vetäisen turpaan ja lujaa

vedän turpiin

Postiluukustani tipahti tv-lupamaksun lasku vaikka kotonani ei edes ole televisiota, eikä muuten tule telkkaria tähän huusholliin. Eli en todellakaan käytä YLE:n "palveluja".

Nyt jos tv-lupakyttä tulee ovelleni tässä joku päivä niin minähän perkele kiskaisen äijää turpaan ja muuten lujaa. Se on turha tulla keräämään telkkariveroa ihmiseltä jolla ei televisiota edes ole.

26

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyylät kyykkyyn

      Kyllähän tuosta ylen spedeilystä tulee mieleen joku mafia. Postitellaan ihmisille kaikkea paskaa ja pyritään kaikkien kukkaroille jotta sitä paskaa saataisiin pyöritettyä. Lähetellään tuulipukuspurguja oville anelemaan almuja ja uhitellaan puhelimessa. vitun pummit, pistäkööt maksukortit rullaamaan ja hankkimaan elantonsa kuten muutkin!

    • Tv-Kyylä

      En usko että kumpikaan teistä uskaltaisi lyödä minua turpaan..Olisitte kiltisti kun pikkupojat..

      • huvittunut1

        Vituttaako poikaa kun et päässyt oikeisiin töihin?


      • vedän turpaan

        Kyllä mä sua uskaltaisin vetää lättyyn ihan milloin vain, usko huviksesi. Asemasi tv-lupatarkastajana ei suojele sinua turpakeikalta. Luuletko sä pelle, etten ole ennen vetänyt peeloja turpaan? Erehdyt. Se ei tartte mulle kauaa suuta soittaa jossain Hesen jonossa perjantai-iltana kun heilautan nyrkillä kelloon. Sua mä pieksisin ihan rankaisemisen ilosta koska olet tv-lupapelle.


      • Tv-Kyylä
        vedän turpaan kirjoitti:

        Kyllä mä sua uskaltaisin vetää lättyyn ihan milloin vain, usko huviksesi. Asemasi tv-lupatarkastajana ei suojele sinua turpakeikalta. Luuletko sä pelle, etten ole ennen vetänyt peeloja turpaan? Erehdyt. Se ei tartte mulle kauaa suuta soittaa jossain Hesen jonossa perjantai-iltana kun heilautan nyrkillä kelloon. Sua mä pieksisin ihan rankaisemisen ilosta koska olet tv-lupapelle.

        Siinähän sitten maksat isomman laskun jos lyöt ja todennäköisesti vielä häviäisit..Olis se hauskaa katsoa kun yrittäisit raukka uhota ja lyödä..


      • älähän uhoa poika..
        Tv-Kyylä kirjoitti:

        Siinähän sitten maksat isomman laskun jos lyöt ja todennäköisesti vielä häviäisit..Olis se hauskaa katsoa kun yrittäisit raukka uhota ja lyödä..

        Kyllä se olisit uivelokyylä sinä joka makaisit pitkin pituuttasi käytävässä sen jälkeen. Joku hiiviskelijähän oli vastikään saanut turpaansa ovelta. Olisi se huvittava näky kun spurgu koittaisi ängetä lopposiaan oven väliin ja hetkeä myöhemmin keräilisi leegojaan lattialta.


      • ime persettä mulkku!
        Tv-Kyylä kirjoitti:

        Siinähän sitten maksat isomman laskun jos lyöt ja todennäköisesti vielä häviäisit..Olis se hauskaa katsoa kun yrittäisit raukka uhota ja lyödä..

        Jaa häviäisin? Sulle vai? Kyyles nyt vitun tv-lupakyttä persläpi, en ole koskaan hävinnyt tappelua ja toiseksi olen sen verran kauan harrastanut taistelulajeja, että enköhän mä sun kaltaisesi luuserin kykene vetämään vaikka solmuun jos haluan.

        Se on nyrkkihipassa ihan siitä kiinni paljonko se toinen osapuoli haluaa ottaa pataansa ja kuinka pitkään. Pois pääsee kun lähtee vaan, mutta joka jää kunniaansa puolustamaan saa selkäänsä niin kauan että tipahtaa ja sitten potkin päähän.
        Kyllä mä turpaan jaan oikealla ja vasemmalla koukulla ja suoralla oikein mielelläni ja ihan ilman mainoskatkoja kaikenlisäksi.


      • tarkastaja=pelle
        älähän uhoa poika.. kirjoitti:

        Kyllä se olisit uivelokyylä sinä joka makaisit pitkin pituuttasi käytävässä sen jälkeen. Joku hiiviskelijähän oli vastikään saanut turpaansa ovelta. Olisi se huvittava näky kun spurgu koittaisi ängetä lopposiaan oven väliin ja hetkeä myöhemmin keräilisi leegojaan lattialta.

        Juu, tv-lupatarkastaja tosiaan sai ihan ansaitsemansa selkäsaunan heti ovella. Sitä oli lyöty ja potkittu kunnolla. Valitettavasti viimeinen niitti oli vissiin jäänyt antamatta kun se uivelo oli sitten vielä käynyt poliisille itkemässä.


      • Tv-Kyylä
        ime persettä mulkku! kirjoitti:

        Jaa häviäisin? Sulle vai? Kyyles nyt vitun tv-lupakyttä persläpi, en ole koskaan hävinnyt tappelua ja toiseksi olen sen verran kauan harrastanut taistelulajeja, että enköhän mä sun kaltaisesi luuserin kykene vetämään vaikka solmuun jos haluan.

        Se on nyrkkihipassa ihan siitä kiinni paljonko se toinen osapuoli haluaa ottaa pataansa ja kuinka pitkään. Pois pääsee kun lähtee vaan, mutta joka jää kunniaansa puolustamaan saa selkäänsä niin kauan että tipahtaa ja sitten potkin päähän.
        Kyllä mä turpaan jaan oikealla ja vasemmalla koukulla ja suoralla oikein mielelläni ja ihan ilman mainoskatkoja kaikenlisäksi.

        itkisit maassa ja pyytäisit äitiäs puhaltamaan kun sattuu..Etköhän sinä raukka olis se joka olis solmussa..Että uhoa jossain muualla poika..älä tule uhoamaan kun et osaa.


      • Juurikin minä..
        ime persettä mulkku! kirjoitti:

        Jaa häviäisin? Sulle vai? Kyyles nyt vitun tv-lupakyttä persläpi, en ole koskaan hävinnyt tappelua ja toiseksi olen sen verran kauan harrastanut taistelulajeja, että enköhän mä sun kaltaisesi luuserin kykene vetämään vaikka solmuun jos haluan.

        Se on nyrkkihipassa ihan siitä kiinni paljonko se toinen osapuoli haluaa ottaa pataansa ja kuinka pitkään. Pois pääsee kun lähtee vaan, mutta joka jää kunniaansa puolustamaan saa selkäänsä niin kauan että tipahtaa ja sitten potkin päähän.
        Kyllä mä turpaan jaan oikealla ja vasemmalla koukulla ja suoralla oikein mielelläni ja ihan ilman mainoskatkoja kaikenlisäksi.

        Siis haukutko sinä minua mulkuksi?...


      • huutonaurua
        Tv-Kyylä kirjoitti:

        itkisit maassa ja pyytäisit äitiäs puhaltamaan kun sattuu..Etköhän sinä raukka olis se joka olis solmussa..Että uhoa jossain muualla poika..älä tule uhoamaan kun et osaa.

        Kyllähän tuollainen teksti kertoo paljon näiden tv-kyylien älynlahjoista. Eipä tuollaiseen koiranhommaan kukaan vähänkään fiksu joudukaan ;) Ja tuo omien viestesi plussailu ei hämää ketään, poitsu :D


      • TyyttyytTyyt
        huutonaurua kirjoitti:

        Kyllähän tuollainen teksti kertoo paljon näiden tv-kyylien älynlahjoista. Eipä tuollaiseen koiranhommaan kukaan vähänkään fiksu joudukaan ;) Ja tuo omien viestesi plussailu ei hämää ketään, poitsu :D

        Niin kertoo myös sinun viestit..poju..Mutta kyllä se siitä helpottaa..


      • hehheh... :)
        TyyttyytTyyt kirjoitti:

        Niin kertoo myös sinun viestit..poju..Mutta kyllä se siitä helpottaa..

        Mitäpä koira? Onko tullut hiiviskeltyä ihmisen ikkunoiden takana ja rimputeltua ovikelloja itku kurkussa, poitsuliini? Ne "hommat" onkin niille joista ei oikeisiin töihin ole.


      • haista vittu

        Mää taas luulen että sulla valuu paska ja kusi lahkeesta kun mä osoitan sua kakspiippuisella haulikolla päin naamaa..ja luulen myös että sulla tulee verta runsaasti nenästä johon saat nyrkiniskun minun toimestani.


      • Inhoan hömppeleitä..
        haista vittu kirjoitti:

        Mää taas luulen että sulla valuu paska ja kusi lahkeesta kun mä osoitan sua kakspiippuisella haulikolla päin naamaa..ja luulen myös että sulla tulee verta runsaasti nenästä johon saat nyrkiniskun minun toimestani.

        En usko kun itkisit maassa..Älä nyt pety..Sulla ei vois ainakaan valua virtsaa kun olet munaton..


    • trrhhr

      Hehehe,, onko teiillä teeveeetaaa?
      *läts * ja fetsi lentää.

    • Tvdox

      Mistäs ne osannut lähettää sulle laskun ? Oletko jäänyt kiinni aikaisemmin ? Yleensähän sieltä tulee tv-luvattomille yleinen kirje, jonka mukana on lomake jolla voi ilmoittaa mahdollisesta tv:n käyttämisestä. Mulla ei ole digiboxia enkä siis tarvitse tv-lupaa, mutta muutaman kerran vuodessa tulee tämmöinen kirjelmä.

    • vedän turpiin

      Se kirje tuli kotiin kun muutin asunnosta tässä toiseen. Heti on YLE yrittämässä saada tv-maksua.

      • uijbhvcxcvbnm

        elä ainakaan maksa missään nimessä! se on varmaan joku kusetus kun eihän laskua voi tulla jos ei ole kyylä käynyt ovella saatika jos ei telkkaria ees ole... voi vittu yle ja ylen pummit aina käsi ojossa.. ite yleensä postitan siinä kerjuu kirjeen vastaus kuoressa vanhoja mainoksia ym skeidaa.


    • thsehee

      Ei kannata maksaa, reptiliaani Jungner siinä vaan rikastuu. Haistakoon hevon vi.tun vit-tu.

    • Nimimerkki,.

      Tietävät näköjään ainakin missä majailet. Siitä on hyvä jatkaa.

    • node/10151889

      Laiton uhkaus ja virkavallan vastustaminen.

    • heh mitä sitten?

      Mitä sitten? Mulla on rikosrekisterissä jo valmiiksi totaalikieltäytyminen, virkavallan vastustaminen peräti kahdesti, pari pahoinpitelyä, törkeä ylinopeus, sekä muutama pienempi liikennerike. Tuskinpa siis kiinnostaa pätkän vertaa jos otan tästä tililleni yhden laittoman uhkauksen ja virkavallan vastustamisen.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Vai ei ollu susta edes armeijaan..


      • naurettava SA
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Vai ei ollu susta edes armeijaan..

        Oikea asenne vastustaa valtion ohjaamaa väkivaltaa. Sotiminen ei kuulu ihmisen perusvelvollisuuksiin. Jos ei halua tappaa niin ei halua ja sillä sipuli.

        Itse menin armeijaan lukion jälkeen koska toisetkin menivät. Nykyään en enää kuulu kokoonpanoon kiitos lääkärin papereiden. Enkä kyllä meniskään mihkinkään sotaan vaikka käskettäis. Onhan noita piilopaikkoja kateltuna, hah hah :)


    • kieltäytynyt

      Mulle kyse on muustakin kuin vain SA:n vastustamisesta. En ole koskaan luvannut noudattaa tämän yhteiskunnan sääntöjä, normeja tai lakeja, enkä suostu niitä jatkossakaan noudattamaan. Mukaanlukien se, että kieltäydyn totaalisti minkäänlaisesta Suomen Tasavallan palvelemisesta sekä sodassa että rauhassa. En siis tule täyttämään minkäänlaista velvollisuutta tätä maata kohtaan. Syynä ihan se, että satun vihaamaan yhteiskuntaa oikein sydämeni tai oikeammin jopa perseeni pohjasta saakka.

      Minulle on ihan yksi ja vitun sama vaikka Venäjä liittäisi Suomen itseensä heti. En laita tikkua ristiin maan puolesta ja itse asiassa taistelen vapaaehtoisena Venäjän armeijassa Suomea vastaan jos nikseen tulee.

      Eli toimintaani motivoi viha valtiota ja yhteiskuntaa kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      611
      16586
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14978
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      389
      9344
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      47
      5582
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4639
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3255
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1925
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1379
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      96
      1315
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe