Haussa 18 - 30 vuotias, näyttävä nainen siivoamaan asuntoani eroottisessa asussa. Siivous tapahtuu kerran viikossa ja siihen sisältyy imurointi, pölyjen pyyhintä ja kahden huoneen kosteapyyhintä. Siivottava kokonaispinta-ala on noin 80 neliötä ja asunnon sijainti eteläinen Helsinki. Minä päätän siivousasun. Ja koska samaa naista ei jaksa katsella kovin montaa kertaa, tarvitaan paljon hakijoita.
Maksan reilun rahallisen korvauksen, enkä edellytä muita palveluita paitsi siivouksen eroottisessa asussa.
Hakemukset palkkiotoiveineen osoitteeseen [email protected].
Eroottinen siivooja Helsinkiin
PutsisKliinis
2
553
Vastaukset 2
- saatanan sovinisti!
Onko ollut paljonkin hakioita?
- mmuffin
Hei! olen 20-vuotias näyttävä tyttö, jolla on paljon siivouskokemusta. Tällähetkellä olen kiireinen ja voisin siivota viikonloppuisin, mutta myöhemmin myös arki-iltoisin. Jos kiinnostaa, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin voin lähettäää kuvia itsestäni ja myös facebook tunnuksen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466