseen, miksi muiden ihmisten pitäisi etsiä se tieto sinulle, kun sen voit itsekin löytää, kun näemmä sullakin on nettiyhteys?

En ole alkup. kirjottaja, joten haukut väärää puuta. Alkeelliset ohjeet: etsi itse. Kaikki osaavat etsiä itse. Etpähän itsekään osannut vastata alkup. kysyjälle. Ja miksi tuhlata aikaansa alkeellisten tyhmien palstalla, sen ajan voit viettää paremminkin? Sulaa hulluutta, hanki elämä.

Miksi ihmeessä sinun pitää ESTÄÄ jotain toista kysymästä ja muita siihen asiallisesti vastaamassa? Palstakyttä, joka ei ole koskaan Turkissa käynytkään. Vaklaamassa kysymyksi, joita ei saa esittää *naurua*

No ylistetään nyt sitten Alkeellisen tyhmyyden kirjoittajan mallivastausta! Ja luulisi olevan selvää, että jos tälle palstalle tulee - vastoin Alkeellisen tahtoa - kysymään jotakin, kait se kyssäsi on tehty netissä. Omassa, kirjaston tms.

Palstakytän elämä... Sääliksi käy. Ensi viikolla Istanbuliin, jipijippi :) *Lähde etelään, siellä eletään* mainoshokema on niin totta :)

• voi elämä....
        Voi elämä..... kirjoitti:

En ole alkup. kirjottaja, joten haukut väärää puuta. Alkeelliset ohjeet: etsi itse. Kaikki osaavat etsiä itse. Etpähän itsekään osannut vastata alkup. kysyjälle. Ja miksi tuhlata aikaansa alkeellisten tyhmien palstalla, sen ajan voit viettää paremminkin? Sulaa hulluutta, hanki elämä.

Miksi ihmeessä sinun pitää ESTÄÄ jotain toista kysymästä ja muita siihen asiallisesti vastaamassa? Palstakyttä, joka ei ole koskaan Turkissa käynytkään. Vaklaamassa kysymyksi, joita ei saa esittää *naurua*

No ylistetään nyt sitten Alkeellisen tyhmyyden kirjoittajan mallivastausta! Ja luulisi olevan selvää, että jos tälle palstalle tulee - vastoin Alkeellisen tahtoa - kysymään jotakin, kait se kyssäsi on tehty netissä. Omassa, kirjaston tms.

Palstakytän elämä... Sääliksi käy. Ensi viikolla Istanbuliin, jipijippi :) *Lähde etelään, siellä eletään* mainoshokema on niin totta :)

Voi kun nyt meni vikaan... :) Juuri parhaillaan olen Turkissa!! Ja todellakin tiedän Turkin suuntanumeron, minähän se vastasin, että ottaa nollan pois...

Sääliksi käy tota sun tyhmyyttä...

• persuukko
        voi elämä.... kirjoitti:

Voi kun nyt meni vikaan... :) Juuri parhaillaan olen Turkissa!! Ja todellakin tiedän Turkin suuntanumeron, minähän se vastasin, että ottaa nollan pois...

Sääliksi käy tota sun tyhmyyttä...

Heil Hitler!Sä oot niin taitava!

• Sevgilin
        alkeellista tyhmyytt kirjoitti:

Voi voi,ei sitä kuule etsimällä etsiä tarvitse,kun joillain se voi löytyä puhelimestakin/ulkomuistista,jolloin vastaamisen vaiva ei suurikaan ole..... Ja pidättäköön jokainen oikeuden itse päättää ,mahdollisesti numeroa etsimään lähtiessään, onko vaiva liian suuri saavutettuun hyötyyn nähden.Ja kommunikaatiomielessähän me kaikki täällä joka tapauksessa surffaamme;mitä nyt osa purkamassa lähinnä omaa sisäistä paskaansa.Minulla esim. sattuu turkkilainen poikaystävä olemaan,ja kuten kaikki suomalaisetkin numerot (ulkomaan matkailua silmällä pitäen),myös hänen numeronsa on tallennettuna suuntanumeroineen päivineen kännykkääni.Joskus kuitenkin,operaattorista ja maasta riippuen,nuo tekstiviestit eivät lähde,vaikka suuntanumero olisikin.Esim. Kuwaitiin en saanut lähtemään,vaikka samaisesta liittymästä tuli kyllä viestit minun puhelimeeni.

• Oh la laaaaaaaah
        persuukko kirjoitti:

Heil Hitler!Sä oot niin taitava!

Oooh,mitkä älynlahjat "persuukko".Omg!Siis mä oon tosi sori,et me muut täällä ollaan nii tyhmii!Kyl jos mäki olisin noi fiksu,ni keles,että muut vituttas ketuttas.Siis vähäks jätkä on einstein.Ihanaa persuukko ihanaa!

• Ihq fantsu

Mainio teksti! :))

• ihq fantsu

Siis "voi elämä":n teksti oli mainio,ei näiden älyvalopäisten poskisolistien!

• Utahan Gulli

BUAHAHA! taas uusi höynäytetty tuleva "morsian" ...

• Utahan gullitar

Mietihän mihin tarpeesi vittuilla täällä pierustuu - tämän jälkeen mieti kuka oikeastaan on ,ja kenen ,höynäytetty.Mitä olemattomammat edellytykset korkeatasoiseen ajatteluun,sitä enemmän on ratkaisemattomia ristiriitoja,joiden riepoteltavana sitä riutuu,ja tämä oman paskansa kurjimuksessa eläminen voi oireilla esim. oman frustraationsa projisoimisena muihin näillä sivustoilla.Köykäiset älynlahjat näkyvät myös tekstisi tasossa:se ei ole ole edes laatupaskaa,vain laadullisesti paskaa.Tekstisi puhuu sinua,ja vain sinua,vastaan.Tekstiäsi on myös täten helppo käyttää sinua vastaan,eli tarjoat vastapuolelle aseen.Vittuilu ei koskaan ole fiksua,mutta älykkäästi sen voi sen sijaan tehdä - sillä varauksella tietenkin,että tarvittava älyllinen potentiaali löytyy.Suutaan osaa nimimerkin suojista soittaa paskempikin tyyppi,mutta korkeatasoisen ihmisen taso on kova silloinkin kun todistajia ei ole/nimimerkin suojissa.

• tuskinpa on
        Utahan gullitar kirjoitti:

Mietihän mihin tarpeesi vittuilla täällä pierustuu - tämän jälkeen mieti kuka oikeastaan on ,ja kenen ,höynäytetty.Mitä olemattomammat edellytykset korkeatasoiseen ajatteluun,sitä enemmän on ratkaisemattomia ristiriitoja,joiden riepoteltavana sitä riutuu,ja tämä oman paskansa kurjimuksessa eläminen voi oireilla esim. oman frustraationsa projisoimisena muihin näillä sivustoilla.Köykäiset älynlahjat näkyvät myös tekstisi tasossa:se ei ole ole edes laatupaskaa,vain laadullisesti paskaa.Tekstisi puhuu sinua,ja vain sinua,vastaan.Tekstiäsi on myös täten helppo käyttää sinua vastaan,eli tarjoat vastapuolelle aseen.Vittuilu ei koskaan ole fiksua,mutta älykkäästi sen voi sen sijaan tehdä - sillä varauksella tietenkin,että tarvittava älyllinen potentiaali löytyy.Suutaan osaa nimimerkin suojista soittaa paskempikin tyyppi,mutta korkeatasoisen ihmisen taso on kova silloinkin kun todistajia ei ole/nimimerkin suojissa.

"korkeatasoinen ihminen " ei taatusti ole turkkilaisen morsian.

• kyllä näin juuri on
        tuskinpa on kirjoitti:

"korkeatasoinen ihminen " ei taatusti ole turkkilaisen morsian.

Kyllähän ne turkkilaiset on ihmisiä siinä missä rasistiset suomalaisetkin. Joskus kannattaa mennä ihan paikanpäälle, muuallekin kuin turistikohteeseen tutustumaan, ennenkuin kirjoittelee itsensähäpäiseviä tekstejä tänne.

Morsiamet ovat varmasti fiksumpia ja korkeampitasoisia kuin tälle palstalle pahaa oloaan purkavien miesten.

• totuuksia
        kyllä näin juuri on kirjoitti:

Kyllähän ne turkkilaiset on ihmisiä siinä missä rasistiset suomalaisetkin. Joskus kannattaa mennä ihan paikanpäälle, muuallekin kuin turistikohteeseen tutustumaan, ennenkuin kirjoittelee itsensähäpäiseviä tekstejä tänne.

Morsiamet ovat varmasti fiksumpia ja korkeampitasoisia kuin tälle palstalle pahaa oloaan purkavien miesten.

Eiköhän ne ole totuuksia ,eikä mitään pahaa oloa.Mistähän se johtuu ettei näiden fiksujen ja korkeanpitasoisten morsiamien ja turkinpoikien liitot ole kovinkaan kestäviä.

• faktaa...
        totuuksia kirjoitti:

Eiköhän ne ole totuuksia ,eikä mitään pahaa oloa.Mistähän se johtuu ettei näiden fiksujen ja korkeanpitasoisten morsiamien ja turkinpoikien liitot ole kovinkaan kestäviä.

tuohan nyt on täysin selvä: kun EU-paperit isketään käteen, haihtuu turkinpoika kuin pieru saharaan

• canimbenim

Voit soitta 90 ja sitten numero , mutta ilman 0 jatkat 53jne.. Jos haluat hieman miettiä taloudellisesti niin soitat 99577ja sit 90 ja numerot esim 53jne, se on halpa tapa soittaa, kuuluu hyvin ja on vain 9senttiä minutti, viesti sensijaan on lähetettävä aina 90 alkaisella nimerolla. Iloista jatkoa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59