Haussa 18 - 30 vuotias, näyttävä nainen siivoamaan asuntoani eroottisessa asussa. Siivous tapahtuu kerran viikossa ja siihen sisältyy imurointi, pölyjen pyyhintä ja kahden huoneen kosteapyyhintä. Siivottava kokonaispinta-ala on noin 80 neliötä ja asunnon sijainti eteläinen Helsinki. Minä päätän siivousasun. Ja koska samaa naista ei jaksa katsella kovin montaa kertaa, tarvitaan paljon hakijoita.
Maksan reilun rahallisen korvauksen, enkä edellytä muita palveluita paitsi siivouksen eroottisessa asussa.
Hakemukset palkkiotoiveineen osoitteeseen [email protected].
Eroottinen siivooja Helsinkiin
PutsisKliinis
2
490
Vastaukset
- saatanan sovinisti!
Onko ollut paljonkin hakioita?
- mmuffin
Hei! olen 20-vuotias näyttävä tyttö, jolla on paljon siivouskokemusta. Tällähetkellä olen kiireinen ja voisin siivota viikonloppuisin, mutta myöhemmin myös arki-iltoisin. Jos kiinnostaa, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin voin lähettäää kuvia itsestäni ja myös facebook tunnuksen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384