Olen 156/44,5 tällä hetkellä, nesteitä tullut lisää parissa päivässä (lähtötilanne 42,5)...Kuukautisten ja muun fyysisen hyvinvoinnin takia painoa pitäisi nostaa jopa viitisen kiloa. Ahdistaa tavattomasti ja pelkään isoa vatsaa ja allien palaamista...Jos parin kilon PUDOTUS näkyy niin kai se nousukin...Mua sanotaan nyt luurangoksi, mutta en haluaisi lihoa. En ole varsinaisessa alipainossa! Kuitenkin selkeesti heti väistämättä kun syö vähän enemmän, paino alkaa jo nousemaan :( pelkään, että se lähtee vaan nousuun, nousuun ja nousuun ja on joku 59 eli melkein aloituspaino, kun saan ravitsemussuunnittelijan ohjeet...
Jos ajatellaan, että painajaiseni ei toteutuisi, niin näkyykö tollanen viitisen kiloa? Olenko edelleen ihanan luurankomainen? Käykö sama vaatekoko? Huomaavatko ihmiset edelleen laihuuden, eivätkä ala kommentoida että onpas tullut pyöreyttä?
Ja sitten tosta painonnoususta, niin tasottuuko se? En haluaisi missään nimessä yli 50...Mulle väitettiin, että se tasottuu mutta väitettiin myös että opetetaan, miten pysyä NYKYISESSÄ painossa. Kas kummaa, sitten sanottiinkin että täytyy lihoa...:(
Se "massa" mikä on lähtenyt ei kai noin vaan voi palata ilman suurta ahmimistyötä sentään? Auttakaajos voitte :/
NÄKYYKÖ n.5 kilon painonnousu?
10
4115
Vastaukset
- lkjhgfdwert
Valitettava tosiasia on se, että viiden kilon nousu näkyy... ja mitä vähemmän painaa, sitä paremmin sen huomaa, koska sitä enemmän painoindeksi kasvaa, mitä kevyemmästä lihoo.
- pelottaaniinpaljon
Voi ei :( paniikki...Voiko sitä mitenkään estää? Liikun nyt jotain 3-4 x viikossa vapaa-ajalla, lenkkiä, pyöräilyä, lihaskuntoa kerrallaan aina 60 min ja hyötyliikuntaa tulee lähes tunti päivässä aina...Pitääkö liikuntaa lisätä hirveästi? 5-6 x? Arvasin, että mulle valehdeltiin siellä ja kaikki muutkin valehteli, ettei se muka näkyisi :( totta kai nousu näkyy jos putoaminenkin! Ällöttävää...En halua mitään kamalia kommentteja muilta, kun hoikkuutta on tähän asti vaan kehuttu :(
painoindeksi nousee hirveästi. En halua parantua enää, todellakaan. Jos jo viisi kiloa näkyy ja toi voi lähteä käsistä, menen mieluummin vaikka letkuihin...joissa tosin pakkolihotetaan sitten lisää. En tiedä, tämä on paha umpikuja...
Ahdistaa suunnattomasti :( - lkjhgfdswert
tarkoituksena ei ollut neuvoa sinua siis laihduttamaan lisää. vastasin vain kysymykseen, näkyykö 5 kilon painonnousu. olet ilmeisesti joskus ollut sen viisi kiloa painavampi, joten sitten kun sen olet lihonut takaisin, olet samankokoinen kuin viisi kiloa sitten. se kuitenkin varmasti on parempi vaihtoehto kuin letkut.
- somebody_
Se, miltä haluat näyttää ja paljonko haluat painaa, riippuu viime kädessä sinusta itsestäsi. Jos olet ahdistunut tai voit muuten huonosti siinä painossa, jota sinulle suositellaan, kannattaako silloin nostaa painoa? Voit miettiä sitä. Tärkeintä on, että sinulla on hyvä olla kehossasi.
- 10+8???
Kyllä viitisen kiloa voi näkyä,mutta hyvä ja toimiva vinkki on että kiiinteytät kroppaasi samalla kun nostat painoa. Eikä sinun välttämättä ole pakko edes nostaa 5 kiloa. Kuukautiset voi johtua jopa yhdestäkin kilosta!
- .....
Jos nostaa painoa maltillisesti eikä millään sipsivuorel ja harrastaa sopivasti erilaista ureilua esim lenkkeilyä ja voimaharjoittelua niin ei se kovinkaan paljon näy paitsi että kylkiluut menee piiloon jne....
Itse lihoin tuosta samasta painosta 5kg ja vähän oudosti.. Kävin vain yksi päivä vaalla ja se näytti enemmän vaikka kroppa oli melko entisellään. Lihakset vaan näky paremmin.
Nyt on paljon parempi kuin aikasemmin. - sporttiiff
Sen viisi kiloa voi tosiaankin nostaa tekemällä voimaharjoittelua (punttista), harrastamalla tarpeeksi liikuntaa ja syömällä terveellisesti. Niin eipä varmaan kuka tule kommentoimaan että olisit LIHONUT, vaan kaikki vaan huomaa sun lihasmassan ja sporttisemman ulkonäön :)
- sophie77435435
kyllä helvetissä näkyy! tyhmäkö oot ku tolasia kyselet, jokane gramma kertyy reisii perseesee mahaa alleihi ja vaikka minne..!
- Shitsherlocklki9
Syökää nyt hyvät ihmiset..syökää..
- sairaskoh????
En halua syödä. Ruoka ällöttää minua. Vatsa tulee kipeäksi. Olen luuseri, jos syön. Voin syödä vain turvaruokiani tietyn määrän, jos löysään siitä, omantunnontuskat ovat valtavat.
En halua lihoa. En halua, en halua, en halua. Näläntunne on sairaus, joka pitää karkottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 821349
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656