Jeep Grand Cherokee 2.7 crd vm 2002 moottorin valon nollaus

Jeepin vikakoodi

Missä olis vantaa/hesa halvin vikvkoodi nollaus jeeppiin,vai pitäskö ostaa oma vehje..Olisiko kellään vinkkiä mistä sais sopivan laitteen ostaneen sopu hintaan.

18

2566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @$lly

      Ainoastaan jeeppi liikkeellä onnistuu 100euroa vikakoodin poisto,ei mersulla eikä chryslerin..Olen saanut avun ainoastaan jeeppi huollosta.......Mutta jos joku tietäisi oikian kapistuksen merkin niin ( jos tietäisi).......

      • ##

        www.nandtools.com Autel Maxidiag US703. 140 euroa kotiin kannettuna Nandtoolsilta. Toimitusaika n. viikon. Hyvä laite. www.auteltech.com

        Merkkiliikkeet ryöstää.


      • aaqq
        ## kirjoitti:

        www.nandtools.com Autel Maxidiag US703. 140 euroa kotiin kannettuna Nandtoolsilta. Toimitusaika n. viikon. Hyvä laite. www.auteltech.com

        Merkkiliikkeet ryöstää.

        Suomessa on myynnissä samanlainen laite Autel Maxidiag US703 mutta myyjä sanoo että on kokeiltu ei toimi..Maksaa 249 euroa...Keneen tässä uskoa...


      • ##
        aaqq kirjoitti:

        Suomessa on myynnissä samanlainen laite Autel Maxidiag US703 mutta myyjä sanoo että on kokeiltu ei toimi..Maksaa 249 euroa...Keneen tässä uskoa...

        Ainakin toimii -01 Grandissa. On kokeiltu -00 malliin ja toimi siinäkin.


      • 6+4
        ## kirjoitti:

        www.nandtools.com Autel Maxidiag US703. 140 euroa kotiin kannettuna Nandtoolsilta. Toimitusaika n. viikon. Hyvä laite. www.auteltech.com

        Merkkiliikkeet ryöstää.

        Eikö näitä vastaavia laitteita ole myös deal extremessä muutamasta kympistä lähtien? Vai eikö noilla dx:n lukijoilla pysty nollamaan vikakoodeja tjms?

        http://www.dealextreme.com/c/obd-obd2-car-diag-tools-713?page=1&pagesize=52&pagesort=relevence


      • aaqqq1
        ## kirjoitti:

        Ainakin toimii -01 Grandissa. On kokeiltu -00 malliin ja toimi siinäkin.

        Niin2001 on eri kone kuin2002...Eli 02 on mersun 2.7dci 5pyttynen mylly ja 5vaihteinen automaattiloota ei sovi vertailemaan lastunkanssa on noin 200heppaa kulutus 100 7-8litraa kulkee ja lähtee aikas hyvin,,,no ne olivat ehkä ne hyvät puolet...................Eli mb tekniikka,,,,sehän se juuri on se iso ongelma...Varaosat koriin ja alustaan löytyy USA varaosaliikkeistä,kone ja loota taas merus/mert/moto/jeep varaosaliikkeistä


      • ##
        aaqqq1 kirjoitti:

        Niin2001 on eri kone kuin2002...Eli 02 on mersun 2.7dci 5pyttynen mylly ja 5vaihteinen automaattiloota ei sovi vertailemaan lastunkanssa on noin 200heppaa kulutus 100 7-8litraa kulkee ja lähtee aikas hyvin,,,no ne olivat ehkä ne hyvät puolet...................Eli mb tekniikka,,,,sehän se juuri on se iso ongelma...Varaosat koriin ja alustaan löytyy USA varaosaliikkeistä,kone ja loota taas merus/mert/moto/jeep varaosaliikkeistä

        No, ei oikein sovi vertailla, kun mulla on vanhempi malli -01, ja vielä bensakoneella 4,7. Toivottavasti löydät sopivan testerin, jolla saat vian paikallistettua, korjattua ja valon sammuksiin.


      • aaqqq2
        ## kirjoitti:

        No, ei oikein sovi vertailla, kun mulla on vanhempi malli -01, ja vielä bensakoneella 4,7. Toivottavasti löydät sopivan testerin, jolla saat vian paikallistettua, korjattua ja valon sammuksiin.

        NO,moottorivalo on palanut ennenkin.Vika on laatikon solenoidi jumii ei ole tietoa miksi.,nollaus onnistuu ainakin jeeppi liikkeessä huntilla.Olis mukava saada oma vehje että sais katella milloin pitäs vaihtaa suuttimenrikat...


      • aaqqq3

    • ..)..

      Poikkea Jamantilla nollaamassa

      • aaqqq4

        NO, juttelin tossa naapurinpojan kanssa. Poika tuumasi että amiksella on uudet laitteet vie auto sinne,no vein ja nollasivat ei maksanut mitään.Nolmaalisti nollaus maksaa noin 10 euroa..Elikkäs jeepit joissa on mb tekniikka kannattaa viedä vantaan amiksella joka on jumpon lähellä..


    • www123

      olen ostamassa jeep cerogea 2000-2004 mallista diiseliä kummalla moottorilla kannattaa ostaa 2.7 vai 3.1 litraisella. ja kuinka soppa maistuu. minkäläisiä vikoja tuon ikäsissä ilmenee

      • Jeepeksi

        Hanki GC WG 2,7. Se on kalliimpi, mutta huomattavasti taloudellisempi ja ei ole niin vikaongelmainen, kuin 3.1.
        3.1:en edullisempi hankintahinta kompensointuu varaosien ja vikojen muodossa.


      • Jeep WJ 4,7l
        Jeepeksi kirjoitti:

        Hanki GC WG 2,7. Se on kalliimpi, mutta huomattavasti taloudellisempi ja ei ole niin vikaongelmainen, kuin 3.1.
        3.1:en edullisempi hankintahinta kompensointuu varaosien ja vikojen muodossa.

        Älkää niitä nakkikattiloita. Jenkki tekee bensakoneen. 287 Cid V8 Power tech on Jeeppiin oikea pata. 3,1 Italian diesel on kuin vanhan kalastusaluksen kuulamoottori. Natsien 2,7 crd mersun lootalla..no onhan se jonkinlainen sovellutus. Haisee kuin ryssän rekka, eikä lähde mihinkään.


    • aaaqqq3

      NO,kyllä 2.7crd jeeppi kulkee ja lähtee aika raikkaasti....Jos laittaa KCR lastun säädettävän version niin heppoja noin 200, kuluutus 100km 8l. Koneen käyntikin muuttuu aivan erilaiseksi...NIIN mitä tuohon sovellukseen tulee,,,ruiskunrikkojen vaihto aika hankalaa.5 pytty on jossain piilossa, löytyy pyyhkiöiden alta joutuu leikkaamaan peltiä että pääsee käsiksi...Tai vie laitettavaksi,juotuuvat tiputtaa konetta 20cm tulee aika kalliiksi...NO,alta 2000euroa...Olen itse vaihtanut rikat ja katkonut pultit laittanut uudet kierteet ja ollut aika luovalla päällä. Poralla sinne ei pääse tuulilasiottaa vastaan,no tuli laitettua....

    • 3+6

      Nii lastulla. Sehän on suora5. Taksimersun nokalla hyvä pata. Jeepin pata on 4,7 V8. Voi siihenkin lyödä Paxton ahtimen, jos virittää tarvii?.

      Ei tarvitse!. Bensakone! ja V8 287 kuutiotuumaa. Kivitalot irtoavat perustuksiltaan jo pelkällä väännöllä. Käy ajamassa, jos et usko. Mersun kone on hyvä taksiin, mutta Jeepin nokalle se on outo. Lisään vielä, 2,7crd on hyvä moottori, mutta Jeepin luonteeseen se ei käy.

      Power Tech 287 cid V8. There's only one. JEEP.

    • aaaqqq4

      NO,onhan se noinkin.Olen asustellut Imatralla ja käynyt svetogorskissa tankkaamassa eli Venäjällä.Olen omistanut VAIN ISO-lohko jenkkejä esim: olds 455cid ja chevy 454cid no,, pikkasen virittyjä alta 700hepan..Jeeppiin sopis parhaiten FORD 7.3 td powerstroke 1 ohjelma 300hv/1000nm,,on ollut aikeissa laittaa jeeppiin..EI oikein enään iske noi bensa jeepit onhan noita ollut todella monta,jos ajelet stadissa päivittäin noin 200km niin bensa jeepillä tulis aika kalliiksi kokemusta on. NO, siihenkin olisi aika oiva vinkki Ruotsista saa halvalla jeeppiä joilla ajetaan etanoolilla...

    • gagh

      4.0 inline6 on ihan riittävä Jeeppiin kestää ja ei kuluta niin paljo ku v8 mutta silti maasturiksi kulkee kivasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe