Eli, mikä on kauneinta mitä sinulle on sanottu raskaana ollessasi?
Minun vastaukseni on varmaankin se, että kun mies sanoi minulle kun odotin kuinka ylpeä on minusta ja tulevasta vauvasta ja näin hänen ilmeestäänsäkkin kun hän katsoi minua niin haltioissaan että hän on minut raskaaksi saanut ja uusille ystävilleen esitteli minua ylpeästi että tässä on vaimoni ja hän on raskaana. Vaikea laittaa sanoiksi tuota mutta vieläkin kun mietin tota aikaa niin tulee hyvä mieli. Vaikka masu kasvoi, olin silti (ja vieläkin) kaunis mieheni mielestä :)
Mikä on kauneinta mitä sinulle on sanottu?
3
195
Vastaukset
- timmiäiti
Tilanne oli se että olin juuri tiskaamassa astioita ja mies tuli kaupasta. Sanoi yks kaks odottamatta (rv20) että kuulus eukkoseni, vaikka oletkin aika mahdoton näin raaskana ollessasi niin teen minun pienestä unelmasta totta ja luota MEIDÄN YHTEISEN tuokan, rakastan sinua valtavasti.
nyt lapsia 3kpl (nuorin syntyi alkukuusta )ja viimeksi eilen sain kuulla että olen edelleen hänelle "jumaltar" rastaa kuulemma kroppaani ja minua enkä ole rupsahtanut niinkuin monet ystävämme raskaus-aikana. kohta 11vuotta yhdessä ja ainakin 111 edessä ♥
RAKASTAN HÄNTÄ! - hhighih
Mulle ehkä kivointa oli kun oltiin synnärillä tutustumassa ja viikkoja oli 38, eli oli aika valas olo jo. Ja sit mies sano että "miten noi kaikki muut samalla kuulla olevat on noin suuria ja vaivalloisia ja sä oot noin pieni ja menevä vieläkin?"
- Anonyymi
vuonna 2020 sanottiin: elkää peljätkö,seuraavissa vaaleissa suomen keskustapuolue kpkee jätti tappion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010