RUNNIN KYLPYLÄ

Mitäpä mieltä olette

Paikasta. Ollaan suunniteltu muijan kaa jonkinlaista ruskaretkeä ensi viikonlopuksi ja mieleen tuli tuo Runni.
Emme ole koskaan käyneet siellä, asumme n. 200 km päässä.

Kertokaa kokemuksia!

91

17029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko Iisakki

      Tuota...olen käynyt siellä kerran, tai oikeastaan kahdesti.
      Kävin nimittäin samalla kertaa ensimmäisen ja viimeisen kertani siellä.

      • hyikamalapaikka

        Kauhea paikka! Allasosasto jos sitä voi edes tuolla nimellä kutsua pieni ja vaatimaton. Asiakaskunta todella vanhaa. Respassa oli todella kummallinen mies, omistaja homo ja tilintarkastaja tuomittu insesti uskovaispiiristä. Merisalo, talousrikollinen omistajan kasvatti-isä.


      • Hyvinmennee
        hyikamalapaikka kirjoitti:

        Kauhea paikka! Allasosasto jos sitä voi edes tuolla nimellä kutsua pieni ja vaatimaton. Asiakaskunta todella vanhaa. Respassa oli todella kummallinen mies, omistaja homo ja tilintarkastaja tuomittu insesti uskovaispiiristä. Merisalo, talousrikollinen omistajan kasvatti-isä.

        Omistaja homo? Respassa outo mies? Jätätkö menemättä yleensä hotelliin jos tiedät, että siellä voi olla joku homo?


      • Anonyymi
        Hyvinmennee kirjoitti:

        Omistaja homo? Respassa outo mies? Jätätkö menemättä yleensä hotelliin jos tiedät, että siellä voi olla joku homo?

        kyllä on naitu ensiksi homot ja sitten naiset että tervetuloa


    • paikallinen

      Sopii luonnossa liikkuville ja kahden keskiseen aikaan,mutta ei sovi juopoille,koska on rauhallinen paikka.Ruoka on hyvää.Metelistä pitävät huolen naapurin kunnan tukijussit jotka tulee viikonloppuisin naisiin ja meuhkaamaan.Asiakunta mukavaa ja hieno henkilökunta.

      • Lyhyt äidinkieli?

        Kyllä kyllä, mutta sekavasta kirjoitusvirheitä täynnä olevasta höpinästäsi on vaikea saada mitään selvää.

        Suomentaisitko minulle muutaman tekstissäsi esiintyvän sanan, koska en hallitse savonmurretta.

        "tukijussit" mitä tarkoittaa?
        "Asiakunta" mitä ihmettä tarkoittaa tämä sana?

        Lisäksi neuvoisin jättämään välimerkkien jälkeen tekstiisi välin, näin tehdään kaikkialla muualla. Yhdyssanat eivät ole sinulla myöskään ns. "hanskassa". Voihan syynä tietysti olla, että kirjoitit tämän kommentin siinä työkiireittesi keskellä, etkä ehtinyt kunnolla paneutua hengentuotteeseesi. Muistit kuitenkin kehaista henkilökunnan...


      • 9ugheofwikpals

        nimimerkille paikallinen: Jos tarkotat sanalla "asiakunta" asiakaskuntaa niin ihmettelen kovasti miten voit tietää tämän ellet ole kokoajan siellä paikanpäällä.


      • pashaa
        Lyhyt äidinkieli? kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta sekavasta kirjoitusvirheitä täynnä olevasta höpinästäsi on vaikea saada mitään selvää.

        Suomentaisitko minulle muutaman tekstissäsi esiintyvän sanan, koska en hallitse savonmurretta.

        "tukijussit" mitä tarkoittaa?
        "Asiakunta" mitä ihmettä tarkoittaa tämä sana?

        Lisäksi neuvoisin jättämään välimerkkien jälkeen tekstiisi välin, näin tehdään kaikkialla muualla. Yhdyssanat eivät ole sinulla myöskään ns. "hanskassa". Voihan syynä tietysti olla, että kirjoitit tämän kommentin siinä työkiireittesi keskellä, etkä ehtinyt kunnolla paneutua hengentuotteeseesi. Muistit kuitenkin kehaista henkilökunnan...

        Teitä , nussijoita ei tarvi mihkään


      • Kirjaltaja
        Lyhyt äidinkieli? kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta sekavasta kirjoitusvirheitä täynnä olevasta höpinästäsi on vaikea saada mitään selvää.

