Tämän palstan toiminnasta tekisi melkein mieli kirjoittaa kantelu Julkisen sanan neuvostolle. Windows-käyttäjät rikkovat palstalla jatkuvasti toisten kirjoittajien oikeutta kirjoittaa omia mielipiteitään ja kertoa vapaasti Linuxista sekä Mac OsX käytöjärjestelmästä. Sen lisäksi Windows-käyttäjät syyllistyvät jatkuvasti mm. lailla uhkaamiseen mikä on laiton uhkaus koska Linux ei riko lakia Suomessa.
Otan asiakseni saattaa sodat-palstan kirjoittelun Julkisen sanan neuvoston ruodittavaksi. Enirohan saa tapauksessa tuomion varmasti. Laitan saatteeksi esimerkkejä Wind-tiedottajan, El Mondon ja Pentti Nelosen räikeimmistä kirjoituksista.
pitäisiköhän rustata kantelu?
9
145
Vastaukset
- El Mondo
Lapsukainen, koitahan rauhoittua ja muista ottaa se "purppuravärinen" pilleri säännöllisesti ! OK ?
Ja minäkun luulin, että en ole "kuuluisa" muuten kun "Viikon suositummat" listoilla, mutta mieli kirkastui ja ei ole nähtävästi mennyt hukkaan minun napakat huomautukset linux hihhuleista, joten.............?
Koska saan käräjähaasteen ? - julkisensananeuvosto
JSN vastaa: Kaikki saavat kirjoittaa tälle palstalle, eikä kukaan voi estää toista kirjoittamasta tänne. Eriäviä mielipiteitä saa kirjoittaa myös.
Palstan luonteesta johtuen, kaikkinainen herjaaminen ym. on todettu molemmin puoliseksi, molemmat osapuolet kirjoittavat paljon palturia, etenkin linuxlaiset, niin sekin on katsottava normaaliksi 'keskusteluksi'.
Kun teet valituksen ko. nimimerkeistä, on syytä mainita myös ne linux-fanaatikot, kuten M-Kar ja kumppanit, joiden 'linuxissa on paras laitetuki, windowsissa ei toimi mikään' kommentit ovat selvää potaskaa.
Näin Julkisen Sanan Neuvosto katsoo, ettei Suomi24 riko hyvää lehtimies tapaa, eikä anna sille huomautusta sodat-palstan ylläpidosta!
Linuxlaisille on kuitenkin annettava huomautus räikeistä ylilyönneistä ja selvästä valehtelusta, joka ei edistä reilun sodankäynnin esiintymismuotoa kirjallisella tasolla.
Windowsleiri on tässäkin suhteessa asiallista porukkaa, eikä syyllisty ylilyönteihin, heillähän maailman paras käyttöjärjestelmä nimeltään Windows7!
On myös syytä muistuttaa, että JSN käyttää myös ed. mainittua erinomaista k-järjestelmää. (Win-7)
Ystävällisin terveisin: Julkisen Sanan NeuvostoLinuxissa on paras laitetuki, se on kiistämätön fakta. Windowsissa toimii joitakin asioita mutta suurin osa ei toimi. Esimerkiksi Windows ei osaa avata PDF-tiedostoja, eli PDF-tiedostot ei toimi siinä.
- exäubu....
M-Kar kirjoitti:
Linuxissa on paras laitetuki, se on kiistämätön fakta. Windowsissa toimii joitakin asioita mutta suurin osa ei toimi. Esimerkiksi Windows ei osaa avata PDF-tiedostoja, eli PDF-tiedostot ei toimi siinä.
....ja satutunti jatkuu ja jatkuu ja jatkuu......nyt M-Kar, kiireen vilkkaasti sinne lääkekaapille ja otat koko annoksen, ihan niinkuin lääkärisi on määrännyt.
Tuommoista tekstiä ei saa suoltaa, ei edes sodat-palstalla! Tai minä kerron joulupukille! - Watta
M-Kar kirjoitti:
Linuxissa on paras laitetuki, se on kiistämätön fakta. Windowsissa toimii joitakin asioita mutta suurin osa ei toimi. Esimerkiksi Windows ei osaa avata PDF-tiedostoja, eli PDF-tiedostot ei toimi siinä.
Hmmm, jos PDF:t ei toimi Windowsissa niin mitenkäs minä olen oikein niitä tällä koneella sitten onnistunut lukemaan? Jossain mättää...
Watta kirjoitti:
Hmmm, jos PDF:t ei toimi Windowsissa niin mitenkäs minä olen oikein niitä tällä koneella sitten onnistunut lukemaan? Jossain mättää...
Et ainakaan Windowsilla. Joku erillinen PDF-lukuohjelma esimerkiksi ei ole Windowsia. Eli Windows ei osaa avaat PDF-tiedostoja.
- Markus(matti)setä
M-Kar kirjoitti:
Et ainakaan Windowsilla. Joku erillinen PDF-lukuohjelma esimerkiksi ei ole Windowsia. Eli Windows ei osaa avaat PDF-tiedostoja.
Satu meni saunaa, pisti hatun (karvahattu) naulaan, Satu lähti saunasta, otti karvahatun naulasta !
Senpituinen se ..................
- älä yritä
heko heko. Katsotaan mitä mieltä todellinen JSN on siitä, että rikkooko Suomi24.fi:n ylläpito hyvää lehtimiestapaa ja sananvapauslakia. Uskallan veikata, että JSN langettaa tuomion.
- ---ll--
Sinähän vetistelet prinsessaitkua kuin meninkäismies Halla-aho ikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136