Kyllä kuvankäsittely ja meikkaus ovat vahvoja työkaluja. Verratkaapa vaikka
valokuvaa http://is13.snstatic.fi/kuvat/nordinsiiri/img-1288570182254.jpeg
videoon http://www.youtube.com/watch?v=fRAilf4a1ZI
Kuvankäsittely ja meikkaus
5
138
Vastaukset
- totuus esillä
Pakkelittoman kuvan kun on nähnyt niin kyllä se rumuus paistaa läpi videostakin.
- terminaattitori
jooo
ei ole yhtään mainoskuvaa enään, missä ei olisi ekana ammattimaskeeraaja tuunannut turpaa
tämän jälkeen ammattimainen kuvaaja kuvannut mahdollisimman tarkoitushakuisesti
ja tämän jälkeen ammattilaiskuvankäsittelijä tuusannut sieltä viimeisenkin juonteen tai näppylän piiloon, kaventaa lantiota ja pidentää sääriä yms yms
Näiden lisöksi on ihmisillä tapana tökkiä naamaansa jos jonkinlaista botoxia, ja korotusainetta ihon alle yms yms...
ei kannata uskoa maisnoskuvien ihmisten aitouteen. - vähän tarkennusta
Totta kaikki tyyni, mutta esimerkki oli huono.
Ei tuohon videoon ole muuta tehty kuin pehmennetty ja värejä säädetty, ja muutenkin youtubessa ei ole mitään tarkimpia videoita. Eri asia katsotaanko video fullhd vai heikkotasoisena, pakattua videota vai avia.
Videoon hyvin vaikeaa tehdä mitään suuria kuvanmuokkauksia toisin kuin yksittäiseen kuvaan. Videossa kun on se 25 kuvaa sekunnissa. - 29
ja ehkä pilkuviilausta, mutta avi on vain container formaatti, samoin kun mkv.
kumpikaan ei kerro kuvanlaadusta eli kuvan resoluutiosta tai pakkauksesta mitään. piste.
Ja tuo 25 on vain euroopan televisiossa käytetty. DSLR tuo voi vaihdella 24-60 kuvaa sekunnissa. Ja nettikäytössä muuten tuolla 25 voi pyyhkiä sitä. - make up ...
Siinä missä meikkaus on oma lajinsa, valokuvaus omansa (ja toki kuvankäsitelykin) kaupallisissa tarkoituksissahan nämä kulkevat käsi kädessä, mukaanlukien vielä stailaajat ja muun rekvisiitan järjestäjät.
Tämä palsta on kuitenkin otsikon "Harrastukset" alla. Henkilökuvaukseen liittyvistä kirjoista saa harrastaja vinkkejä myös meikkiin, kuvankäsittelyynkin.
Muistettava kuitenkin on, että taitavakaan meikkaaja ei tee valokuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402