        Suomentaisitko minulle muutaman tekstissäsi esiintyvän sanan, koska en hallitse savonmurretta.

        "tukijussit" mitä tarkoittaa?
        "Asiakunta" mitä ihmettä tarkoittaa tämä sana?

        Lisäksi neuvoisin jättämään välimerkkien jälkeen tekstiisi välin, näin tehdään kaikkialla muualla. Yhdyssanat eivät ole sinulla myöskään ns. "hanskassa". Voihan syynä tietysti olla, että kirjoitit tämän kommentin siinä työkiireittesi keskellä, etkä ehtinyt kunnolla paneutua hengentuotteeseesi. Muistit kuitenkin kehaista henkilökunnan...

        Ei kannata katsoa toisia kuin halpaa makkaraa, kun on itsekin puoleen hintaan.


      • työllään elävä
        Lyhyt äidinkieli? kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta sekavasta kirjoitusvirheitä täynnä olevasta höpinästäsi on vaikea saada mitään selvää.

        Suomentaisitko minulle muutaman tekstissäsi esiintyvän sanan, koska en hallitse savonmurretta.

        "tukijussit" mitä tarkoittaa?
        "Asiakunta" mitä ihmettä tarkoittaa tämä sana?

        Lisäksi neuvoisin jättämään välimerkkien jälkeen tekstiisi välin, näin tehdään kaikkialla muualla. Yhdyssanat eivät ole sinulla myöskään ns. "hanskassa". Voihan syynä tietysti olla, että kirjoitit tämän kommentin siinä työkiireittesi keskellä, etkä ehtinyt kunnolla paneutua hengentuotteeseesi. Muistit kuitenkin kehaista henkilökunnan...

        tukijussi tarkoittaa kepulaista,yhteiskunnan tukijaisilla eläjää, jonka elättäminen tulee veronmaksajalle kalliiksi.


    • mielipiteeni asijast

      Jos ihan rehellisesti sanotaan niin edullinen kylpylä mutta eriasia on riittääkö tämä taso enään nykyajan asijakkaalle. kylpylön puolella en ole käyny mutta se muupuoli siellä kaipais pikasta remonttia. jos kansan kielellä sanotaan niin murju mikä murju

    • joops joo

      Kyllä siellä Ruskaa pakkasessa passaa katsella. Hyvä paikka. Ruoste vettä nautiskellen.

    • paikallinen

      Kirjoitin läppärillä huonossa valossa mikä ei ole nyt asian ydin.Olen äikän ällän kirjoittaja,mutta en koneella vaan käsin.Käsin kirjoittaminen on ihan eri juttu kuin koneella jota olen käyttänyt vasta vuoden siis yleensä tietokonetta,niin siihen nähden menee hyvin.Tukijussi=maanviljelijä nykyään ja asiakunnalla tarkoitin asiaskuntaa.Olen ollut töissä kyseisessä paikassa,niin kait minä jotain tiedän.

      • huuuuups

        Sulta muuten puuttuu pilkku kyllä,kyllä sanojen välistä!


      • Veelkom!
        huuuuups kirjoitti:

        Sulta muuten puuttuu pilkku kyllä,kyllä sanojen välistä!

        Runni on hyvä paikka, kannattaa tulla tänne lomailemaan. Tervetuloa! Henkisentasapainon menettäneet, elkää kirjoitelko asiattomia!


      • Mä oon joulupukki

        Vai äikästä ällä. Tuota en vielä tällä syönnillä usko, jos näin olisi, osaisit varmasti laittaa edes pilkut tekstiisi kohdalleen, kirjoititpa sitte läppärillä, tai käsin. Puhumattakaan noista jo aiemmin peräänkuulutetuista väleistä välimerkkien jälkeen.


    • hilipapipippan

      Asuuhan siellä vakinaisesti kyläläisiä jotka tietää asiat kuten muillakin paikkakunnalla missä on kylpylä, tykkää venakoista niin kannattaa mennä Vuokattiin.Itse vältän paikkoja missä niitä käy.Ei Sotkamolaisilla ole niistä mitään hyvää sanottavaa.Paras on tuo "pilkun nussija." Kärsin sairauden takia muistihäiriöistä vaikka olen ex-ope,niin pitää miettiä miten jokin sana kirjoitetaan.

      • yhteksän

        On se ihme ja kumma, että aina näillä palstoilla pyörii noita leppäkertun
        pahimpia vihollisia, meinoten pilkunraiskaajia. Luulevat olevasa vaikka mitä,
        mut eivät oo kun suuria sössöja vaan!


      • tukijussi
        yhteksän kirjoitti:

        On se ihme ja kumma, että aina näillä palstoilla pyörii noita leppäkertun
        pahimpia vihollisia, meinoten pilkunraiskaajia. Luulevat olevasa vaikka mitä,
        mut eivät oo kun suuria sössöja vaan!

        Korjaillaan taas hiukan.
        Pilkkuvirhe paholainenhan se sieltä taas tulla tupsahti.
        Viimeisellä rivillä esiintyvän sanan "oo" jälkeen olisi pitänyt laittaa pilkku.


      • Jane-Jesse
        tukijussi kirjoitti:

        Korjaillaan taas hiukan.
        Pilkkuvirhe paholainenhan se sieltä taas tulla tupsahti.
        Viimeisellä rivillä esiintyvän sanan "oo" jälkeen olisi pitänyt laittaa pilkku.

        Minulla on myös maapaikka Pohjois-Savossa, mutta siellä päin käydessäni asumme usein myös kylpylässä. Rauhallinen paikka, ei mikään hurlumheikylpylä. Kylpyläosastolla harvoin meteliä, ruoka kohtalaista. Aamiaisopöytään kaipaisin graavilohta. Usein lisäksi erilaisia tarjouksia, silloin suhteellisen/joskus jopa erittäin edullinen. Runnille tulee se joka haluaa olla rauhassa!


      • Yläsavon helmi...
        Jane-Jesse kirjoitti:

        Minulla on myös maapaikka Pohjois-Savossa, mutta siellä päin käydessäni asumme usein myös kylpylässä. Rauhallinen paikka, ei mikään hurlumheikylpylä. Kylpyläosastolla harvoin meteliä, ruoka kohtalaista. Aamiaisopöytään kaipaisin graavilohta. Usein lisäksi erilaisia tarjouksia, silloin suhteellisen/joskus jopa erittäin edullinen. Runnille tulee se joka haluaa olla rauhassa!

        Joopa joo. Noista graavilohista niinkään välitä, mutta lämmintä pesuvettä olisin kovasti toivonut saavani lauantai aamuna kartanohotellin puolella. Eipä tullut, joten lähdettiin ajeleen...


      • Jane-Jesse
        Jane-Jesse kirjoitti:

        Minulla on myös maapaikka Pohjois-Savossa, mutta siellä päin käydessäni asumme usein myös kylpylässä. Rauhallinen paikka, ei mikään hurlumheikylpylä. Kylpyläosastolla harvoin meteliä, ruoka kohtalaista. Aamiaisopöytään kaipaisin graavilohta. Usein lisäksi erilaisia tarjouksia, silloin suhteellisen/joskus jopa erittäin edullinen. Runnille tulee se joka haluaa olla rauhassa!

        Täytyy vielä sanoa, että kylpylähotellin puolella asumisessa on vielä se hyvä puoli, että voi kylpytohveleissa ja k-takki päällä pakkasellakin tallustella kylpyosastolle! Hieno paikka! - Saunakaan ei ole aina itsestäänselvyys, olin viime viikonloppua viettämässä Kööpenhaminassa ja vielä Scandicissa, kun kysyin saunasta, respa sanoi, ettei ole, mutta "lähellä on toinen Scandic, jonne voi kyllä vapaasti mennä." - Itse valitsen vähän asioiden mukaan asunko Runnin hotellissa vaiko maapaikassani, Suomessa käydessäni. Valmiiksi tehty on tietenkin helpompaa, tulee vain syötyä liian paljon! - Kaupungissa muuten suosikkilounaspaikkani on kulttuuritalon kahvila ja sen keittokounas; järjestän asiointini usein niin, että pääsen sinne. Hyvää ruokaa, rauhallinen ympäristö.


      • Per Seestä
        Jane-Jesse kirjoitti:

        Täytyy vielä sanoa, että kylpylähotellin puolella asumisessa on vielä se hyvä puoli, että voi kylpytohveleissa ja k-takki päällä pakkasellakin tallustella kylpyosastolle! Hieno paikka! - Saunakaan ei ole aina itsestäänselvyys, olin viime viikonloppua viettämässä Kööpenhaminassa ja vielä Scandicissa, kun kysyin saunasta, respa sanoi, ettei ole, mutta "lähellä on toinen Scandic, jonne voi kyllä vapaasti mennä." - Itse valitsen vähän asioiden mukaan asunko Runnin hotellissa vaiko maapaikassani, Suomessa käydessäni. Valmiiksi tehty on tietenkin helpompaa, tulee vain syötyä liian paljon! - Kaupungissa muuten suosikkilounaspaikkani on kulttuuritalon kahvila ja sen keittokounas; järjestän asiointini usein niin, että pääsen sinne. Hyvää ruokaa, rauhallinen ympäristö.

        Etpä liene suuremmin Suomenniemen kylpylöissä vieraillut, jos sanot em. läävää hienoksi paikaksi.


      • Aa Peli
        Per Seestä kirjoitti:

        Etpä liene suuremmin Suomenniemen kylpylöissä vieraillut, jos sanot em. läävää hienoksi paikaksi.

        Käyn varsin usein Suomenniemellä (paikkakunta Mikkelin ja Lappeenrannan välillä) mutta en ole vielä tähän mennessä sieltä kylpylää löytänyt, useammasta puhumattakaan. Pieni paikkakunta asukasmäärältään kun on, mutta suosittu mökkipaikkakunta. Mökkiläisten kylpylöinä kesäaikaan paikalliset vesistöt. Kerrotko hieman tarkemmin, mistä Suomenniemellä löytyy kylpylä?


      • Anonyymi
        Jane-Jesse kirjoitti:

        Minulla on myös maapaikka Pohjois-Savossa, mutta siellä päin käydessäni asumme usein myös kylpylässä. Rauhallinen paikka, ei mikään hurlumheikylpylä. Kylpyläosastolla harvoin meteliä, ruoka kohtalaista. Aamiaisopöytään kaipaisin graavilohta. Usein lisäksi erilaisia tarjouksia, silloin suhteellisen/joskus jopa erittäin edullinen. Runnille tulee se joka haluaa olla rauhassa!

        Aamupalalla ei valitettvasti graavilohta niinkun ei monessa muussakaan paikassa. Mee käymään lounaalla niin on.... jos on...


      • Anonyymi
        Per Seestä kirjoitti:

        Etpä liene suuremmin Suomenniemen kylpylöissä vieraillut, jos sanot em. läävää hienoksi paikaksi.

        Höpö, höpö.


    • kotiseutunioi!

      Niinpä niin, matkailu avartaa! Sinä olet sen juuri oikein oivaltanut. Runni on
      viihtyisä ja edullinen lomapaikka sekä kesällä, että talvella.
      Hieno jokimaisemat kesällä ja talvella lähtee hiihtoladut aivan hotellin vie-
      restä. Suuressa maailmassa on mm. hintataso aivan eri luokkaa, eikä palve-
      lukaan aina pelaa.
      Negatiivisesti mollaavat eivät ole tainneet paljon matkailla, mutta periaatteessa
      täytyy vain keksiä joka asiassa vain huonoja puolia.
      Suositaan savolaista ja suomalaista!

    • Herkii ahistamasta!

      Kyllä Runni on hyvä, nytkin pe on karaoketanssit ja paljon porukkaa, tervetulloo !

      • Final is near...

        Ei ole olemassa mitään muuta niin vittumaista "hommoo" (niinku te savolaiset sanotte) ku koettaa tanssia ja pysyä tahdissa jonkun kappaleen mukana, jota joku lähes, tai kokonaan laulutaidoton yrittää laulaa.

        Penni on rurseesta!


      • dangoodamoore.
        Final is near... kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään muuta niin vittumaista "hommoo" (niinku te savolaiset sanotte) ku koettaa tanssia ja pysyä tahdissa jonkun kappaleen mukana, jota joku lähes, tai kokonaan laulutaidoton yrittää laulaa.

        Penni on rurseesta!

        Runni on tällä hetkellä yläsavon paras tanssipaikka. kaunis sali ja avara tanssilattia. samoin ruoka ja aamiaispalvelut on hyvät, edullinen huonehinta, hyvä sauna ja uimaallas. Olis vaan 4 asti auki ja kaupungista ja lähikirkoilta linja-auto kuljetus, niin jopas passais.


    • välilyöntionsydämmes

      Välilyönnin käyttö pilkun jälkeen tulee nuorisolta esim: Facebookista.Olemassa ei ole sääntöä välilyöntiä käyttää.Minua enemmän hirvittää nämä hymynaamat/surunaamat tekstissä.Miten aikuiset ihmiset voi niitä käyttää?

      • 123...123...123

        Päivitähän juntti tietosi!

        Jos siellä savonmualla ei välilyöntiä välimerkkien jälkeen harrastetakkaan, niin voin kertoa, että täällä muualla ns. ihmistenilmoilla tilanne on juuri päinvastainen.

        Välilyönnin tarkoitus välimerkin jälkeen on selkeyttää testiä, ettei siitä tulisi vaikeasti luettavaa yhteen pötköön kirjotettua söherröstä, niin...aivan kuten sinun tekstisi on.

        Älä jakele täällä kielioppineuvoja,...ainakaan vääriä neuvoja ja mitä mainitsemisiis "hymynaamat/surunaamat" tulee, niin ne on oikeesti nimeltään HYMIÖITÄ.'

        Maailma muuttuu, voi, sen kummemmin, kuin kahvikaan ei ole enää kortilla, eikä Neuvostoliittoakaan enää ole.


      • Uamulla uuvestaan.

        Sinä välilyönti mää persiisees, hoitoo, hoitoo ja äkkiä. Myö savolaeset ee lyyvä välilyöntiä, syönninpiälle naijaan oekeen kunnolla, siinä sulle välilyönti.


    • kuopijjoon mänijöetä

      No, nythän sinä höpsit ja oikein perusteellisesti.

      Sinähän käytät nyt tekstissäsi välilyöntiä välimerkkien jälkeen oikein mallikkaasti ja oikein.

      Tämä todistaa todella hyvin sen, että kyllä te savolaisetkin saatte aikaseksi, kun teitä vähän neuvoo ja ns. potkii perseelle. Oma-aloitteisestihan teistä ei ole juuri mihinkään.

      Kyllähän savolaisiakin on hyvä olla olemassa ja teitä tarvitaan hhmm...niin...ei nyt yht`äkkiä tuu mieleen, että mihin, mutta kai teilläkin jokin tarkoitus on.

      ...raotakylykikukko kiskoloilla kiilsi lentäväkalakukko...

      • janenaenen

        Sinustakkaa ee oo mihinkkää muuhun, kun toesia matkimmaa, oot
        tääs apina!


      • viäräleeka eokko
        janenaenen kirjoitti:

        Sinustakkaa ee oo mihinkkää muuhun, kun toesia matkimmaa, oot
        tääs apina!

        Vai että "janenaenen"

        Höpsistä ja isolla hööllä. Ei savossa oo naisia, pahasuisia akkoja kyllä löytyy, mutta naisia...e-hei.


      • kysyn vaan

        En tiedä mistä päin olet, mutta sivistys sanat on jostain kumman syystä jäännyt opettajan taskuun .Ei ole sinun päähän tarttuneet.Ei millään pahalla, vaan mene pikkasen itseesi ja katso peiliin.NAM.


    • ns.eteläsuomalainen

      Ylläpito värittää täällä hauskasti keskustelua, jos ette satu huomaamaan.

    • yksi vain

      Enpä oikein suosittele.Olen kyllä käynnyt usean kerran mutta jos haluatte oikein irrotella ajakaa tunti eteenpäin olette Kuopiossa menkää Rauhanlahteen sieltä varmaan löytyy teille kaikkea.hoitoja tansseja .Kyllä tanssit ja ruokaa on runnilla mutta siihen se jää.Hyvät sängyt siellä on rakastella

    • Jane-Jesse

      Terveiset jälleen Runnilta!
      Ilolla panin merkille, että pöydässä oli järvikalaa! Loistava rauha, illallakin uima-allasosatolla ei ollut ketään, lukuunottamatta meitä; ei meluavia lapsiperheitä, ei kaljahöyryissä pyöriviä seurueita. Baarin puolella pari paikallista ukonturvaketta...
      Parin viikon päästä sitten saunoja tutkimaan Haaparanta-Tornio -akselille, en vielä tiedä mitä sinne on järjestetty. Lentoja pohjoiseen saa nyt 30-40 oirolla!

    • kerta ensimäinen

      Olemme lähdössä runnin kylpylään ilman ennakkoluuloja ja avoimin mielin
      hellu ja kake

    • Näin iäkkäänä

      Runni on tosi hyvä paikka kaiken ikäisille. Nuorisolle ei ehkä niinkään, mutta kuitenkin. Niin ja siellä järjestetään usein iltamat, joihin kuuluu mm. Tanssit, arvonta, heinäahon näytelmäpiirin esityksiä ja muuta kivaa! Ja muistakaa käydä kesällä neula tammella siellä on mm. Kahvio ja neulatammi rock festarit! Ja Iisalmessa on kesällä oluset ja limuset! Iisalmi sopii myös nuorille. Ikä ihmisille ei ehkä niinkään. Kiuruvesi on huono paikka! Luulenpa, että niillä tukijusseilla tarkoitetaan juuri heitä!

      • EI_RUOSTEVETTÄ!

        En suosittele juomaan sitä ruostevettä!! D:: Siihen on virtsattu! Paikalliset angstaajat nimittäin....


      • Viisasmies
        EI_RUOSTEVETTÄ! kirjoitti:

        En suosittele juomaan sitä ruostevettä!! D:: Siihen on virtsattu! Paikalliset angstaajat nimittäin....

        Neulatammi, Saarikosken museokanava ja Runnin kylpyla! Suomen viihtyisin paikka. Tulkaa katsomaan, ilkeita puheita ei kannata kuunnella.


    • KENRAALI MURSU!

      mursu söi mun kengät! ne oli feikki converset jotka on tehty kalanruuasta

    • Terve taas

      Taas olimme Runnilla. Hyvä kylpyläosasto, hyvää ruokaa, ulkoilua. Ainoa häiritsevä elementti oli uima-altaassa kopuloiva junttipariskunta.

    • tanssityttö

      eilen illilla runnilla ovensuutamyöten tupa täynnä porukkaa yölintua kuuntelemassa.Hyvä Runni,porukka osaa kyllä tulla aikanaan,ei tarvii aamutunneille kukkua!!Hyvä uusi tanssipaikka.Jatkakaa samaan malliin.

    • Turistit

      Kesällä sinne kanoottiretkiä ja joka päivä laiva satamasta
      Porukkaa tulisi ainakin viikonloppuisin

    • R. eilu- Mies

      Tuossapa pilkunviilaajille välimerkkejä; ,,,,,,,,,,,,,,,,,,..................------------!!!!!!!!!!!!!!""""""""?????/////////////^^^^^^^^^^^^¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Ja muitakin. Siitä voitte laittaa teksteihin vapaasti, jos jää itseltä puuttumaan.
      Eikä maksa mitään, olen nääs reilu.

    • Omaloma

      Tänään ois tarkoitus Runnille illanpäälle täräyttää. Oman eukon kans loman viettoon. Varmaan mukavan rauhallista tähän aikaan viikosta / vuodesta.

      Muutama vuosi sitten keväällä käytiin, eikä ollu valittamista. Hinta / laatu kohdillaan.

    • vesihiisihissä

      Tulipas Runnin keikka heitettyä, eikä valittamista. Hintataso huomattavasti alempi, mitä monessa muussa kylpylässä.
      Muutenki oli erittäin puhdas ja viihtyisä paikka verrattuna moneen megalaitokseen.

    • lomailija4
      • Yritys ja erehdys

        RUNNIN TUNKKAUS Oy


    • Runninkävijä

      Onpahan keskustelua!

    • äitiliiniä

      Etelästä Runniin jo neljättä keikkaa. Meillä oli hiljainen sviitti. Unikulman muhkeat petit takasivat unelma yöt. Ei tarvinnut katella örveltäviä juoppoja. Ihanat lenkkipolut riippusillan takana. Mielettömän herkulliset ruuat, -tosin ruuan päälle kahvin kanssa olisin kaivannut herkullista leivosta. Ihana loma takana. Kylpyläosasto aika ajoin aivan yksityiskäytössä. LUXUSTA!

      • Perustossavainen

        Joku mieletön kaivanut esille nämä viisvuotta vanhat kateellisten viestit. Käykääpä nyt remontin jälkeen katsomassa, paikka on pessyt kasvonsa kokonaan. On tosi siisti ja monenmoista toimintaa. Muutenkin Hotelli ja kylpylä ovat luonnonkauniilla paikalla jokivarressa. Lisäksi on erinomaisen joustava ja palvelualtis henkilökunta. Voin lämpimästi suositella koko suomen lomailijoille ja matkustajille. Runnilla on sitä jotakin, on entisajan romantiikkaa kauniilla paikalla ja nykyaikaan sovitettuna.
        Kiitos kuuluu Runninkylpylälle!


    • Ossimatti

      Olen Perustossavaisen kanssa samaa mieltä. Olin vaimoni kanssa Runnin kylpylässä heinäkuun lopulla kaksi päivää. Ei ole kuin hyvää sanottavaa paikan tasosta. Ainkin se huone jossa olimme ( remontoitu 2015 ), oli korkeatasoinen.
      Sellaista saa hakea, löytyyköhän edes korkeamman hintaluokan paikoista. Ruoka
      oli hyvää ja sitä oli riittävasti ( huom. armeijan termi ). Henkilökunta ansaitsee kiitoksen välittömyydellään ja palvelualttiudellaan.

      Eihän kahden päivän aikana ehtinyt tutustua ympäristöön kovin hyvin. Ainakin
      näin kesäaikana paikka näytti ulkoilulle sopivalta. Sanonpa vain, kaunis luonto ympärillä.
      Ei muuta kuin suunta Runniin.

    • Garry2

      Todellakin Runni on pessyt kasvonsa remontissa. Niin kuin on ylistetty ruoka on hyvää, paikat siistit ja henkilökunta kivaa. Uudella johtajalla on näkemystä toiminnan pyörittämiseen. Hotellin ympäristökin on siistitty kauniiksi ja houkuttelevaksi. Tervemenoa Runnille vain !

    • Tyytyväiset

      Olin ystäväni kanssa 2 vuorokautta Runnin kylpylässä. Jo sisääntulo ja oleskelutila tekivät miellyttävän vaikutuksen: kaunista ja kodikasta. Myös allasosasto oli hoidettu ja toimiva. Kaikkialla siistiä ja palvelu loistavaa. Aamiainen ja lounas monipuolisoa ja maistuvia. Pidimme näkemästämme ja kokemastamme.

    • September2017

      En tykkää Runnista

      • Anonyymi

        Taitaapi olla kaatuva paikka. Parin millin liikevaihdolla miljoonan tappio. Osa työntekijöistä niin paskanpuhujia että haloooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla kaatuva paikka. Parin millin liikevaihdolla miljoonan tappio. Osa työntekijöistä niin paskanpuhujia että haloooo

        Tuosta en tidä mitään mutta jos suunittelet siellä uimista niin unohda koko paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta en tidä mitään mutta jos suunittelet siellä uimista niin unohda koko paikka.

        On siellä nyt uusi johtaja komiakin, tilanne parenee koko ajan.


    • Anonyymi

      Joo.Kyllä surkea paikka runnin kylpylä.Ollut varmaan kova paikka 60 ja 70 luvulla😂Seinässä kupariputki josta tippuu terveysvettä!Hinta aikuiselta ja parilta lapselta 150€ vrk😂aivan naurettava.Ei missään nimessä ku korkeintaan 60€ mesta.Eli taatusti suomen surkein kylpylä.

    • Anonyymi

      Suosittu paikka ollut jo kauan, mm. Marski eli Mannerheimkin on siellä viettänyt aikaa.

      • Anonyymi

        Se on ehken tarkoitettu meille varttuneimille jolle riittä pelkkä uiminen ja saunominen myös ruosteisen veden juominen!


    • Anonyymi

      Väärää puuta hakkaatte.Kaikki eivät kaipaa meteliä ja meuhkaamista.Rauhaa rakastaville oiva paikka.Käynyt olen vuosikymmeniä runnilla myös vanhempani pitivät paikasta.Kaikki elvikset eivät maaseudulla viihdy.Muutakin olen kiertänyt kuin tahkoa.Vielä jos aukeaa suuntaan runnille.Korona paholainen sotkee monta bisnestä.

      • Anonyymi

        Älkää olko enää geologin ja luolakoiran risteytyksiä: haukutte ja kaivelette menneitä!
        Yli sadan vuoden takainen hotellin historia on takanapäin ja Runni on tuottanut hienoja
        kokemuksia ja elämyksiä tuhansille ihmisille. Nyt kannattaa miettiä hyviä ehdotuksia,
        miten toimintaa saataisiin jatkettua edelleen.


    • Anonyymi

      Mikähän se tienvarteen putkirakennelmakin oli.

      • Anonyymi

        Aurinkopanelit niihin tuli.


      • Anonyymi

        Taidat olla kolmannen luokan timpuri, kun et ymmärrä mitään rakentamisesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kolmannen luokan timpuri, kun et ymmärrä mitään rakentamisesta!

        Väliäkö tuolla nurin se kuitenkin meni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väliäkö tuolla nurin se kuitenkin meni!

        Kepu sai tämänkin nurin. Olihan siinä aikanaan mukana mm. Perttu Nousiainen, rötöshera kepusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu sai tämänkin nurin. Olihan siinä aikanaan mukana mm. Perttu Nousiainen, rötöshera kepusta.

        Oli tämän aamun Iisalmen Sanomissa mainittu oikein LIIKEMIES Perttu Nousiainen. Eikö se kepu ikinä opi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tämän aamun Iisalmen Sanomissa mainittu oikein LIIKEMIES Perttu Nousiainen. Eikö se kepu ikinä opi?

        Kyllä Perttu osaa ja uskaltaa (lainaten Eestilän vaaliuhoa). Nuorisosäätiö sai shokkihoitoa!


    • Anonyymi

      Oikein miellyttävän rauhaisa paikka vanhemmalle väestölle. Tykkäävät käydä siellä, ihan muuten vaan. Ei tarvitse olla kaikenmaailman hienouksia. Toivottavasti aukeaa taas pian uudestaan !

      • Anonyymi

        Usein Runnilla yöpynyt olen. Hyvä, siisti ,pieni kylpylä. Tuulipukukansaa arkipäivinä vähemmän.
        Saa viettää rauhallista väliaikaa matkalla Rukalle.


    • Anonyymi

      Rehun teko alkaa taas tulkaahan etelän ikivihreät taas käymään niin vaihdetaan kuulumisia.

      • Anonyymi

        Iisalmen auma ukotko taas tulossa naimaan runnin naikkosia.


    • Anonyymi

      Onko uusi omistaja aikeissa joskus aukaista paikan? Ympäristähän on heittämällä parempi kuin esim Siilinjärven kunnon paikassa. Tai muissa kaupunkien lähellä olevissa.

      • Anonyymi

        Kysy omistajalta, luulisi hänen tietävän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy omistajalta, luulisi hänen tietävän!

        Kyllä se ennen seuraavia juhannusjuhlia avataan!


    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa. Lapsiperheille ei ainakaan toimi. Hiihtoloman ohjelmat oli peruttu, koska ilmoittautuneita ei ollut. Missään ei sanottu että olisi pitänyt ilmoittautua jo lomaa varatessa. Mainostetaan ohjelmaa ja sitä ei sitten ole. No, ne on vaan lapsia, jotka pettyvät.

    • Anonyymi

      En menisi.

    • Anonyymi

      Erinomainen paikka rauhaa hakevalle ja hyvänruoan ystävälle. Voin lämpimästi suositella! Kaikki paikat näytti olevan vastikään uusittu, paitsi kylpylä, mutta itse en kokenut sen olevan mitenkään huono, savusauna kruunasi vierailun. Hotellissa oli todella puhdasta ja asiakaspalvelu oli aitoa sekä ystävällistä. Suosittelen

    • Anonyymi

      Tyylikäs pieni hotelli, ruoka oli TODELLA hyvää ja kauniisti aseteltu lautaselle. Palvelu huippuluokkaa, ja työntekijät hymyileviä. Tapahtumia tuntuu olevan kaikkeen makuun. Voin suositella!

    • Anonyymi

      Vielä kun saisvat ne vanhan ajan seurapiiri kinkerit toimimaan "eli ovet auki ja mähönen kairaamaan" vieläkin värisyttää alapäätä toiminta

    • Anonyymi

      Oltiin joolunvietossa, ankaran työsyksyn jälkeen, monta päivää.
      Rauhallista ja mukavaa - ei jonninjoutavaa höpsötystä, mitä näissä "isoissa ympyröissä" on ihan tarpeeksi.
      Hyvät ruuat, uinnit ja saanat.
      Pieni jumalanpalveluskaan haitannut.
      Suosittelen.

    • Anonyymi

      Aikuiseen makuun oleva hotelli. Hyvä ruoka ja tanssit. Tulemme uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe