~ Narsissi ~

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K..tonttu

      Niin sellaista se Rakkaus on!
      Emme ikinä opi siis Rakastamaan!
      Pidin runostasi :)

      • Niin..tämän runon voi varmasti ajatella moninkin eri tavoin mutta otsikko ehken selventää runoani enemmän...

        Narsissi kukkahan on saanut nimensä siitä kun nuori ylimys Narkissos katseli peilikuvaansa lammen pinnassa ja ihastui siihen niin, että nääntyi hengiltä lammen rannalle ja sitten siihen kasvoi kukka. joka sai nimekseen narsissi.

        Mutta kun puhutaan " narsistisesta luonnehäiriöstä " niin se on luonteen sairaus ja vääristymä, joka esiintyy yleisimmin miehillä mutta myös naisilla.
        Ja tälläinen vääristymä ei ole enää mitään "parisuhdeleikkiä," vaan hyvin epäempaattista hyväksikäyttöä, alistamista ja julmaa käytöstä josta kärsii kaikki perheissä ja sen lähiympäristössä... Ja usein luonnehäiriöinen itse ei
        edes huomaa käytöstään eikä tunne huonoa omaatuntoa mistään, vaan pitää
        sitä aivan normaalina käytöksenä ja että näin "asioiden" kuuluukin mennä...
        Narsistin uhrina ei ole helppo hengittää...sanotaan...


        Suuri kiitos sinulle " tonttu" kommentistasi vaikka ei vielä joulu olekaan...
        Toivottavasti et ole tullut katsomaan olenko ollut kiltisti ettei vaan jää lahjat saamatta... ;D

        Kivaa päivää T: (*J*)

        http://www.schafhauser.fi/content/8_narsissi, 100x90 cm.jpg


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Niin..tämän runon voi varmasti ajatella moninkin eri tavoin mutta otsikko ehken selventää runoani enemmän...

        Narsissi kukkahan on saanut nimensä siitä kun nuori ylimys Narkissos katseli peilikuvaansa lammen pinnassa ja ihastui siihen niin, että nääntyi hengiltä lammen rannalle ja sitten siihen kasvoi kukka. joka sai nimekseen narsissi.

        Mutta kun puhutaan " narsistisesta luonnehäiriöstä " niin se on luonteen sairaus ja vääristymä, joka esiintyy yleisimmin miehillä mutta myös naisilla.
        Ja tälläinen vääristymä ei ole enää mitään "parisuhdeleikkiä," vaan hyvin epäempaattista hyväksikäyttöä, alistamista ja julmaa käytöstä josta kärsii kaikki perheissä ja sen lähiympäristössä... Ja usein luonnehäiriöinen itse ei
        edes huomaa käytöstään eikä tunne huonoa omaatuntoa mistään, vaan pitää
        sitä aivan normaalina käytöksenä ja että näin "asioiden" kuuluukin mennä...
        Narsistin uhrina ei ole helppo hengittää...sanotaan...


        Suuri kiitos sinulle " tonttu" kommentistasi vaikka ei vielä joulu olekaan...
        Toivottavasti et ole tullut katsomaan olenko ollut kiltisti ettei vaan jää lahjat saamatta... ;D

        Kivaa päivää T: (*J*)

        http://www.schafhauser.fi/content/8_narsissi, 100x90 cm.jpg

        Irina - Pokka
        http://www.youtube.com/watch?v=HHjfR56NeR8&ob=av2n


    • K...tonttu

      Tiedän kyllä tuon sairauden, onneksi olet päässyt eroon sellaisesta ihmisestä!
      Hehän ei juurikaan tunnista sairautta itse!
      Mukava iltaa sinne )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe