win7 käyttis ja kun asennan normaalisti ohjelman, niin asentuu hyvin ja ottaa yhteyden nettiin. Mokkulaon Nokia CS-17. Mutta kun sammutan koneen ja yritän uudellee, nin herjaa: yhteyden muodostus ei onnistunut! Tarkasta operaattosriltasi, että sim korttisi on aktivoitu ja liittymääsi kuuluu data ominaisuus. tarkasta, että yhteysprofiili vastaa liitymääsi. Aina kun poistan ohjelman ja asennan uudelleen, niin kytkeytyy nettiin, mutta kun sammutan koneen ja käynnistän, niin sit ei.
asensin myös toiseen koneeseen, jossa win xp. siinä toimii hyvin
Nokia internet modem CS-17
6
445
Vastaukset
- VALTO K
Tämä Nokia CS-17 on todella ärsyttävä. Käytän vistaa.Joka kerta kun käynnistän yhteyden NOKIALAINEN jää alustamaan pitkäksi aikaa ja pyytää:tarkista.....................,irroita............... Kävin myymälässä josta olen tikun saanut,siellä tikku toimi OK. Sain myymälästä neuvon,tikku irroitettuna poista ohjelma koneelta. Kytke tikku ja asenna uudelleen. Nyt näyttää sille että ohjelma ei lähde pois koneeltani, ja vikaa ei voi korjata. Olen informoinut asiasta DNA:ta muutama päivä sitten...,ei vastausta.
- hjhjk
samoin ja piti vastata 7 päivän kuluessa on menny paljon yli jo. Eli aina pitäs asentaa ohjelma uudelleen, jos aikomus nettiin
- VALTO K
hjhjk kirjoitti:
samoin ja piti vastata 7 päivän kuluessa on menny paljon yli jo. Eli aina pitäs asentaa ohjelma uudelleen, jos aikomus nettiin
Lähetin tikun sim-kortteineen DNA:lle viime viikolla ja hankin Soneran liittymän.Nyt toimii.Hauska nähdä maksanko DNA:lle jäljellä olevan ajan määräaikaisesta sopimuksesta!
- VALTO K
VALTO K kirjoitti:
Lähetin tikun sim-kortteineen DNA:lle viime viikolla ja hankin Soneran liittymän.Nyt toimii.Hauska nähdä maksanko DNA:lle jäljellä olevan ajan määräaikaisesta sopimuksesta!
En maksa ylimääräistä,DNA purki MÄÄRÄAIKAISEN sopimuksen niinkuin halusin!!!!!!!!!
- hjhjk
Ei perkele onnistu. Silloin yhdistyy, kun on juuri asentanu, muuten ei perk......
- hjhjk
Nyt toimii. Piti poistaa joku nokia driver ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891938Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714