Bi-ryhmä kokoontuu kokoontuu seuraavan kerran keskiviikkona 5.10., klo 18-20 Jyväskylän Setan toimistolla.
Luvassa kokkaamista ja keskustelua; ruokana kasvispiiras. Jos osallistut kokkailuun ja sinulla on toiveita täytteistä, tuo mukanasi haluamaasi täytettä.
Saa tulla myös osallistumaan keskusteluun.
Tavataan keskiviikkona!
Jkl Seta Bi
Jyväskylä Setan bi-ryhmä
5
214
Vastaukset
- Aureolis..
Asuisinpa Jyväskylässä! Mutta ei, asun Kotkassa..
- Jkl Seta Bi
Ja seuraava kokoontuminen on ke 19.10 klo 17 alkaen leffaillan merkeissä. Tarkemmat koordinatit kokoontumispaikasta saat liittymällä sähköpostilistallemme, ohjeet löydät JKL Setan kotisivuilta. Tervetuloa uudet ja vanhat!
Jkl Seta Bi- Pomppahomppa
Moi. Vieläkö kerkee mukaan? Olen jakonen, 1,97m pitkä, kengän koko 46, pälvikalju, enkä kuulema osaa suudella. Olen ihan normi pomppa ja etin kundii jonka kans vois vaa puutuu sohvalla.
Rahaa on, kun käyn töissä.
Mun lempi slouganeita onkin, hötötötötötö ba hahahahaha. Jos oot kunnolla ni saat... namia
T. Peppu - JklBiUkm
Sori vaan Pomppahomppa, juna meni jo, 7,5 vuotta sitten....
- Pomppahomppa
Iiikkisjj, mänkö se juna jo?
Oon niin tyttö etten ymmärrä ajan kulkua saati numeroita.....
Kiitti sulle jklbiukm, tule ylä hautuumaalle, niin saat maitoo ja piparin
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!922145- 841915
- 491500
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481456- 1461410
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481344Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441274Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261136Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251054- 1021037