Kuinka onnea voisi julkituoda,loukaamatta ketään

Tyttäreni ohjasti ensimmäisen kerran hevosensa kolmanneksi.
Siis nainen ohjastana on aika harvinainen ja ensimmäinen ohjasus on tietty
mieliinpainuva kokemus.

Onnenkantamoisia kaiketi teillä kaikilla,kertokaa,vakka rippunen onnea,se jo kantaa yli synkän virran mukana onnen etsinnässä Ama

11

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloa pienestäkin

Oi, minä ainakin olen niin iloinen lapsistani ja lastenlapsistani.
      Ja tulviva on onneni, että se pursuaa ylikin ja mieluusti julkituonkin tunteeni.
      Eihän se ole keneltäkään ole pois; iloinen suhtautuminen
      vaikuttaa ympäristöönkin positiivisesti.

• Onnitteluni tietysti rituliinille ja tyttärellekin!

• Tepposet

Kuinka kenekään onni voisi loukata ketään toista?

Vähättelykulttuurimme onnen kätkemisestä on minusta sairasta!

Ole onnellinen onnestasi ja tuo se reilusti julki muita ajattelematta.
      Jos joku loukkaantuu tai on kateellinen niin onnesi aihe ei ole ko. henkilöltä pois ja on ainoastaan hänen migreeninsä!

• Onnea on ollut

myös se, kun jokin suoritus on saatu valmiiksi vaikkapa vielä o.t.o., eli oman työn ohessa, jostain latinan pro exercitiosta on päästy läpi hienosti, eikä vain rimaa hipoen, joka sekin olisi jo ollut onnea. Promootio on yhdessä miehen kanssa otettu aikuisten leikkinä, siihen kuuluvat tanssit opiskeltu yhdessä ja saatu uusia ystäviä ja kaikesta iloa paljon enemmän ja kestävämmin kuin jokin sohvaperuna, joka kaljapulloineen katsoo TV:stä, kun toiset liikkuvat ja urheilevat.
      - Nämä puheenaiheet ovat tuoneet samanlaista onnea, mistä aloittaja puhuu. Itsensä likoon paneminen ja onnistuminen! Jokainen voi sen tehdä, ei ole toisilta pois sekään! Vaatii vai oikeita valintoja.

• Kiitti miikoista,eihän jokaista voi miellyttää,ihmettelen vain kenelle mielipiitteeni ovat punainenvaate,uskomatonta.
      Kaiketi tyttäreni onnellisuus ei kaikkia miellytä.
      Se siitä ja loput kirjeessä,vanhankansan sanonta,nyt ritu lähtee hakemaan kaloja katiskasta, joten hyvää alkavaa lokakuuta teille kaikille ja muistakaa lotota

• *Kukkahame*

Onnea Ama, kyllä lasten onnistuminen on iloa ja hyvää mieltä antava.
      Hienoa että kerroit meillekin ilosi aiheen, onhan naistekin jo alettava ohjastelemaan noita uljaita eläimiä, niin sitä pitää.
      Nyt vaan kiertämään kaviouria ja kannustamaan ykköspaikalle.

• Picadori

Piikkeinä niskassa.

Olen ylenpalttisen onnellinen ja tyytyväinen lukuisiin asioihin.

Parisuhde on erinomaisessa kunnossa ml. intiimi seurustelu.
      Elämän aineelliset puitteet täyttävät runsain mitoin tarpeemme ja aikoinaan kaavaillut tavoitteet.

Elinkumppanini syöpä on pysynyt oireettomana 10-vuotta lääkitykjsen aiheuttamatta mitään sivuoireita.

Oma "syöpymäni "ohittunee toisen leikkauksen jälkeisellä kuntoutuksella kohtuullisesti.

Elimme vuosikaudet täysin terveinä joutilasta, itse määrittämiemme vaihtoehtojen mukaista elämää.
      Palannemme vuoden vaihteen jälkeen samaan elämäntapaan.
      Jatkostahan ei koskaan tiedä.

Onnemme ei ole keneltäkään pois.
      Kyse on aina suhteesta omien tavoitteiden ja mahdollisuuksien välillä!

• Kiitos Picadori,samojen syöpään liittyvien sairauksien kanssa olen painiskellut.
        Paksusuolen adenooma aikoinaan pysäytti.se syövän esiaste löytyi onneksi niin alkuvaiheessa ja poistettiin puolenherneen kokoisena,
        adenomasta 60% kehittyy syöväksi.
        Keväällä kasvoista leikattiin okasolusyöpä se on syöpä joka lähettää etiäisiä,olen siis tarkkiksella.

Kirjoitat niin kauniisti ja olet onnellinen,niin pitääkin olla,elämässä kiinni täysillä,tässä ja nyt.
        Anteeksi jos tästä kertomuksesta tuli sairaskertomus,onnellisuudestahan minun piti alunalkaen kertoa.
        Kaiketi se niin on kuin runoilijamme,en kyllä muista kuka,kell´onni on,hän onnen kätkeköön.Joskus se vain on niin pursuavaa toi onnentunne,että pakko ladata se eetteriin,en halua tuottaa ainaskaan kateutta,ei minulla niin hyvin mene

• käyhkön sukua
    • he

Onnea! Hymy on laulua sydämen kielen, runoa kaunista iloisen mielen.Sillä voi kukitta elämän tietä sillä voi kuivata kyyneleitä.

• onnea ei liiemmälti

Kel onni on, se onnen kätkeköön ja olkoon onnellinen onnestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2419
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1902
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1794
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1412
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1345
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      947
    8. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      938
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      910
    Aihe