Väärä ulkonäkö + täydellinen persoona

YhtälöMahdoton

Asia on nyt niin, että on olemassa eräs nainen, joka on vienyt sydämeni ainakin jollain tasolla. Hän saa minut nauramaan, iloiseksi, tuntemaan onnellisuutta, ymmärtää täydellisesti. Hän on aivan mahtava ihminen!

Jalat lähtisi saman tien altani, jos ulkonäkö vain olisi toinen. Ulkoisesti hän ei miellytä yhtään, pikemminkin on luotaantyöntävä. Ei hänessä mitään merkittävää "vikaa" ole, mutta en vain tykkää :(

Täytyykö unohtaa koko ihminen? Hän haluaisi oikean suhteen, läheisyyttä, seksiä ja kaikkea mitä suhteeseen kuuluu. Sitä minäkin suhteelta toivon. Mutta en hänen kanssaan pysty. Jos ulkokuori olisi toinen, en epäröisi hetkeäkään!

Kuulostaa tosi rumalta sanoa noin, tiedän hyvin. En arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta silti ajatus läheisyydestä/seksistä ällöttää toisen kanssa siitä syystä. Henkisesti tunnen kuitenkin syvää läheisyyttä ja kiintymystä, ja jos en näkisi häntä niin "huonossa valossa", kaikki olisi täydellistä.

Mitä tehdä???

Saan varmaan kauheat haukut... asia on kuitenkin oikea ongelma minulle, ja haluaisin siihen jotain neuvoa. Pidän ja välitän kyseisestä ihmisestä todella paljon. Jos vain saisin mieleni olemaan välittämättä ulkoisesta olemuksesta. Epäilen sen olevan mahdotonta kuitenkin.

40

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+17

Ymmärrän sua täysin. Mulle myös toisen ulkonäkö merkkaa, koska en tunne fyysistä vetoa, jos ulkonäkö ei miellytä. Jos sua heti alussa häiritsee sen ulkoinen habitus, niin se tulee häiritsemään ajan myötä enemmän ja enemmän. Toista kohtaan et pysty "opetteleen" tuntemaan fyysistä vetoa. Joko tunnet tai et. Hyvin simppeliä.
      Jos jotkut sua pinnalliseksi haukkuu, niin toisesta korvasta ulos! Jokaisella on oma naismakunsa. Se ei tee susta (eikä musta) pinnallista persoonaa.

• YhtälöMahdoton

Näin mä itsekin ajattelin. Että joko tai. Tällä hetkellä tuntuu, että yhtä ihanaa ihmistä enää kohdalleni tuskin sattuu, se on sääli. Jos pysymme kuitenkin ystävinä (en tiedä onko se mahdollista), niin voi olla, että tunnen kuitenkin häntä kohtaan jonkinlaista vetovoimaa, johtuen hänen upeasta luonteestaan. Pilaako se ystävyyden? Tai haavoittaako, kun en haluakaan kokonaan?

• hölöpölölöö

Onkohan se sittenkään vienyt sydäntäsi kaikilla tasoilla ja onkohan välillänne kemiaa jos tilanne on tuollainen?

Kyl meillä jokaisella varmaan mieltymyksemme ulkonäön suhteen vaikkei pintaliihottajia oltaiskaan, mutta itelläni sellainen, että joku ei ole "omaa tyyppiäni ulkonäöltään", ei paina ihan niin paljon kuin sisäiset tekijät. Itse asiassa ihastunut tai rakastunut alkaa normaalisti nähdä kumppaninsa ja muutkin ihmiset kauniimpina ja viehättävämpinä (tutkittu juttu).

Anna naiselle mahdollisuus valloittaa sut sisimmällään. Mutta jos oikeesti oot sitä mieltä, että ulkonäkö ratkasee ja haluisit laittaa rakkaasi pään pussiin kun ootte julkisella paikalla tai harrastatte seksiä ni ehkä on parempi unohtaa... Mun korvaan kielii siitä, etttä kiinnostus ei ehkä ole tarpeeksi vahvaa tai laadultaan "oikeanlaista"?

• Yöllä nukkuva

Mikä siinä naisen ulkonäössä sinun silmissä mättää, että koet sen pikemmin luotaantyöntävänä?

• Rumarumarum

Totta toinen puoli.
      Olin itse hyvässä suhteessa useat vuodet. Henkisesti kaikki ok kait.
      Seksi meni miten meni koska toinen osapuoli oli ylilihava.Ei vaan ylettänyt kriittiisiin paikkoihin ja se oli tukehduttavaa.
      Halusin naista, en vuorta.
      Varmaan kaikki tajuavat mihin tämä suhde päättyi?

• kyssäri123

Mitäs läksit? Joku taka-ajatus sulla kait oli? Saitko halus läpi vai jäitkö paitsi?

• ...

Jos ei natsaa, niin sitten ei natsaa. Miksi täytyy väkisin pakottaa itseänsä pitämään sellaisesta, mistä ei alkujaankaan pitänyt "siinä"mielessä ? Pelkäätkö, että et löydä ketään muutakaan ?

• YhätlöMahdoton

En pelkää etten löydä. Pelkään, etten löydä toista samanlaista ihmistä luonteeltaan, sillä hänessä on juuri sitä jotain, mikä iskee muhun, siis persoonassa. Tuntuu kuin olisin persoonan kannalta ajateltuna törmännyt siihen Oikeaan, kaikki muut kalpenevat hänen rinnallaan.

Mä kelpaan kyllä monille, mutta taidan olla niin vaativa,ettei mulle kelpaa kuka tahansa. Ulkoisia kriteereitä ei tosin ole muita kuin se, että toinen jollain tapaa miellyttää silmää. Ja niitä tapoja on monia.

• Yöllä nukkuva

Kyllä jokaisella on jotain ulkonäöllistä joka mielyttää silmää ellei sitten ole niin vaativa ulkonäön suhteen, että niitä pitää olla kasakaupalla ennen kuin natsaa.

• 2+9

Ymmärrään sua niin hyvin. Eiköhän tuo kaikilla ihmisillä päde että jos toisen ulkonäkö ei miellytä niin fyysistä vetoa on mahdoton tuntea! Ihme tekopyhiä ne jotka sanoo et "ulkonäkö ei merkkaa mitään vaan luonne pelkästään!!1" Hahhah..

• soooolucky

Olet äärimmäisen onnekas! Olet saanut todellisen ja oikean YSTÄVÄN. Ajan kuluessa hänkin hyväksyy sen että olette "vain" ystäviä. Älä missään nimessä edes yritä unohtaa häntä. Miksi sun pitäisi?

Itse ihastuin harrastuksen parissa erääseen naiseen. Hän on miehen kanssa naimisissa. Kerroin hänelle tunteistani ja hän oli tunteeni arvannutkin. Hän on kuitenkin hetero. Olemme tätä nykyä todella hyviä ystäviä. Olen kyennyt hyväksymään tilanteen ja koen olevani todella onnekas saatuani hänen kaltaisensa ihmisen ystäväkseni. Ymmärrämme toisiamme ja toistemme elämää todella hyvin. : )

• 2+19

Jos et tunne minkäänlaista vetoa tähän naiseen ja pidät häntä lähinnä luotaantyöntävänä niin eikö se juuri merkitse että näet hänet ennemminkin ystävänä. Miksi siis ette vain voi pysyä ystävinä? Parisuhde vaatii kuitenkin toimiakseen myös fyysistä vetovoimaa. Ja niin kuin aiemmassakin viestissä ihmeteltiin, niin miksi kummassa sinun pitäisi hänet unohtaa?

• YhtälöMahdoton

Tunnen kyllä vetovoimaa. Miten sitä kuvailisin... no haluaisin suudella ja olla kainalossa, halata. Silmät kiinni, unohtaen omat ajatukseni. Hänessä on vetovoimaa, siksi täällä ihmettelenkin. Tunteeni ovat niin ristiriitaiset! Haluan toisaalta ja toisaalta en :(

• 17+18

Sanoit että haluaisit olla kainalossa. Kysyn että haluaisitko sinä ottaa hänet kainaloosi myös? Onko hän sellainen? Kiinnostaisiko sinua tehdä hänelle hyvää vaikka hän vaan makoilisi? Mielestäni tämä tärkeä pointti........

• Xxxxxx,,,,,,,

siis kerroit että läheisyys hänen kanssaan ällötää sinua. mutta tunnet vetovoimaa ja haluaisit suudella....??? Sorry ei mee toi kuvio nyt mun kaaliin. Ilmeisen ristiriitaiset tunteesi ovat.

• YhtälöMahdoton

Voisin silitellä, halata, ottaa kainaloon, ehkä. Mutta en sen enempää. En himoitsisi häntä "sillä tavalla".

• 17+18

No tämähän on sitten selvä asia! Mitä pohtimista tässä enää on, kuuntele nyt itseäsi! Kyllä nämä asiat on joko kaikki tai ei mitään - sinä olet joko hänen kaverinsa ja pidät "pienet halusi" oman pääsi sisällä, tai sitten seurustelet hänen kanssaan. Mitään tällaista "voisin ottaa ehkä kainaloon" ei ole tosimaailmassa olemassa! HERÄÄ

• ...

Juuri näin =)

• YhtälöMahdoton

:/ käytännössä tuo on helpommin sanottu kuin tehty :/

• näin ainaki mulla

mikä hänen ulkoisessa olemuksessaan ei ole sun mieleen? vaikka ihminen olisi miten kiva tai hauska, niin en ajattele häntä missään mielessä seksuaalisesti, jos hän ei vetoa fyysisesti.

• joopajoo29

"Tunnen kyllä vetovoimaa. Miten sitä kuvailisin... no haluaisin suudella ja olla kainalossa, halata. Silmät kiinni, unohtaen omat ajatukseni. Hänessä on vetovoimaa, siksi täällä ihmettelenkin. Tunteeni ovat niin ristiriitaiset! Haluan toisaalta ja toisaalta en :("

Lainaus on aloittajan vastauksesta.

Laita sitten silmät kiinni ja anna mennä, kerran täällä vain eletään :) Tämä aloittajan vastapuoli ei ole ap:n mielestä "hyvännäköinen" tms silmää miellyttävä mutta hänessä on "sitä jotain" ehkä karismaa..?

Useimmat ihmiset, jotka ovat tällaisia huipputyyppejä, julkkiksissa eritoten ties mitä niin hyvin hyvin harva on mitenkään hyvännäköinen heistäkään. Puhun nyt sekä naisista että miehistä.

Mutta jos ihmisessä on karismaa, lienee hänellä kaikki vaadittava toisten sydämiin, sillä karismaa ei rakenneta pelkällä ulkonäöllä vaan olemuksella, jossa pääpaino on nimenomaan siinä mitä pään sisällä on ja miten tulee toimeen ihmisten kanssa :)

Mielestäni aloittajan kuvauksesta saa lähinnä sen vaikutelman, että hän ujostelee fyysisen kanssakäymisen, erityisesti seksin suhteen, missä sinänsä ei ole mitään uutta eikä ihmeellistä kun on kyse kahdesta vieraasta ihmisestä. Joku asiantuntija varmasti neuvoisi menemään niin pitkälle kuin itsestä hyvältä tuntuu, eikä se minustakaan hassummalta kuulosta :)

Meillä kaikilla on vastuu omasta elämästämme, kyse on vain siitä mitä aiomme tehdä asioiden hyväksi :)

• 17+18

Jaa, minusta taas aloittaja puhuu ilkeästi tästä toisesta ihmisestä, ja vaikuttaa lisäksi rasittavan päättämättömältä vehtaajalta. Tälle "niin mukavalle mutta ei silmää miellyttävälle" ihmiselle kuuluu toinen ihminen, joka osaa häntä arvostaa kaikessa ihanuudessaan mitä hän on.

• Yöllä nukkuva
        17+18 kirjoitti:

Jaa, minusta taas aloittaja puhuu ilkeästi tästä toisesta ihmisestä, ja vaikuttaa lisäksi rasittavan päättämättömältä vehtaajalta. Tälle "niin mukavalle mutta ei silmää miellyttävälle" ihmiselle kuuluu toinen ihminen, joka osaa häntä arvostaa kaikessa ihanuudessaan mitä hän on.

Voihan olla niin, että ap:llä on oikea ulkonäkö epätäydellinen persoona. Silloin nämä kaksi naista täydentävät toisiaan ;-)

• 10+4

aloittajalle: miten hänen ulkonäkönsä on luotaantyöntävä ja miten hän eroaa ihannenaisestasi?

• Ystirö

Nosiis.. ystävälläni on tavallaan melko kiero nenä. Sen lisäksi minua hieman häiritsee se, että hänen kielensä pilkottaa jatkuvasti suusta. Ja tällä tarkoitan nyt sitä, että se osittain "roikkuu" sieltä, mikä ei ole aivan normaalia. Tämä piirre tuo mieleen sen, että hänellä olisi jokin kromosomihäiriö.. kuten Down. Mutta joo, ehkä meidät on tarkoitettu vain ystäviksi.

• Lucario

Itselläni on hieman sama tilanne kuin aloittajalla: olen ihastunut tyttöön joka ei vastaa kriteerejäni yhtään. Olen aina ollut kiinnostunut enemmän femmehtävistä ja androgyyneistä tytöistä, ja sellaisten kanssa olen kaikki säätöni ja suhteeni säätänyt. Puolestaan taas poikamaisiin tyttöihin olen suhtautunut hyvinkin negatiivisesti, mutta nyt olen kusessa yhteen hyvin hyvin poikamaiseen tyttöön. Eli tästä päätellen voimme todeta, että maku muuttuu elämän aikana. :D

• MietinpähänVain

Joo,tuolle aloittajlle sen verran,että kuulostat kyllä todella pinnalliselta.Tuli vain mieleen,että annatko paljonkin painoarvoa ystäviesi/tuttujesi mielipiteille?Kuulostaisi siltä,että pyörit trendikkäissä piireissä,joissa poikamaiset lesbot on "oikealla tavalla" poikamaisia(kaikilla hiukset samalla tavalla laitettu,vaatteet haettu jostain H&M:n ja Seppälän miesten osastolta) ja femmet taas semmosia korostuneen naisellisia,ja nimenomaan pinnallista sakkia koko porukka.Kaikilla tietenkin oma naismakunsa,ja se on ihan normaalia.Mutta kuten aiemminkin on jo täällä ihmetelty muiden toimesta,niin kai siinä joku SYY on miksi koet tämän naisen luotaantyöntäväksi(ja seuraavassa lauseessa jo sanot ettei hänessä varsinaista vikaa ole ulkonäöllisesti)?

• YhtälöMahdoton

Täällä on tivattu syitä miksi toisen ulkonäkö ei miellytä. En halua kuitenkaan mitään piirteitä täällä yksityiskohtaisemmin ruotia. Menkää jollekin deittisivulle ja katsokaa randomina ihmisten kuvia. Toiset miellyttää, toiset ei. Sitten ymmärrätte mitä ajan takaa. En pidä myöskään itseäni täydellisenä.

Tätä ajattelen aika useasti:
      Ei ruma ole ruma eikä kaunis ole kaunis kun kauan katselee.

• Yöllä nukkuva

Itse nostit ulkonäköasian tapetille niin onko se ihme jos muut kyselee mikä siinä tökkii kun on luotaantyöntävä mutta toisaalta haluat suudella ja päästä kainaloon. Deittipalstoilla olet kuvat ei ole mikään hyvä vertauskohta kun arvioidaan mikä mielyttää, mikä ei. Kun tapaa ihmisen kasvotusten ihmisen antama kuva on paljon kokonaisvaltaisempi ja ainakin mun mielestä ratkaisevampi kuin joku kuva deittipalstalla.

• 9+18
        Yöllä nukkuva kirjoitti:

Itse nostit ulkonäköasian tapetille niin onko se ihme jos muut kyselee mikä siinä tökkii kun on luotaantyöntävä mutta toisaalta haluat suudella ja päästä kainaloon. Deittipalstoilla olet kuvat ei ole mikään hyvä vertauskohta kun arvioidaan mikä mielyttää, mikä ei. Kun tapaa ihmisen kasvotusten ihmisen antama kuva on paljon kokonaisvaltaisempi ja ainakin mun mielestä ratkaisevampi kuin joku kuva deittipalstalla.

Naiset naiset! Miksi älähdätte asiasta? Onko ulkonäkö teille jotenkin arka aihe..?
        Meillä jokaisella on mieltymyksemme. Kunnioitetaan sitä. :)

• ntifrankenstein
        9+18 kirjoitti:

Naiset naiset! Miksi älähdätte asiasta? Onko ulkonäkö teille jotenkin arka aihe..?
        Meillä jokaisella on mieltymyksemme. Kunnioitetaan sitä. :)

on on.siks just ku suuri osa meistä on rumia tai tosi rumia.

• missä hyvänäköiset!!
        ntifrankenstein kirjoitti:

on on.siks just ku suuri osa meistä on rumia tai tosi rumia.

Pitää niin paikkaansa,katselkaapa ympärille vaik taas ens viikonloppuna !

• bisuli

"Tätä ajattelen aika useasti:
        Ei ruma ole ruma eikä kaunis ole kaunis kun kauan katselee. "

Mun mies on aina pitänyt ulkonäöstäni, ja vähän kun laittaudun niin hän suorastaan ihailee minua -ei sillä että sillä olisi mitään merkitystä itselleni mutta hänelle on.

taas toisinpäin niin hän on mielestäni ihan ok ulkonäöltään, huolehtii hygieniastaan ja siisteydestään. Plussana on tietysti terveelliset elämäntavat --> hyvät lihakset :-). Enemmän arvostan hänen käytännöllisyyttään ja tapaa koskea minua. Nämä säilyvät vaikka kesäparta rehottaa ja housut roikkuvat.

t. bisse

• ----------
        bisuli kirjoitti:

"Tätä ajattelen aika useasti:
        Ei ruma ole ruma eikä kaunis ole kaunis kun kauan katselee. "

Mun mies on aina pitänyt ulkonäöstäni, ja vähän kun laittaudun niin hän suorastaan ihailee minua -ei sillä että sillä olisi mitään merkitystä itselleni mutta hänelle on.

taas toisinpäin niin hän on mielestäni ihan ok ulkonäöltään, huolehtii hygieniastaan ja siisteydestään. Plussana on tietysti terveelliset elämäntavat --> hyvät lihakset :-). Enemmän arvostan hänen käytännöllisyyttään ja tapaa koskea minua. Nämä säilyvät vaikka kesäparta rehottaa ja housut roikkuvat.

t. bisse

Nyt oli kysymys naiskauneudesta, ei miehistä.

• DinnerAtTiffanys

Mielenkiintoista...

Ihan ekana kysymys: tiedätkö haluaako tämä - ulkonäöllisesti luotaantyöntävä, mutta upea persoona jota ehkä haluaisit halata, vähän jopa suudella - sinua?! Mitä hän tuntee sinua kohtaan?

Jotenkin tuosta kirjoituksesta päättelin, että tämä ulkonäöllisesti luotaantyöntävä persoona olisi sinusta kiinnostunut enemmänkin kuin vain pelkkänä ystävänä. Jos näin on, mitä jos nyt vain menet ja halaat, käperryt kainaloon ja uskallat ehkä vähän pussatakkin. Kato herättääkö se sussa enemmän haluja. Jos ei, niin DONE, mutta jos sittenkin, niin GO FOR IT! :) Älä mieti liikaa järjellä.

Kerro nyt edes vähän mikä tökkii? Naama kuin petolinnun perse, homssuinen olemus, läski... :) Vai ihanko nätti tyttö, mutta ei vaan sytytä?!

• DinnerAtTiffanyt

Luin uudestaan aloituksesi ja selvästi siinä sanoit, että hän haluaisi suhteen ja seksiä ja mitä lie.

Eli vastaukseni alkaakin vasta kohdasta: "mitä jos nyt vain menet ja halaat, käperryt kainaloon ja uskallat ehkä vähän pussatakkin. Kato herättääkö se sussa enemmän haluja. Jos ei, niin DONE, mutta jos sittenkin, niin GO FOR IT! :) Älä mieti liikaa järjellä.

Kerro nyt edes vähän mikä tökkii? Naama kuin petolinnun *****, homssuinen olemus, läski... :) Vai ihanko nätti tyttö, mutta ei vaan sytytä?!"

:)

• lokomoS

Törkeetä mennä kiusaan toista noin jos itellä ei oo fiboja !Tajuutsä mitä toinen tuntee kun sä annat ymmärtää ja sit vedätki liinat kii kun ei sitten loppu peleisssä nabbaakkaan, yököttää tms.Miten sä sen sille selität,halusit vaan kokeilla tulisko ne halut tai et aattelit säälistä antaa,vvoi juma !!

• en vaan ymmärrä

Kuulostaa kyllä ihan pirun ristiriitaselta, ei mee jakeluun ainakaan mulle. Eli tyyppi on siis luotaantyöntävä, mutta kuitenkin haluaisit halata ja pussata? Tajuatko itsekään, mikä tuossa mättää? Tuo on yksinkertaisesti ristiriitaista ja mahdotonta. En mä ainakaan halua halata ja pussata luotaantyöntävää tyyppiä. Kyllä seksuaalinen vetovoima vaatii fyysisiä ulottuvuuksia myös. En edes ajattele ketään seksuaalisessa mielessä, ellen näe hänessä jotain fyysisesti viehättävää. Se voi taas tulla karismasta, eli tyyppi voi olla vaikka ihan tavallisen näköinen, mutta jos sillä on vaikka seksikäs ääni ja puhetapa joka iskee muhun, niin olen myyty. Jos se "jokin" puuttuu, niin en ole ihastunut ihmiseen siinä mielessä, vaikka ihanalta ja hyvältä tyypiltä muuten vaikuttaisikin.

Jos oikein ymmärsin, olet löytänyt kivan, hyvän kaverin, jonka kanssa olet samalla aaltopituudella.Tällasia tulee vastaan aika harvoin, eli kannattaa vaan pitää yhteyttä ja tavata edelleen, mutta tietysti vain ja ainoastaan kavereina.
      Miksi haluat sekoittaa tähän jotain muuta, ns. "väkisin" ihastua (myös seksuaalisesti)? Onko tämä ihminen jotenkin erityisen ihastunut suhun ja siksi koet tarvetta pakottaa itsellesi jotain tunteita, joita sinulla ei ole?

• lomppu

Tämä on selvä homma! Ap:n mielestä tämä nainen on luonteeltaan aloittajaa miellyttävä luonne. Ehkä hänen puheissaan tai muussa tyylissä on sellaista seksuaalista vetovoimaa, joka saa aloittajan ajattelemaan, että hän osaisi olla todella hyvä rakastaja? Kenties hän on aloittajan mielestä sängyn ulkopuolellakin mukavaa seuraa. Näihin ei ulkonäkö vaikuta.

Tahtoisit tehdä tuon naisen kanssa sellaisia asioita, joista joko te molemmat tai vain sinä saat nautintoa. Siinä ei ulkonäöllä ole välttämättä niin väliä, etenkään jos aloittaja ei olisi valmis tyydyttämään hänen seksuaalisia halujaan. Korkeintaan varmasti vastapalveluperiaatteella aloittaja voisi tuon naisen kainaloonsa ottaa tai muuta aloittajan mielestä vähemmän ällöä.

Kerrassaan kuvottava suhtautuminen. Samanlaisia ajatuksia voi monilla herätä joitakin henkilöitä kohtaan, mutta ne tajutaan ja sisäistetään omassa päässä, miten loukkaavia, törkeitä ja mahdottomia ne käytännössä ovat sitä toista henkilöä kohtaan. Voin sanoa niiden olevan aika harvassa vieläpä lesboista tai bi:stä, jotka olisivat valmiita vain antamaan seksuaalista nautintoa toiselle, saamatta ikinä itse mitään. Ehkä suudelmia tai muuta vastaavaa voi siinä saada. Sellaista mistä se toinen nauttii, mutta koskaan aloittajan kaltaiselle ei hänen nautintonsa ole tärkeä, vain itsensä.

• 14+19

Olin jokin aika sitten vähän vastaavassa tilanteessa, henkisellä tasolla ihastunut mutta fyysisellä en. Hänessä oli kyllä ihan sanottavia vikoja, esim. erittäin huono hygienia. Miten voikin olla niin mahtava tyyppi muuten, mutta sitten käy suihkussa ehkä kerta viikkoon, kulkee likaisissa vaatteissa ja haisee vahvasti tupakalle?
      Ratkaisin ongelman pitämällä hänet ihan vaan kaverina, mitä muutakaan olisin voinut kun kuvotti jo pelkkä ajatus siitä, että pitäisi suunnistaa naama edellä alakertaan..hyi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15770
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3849
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2505
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      129
      1794
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1493
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1233
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1203
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      925
    Aihe