mistä kaupasta löytyisi kuppikoko 60 aa??

60aa 60aa

moi, minä ihmettelen mistä kaupassta löytyisi kuppikoko 60 aa
minä haluaisin niin mielellään käyttää rinsikoita mutta 65aa on liian iso!!
Niin kiltti joss te tiedätte joku kauppa missä myydään niin pientä numeroa mitä 60 aa nin kertokaa mulle!!

23

710

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läläläläläläläläääää

      Ei niin pienii myydä tyttöpieni :D eli se tarkottaa et ootat viel sen aikaa et 65aa ees ois sopiva..

    • ;)Moi(;

      Kyl vaan 60aa kokosii rintsikoita on.

    • Miksi pitää käyttää rintsikoita, jos ei ole mitään mitä tukea?

      Täysin taas älyvapaata toimintaa.

    • wdfsghjkalopd

      sun rinnanympärys on aika pieni jos se on 60 ;ooo lihota ittees nii muotoja tulee!

    • tiiijjän

      Kyl lindexis on ainaki 60A :Oooo siel saattas löytyy

      • j.o.k.u..

        Lindex on LASTEN (0-6v) kauppa kui sielt rintsikoit löytyy???


      • 60aa 60aa

        minun koko on kasvanut paljon! Nytten käy jo 70a! kiitos avusta kuitenkin!:)


      • Anonyymi
        j.o.k.u.. kirjoitti:

        Lindex on LASTEN (0-6v) kauppa kui sielt rintsikoit löytyy???

        e.i. ole


    • sdrftghnrtyu

      65aa on tosi pieni koko nii 60aa olis ihan olematon!

      • hmmmm ? .. :D

        eiks 65aa ja 60aa oo saman kokosii paitsi toisessa rinnanympärys on 60 ja toisessa 65 ? :DD


    • lindexist tai seppäläst löytyy kyllä

      • ..::Sim::..

        Mun rinnan ympärys on 73 cm ja alta 65 cm :( joo tiedän oon kauhee lauta, mutkun kaikissa taulukoissa mulle ehotetaan 60 ( D-kuppia pienempi) O.o Auttakaa en osaa mitata.


      • oorfsfragsrgraeg
        ..::Sim::.. kirjoitti:

        Mun rinnan ympärys on 73 cm ja alta 65 cm :( joo tiedän oon kauhee lauta, mutkun kaikissa taulukoissa mulle ehotetaan 60 ( D-kuppia pienempi) O.o Auttakaa en osaa mitata.

        ..::SIM::.. mee kauppaa ja ota kaikkii kokoja jotka saattas olla sopivii ja sitte testaa mikä on se sopivin (: ja sit siitä näät samal sun kuppikoon (esim en mäkää oo sitä mitannu ku en osaa :D) jos ei pieninkään sovi nii sitte sun täytyy vaan odotttaaa


      • ..::Sim::..
        oorfsfragsrgraeg kirjoitti:

        ..::SIM::.. mee kauppaa ja ota kaikkii kokoja jotka saattas olla sopivii ja sitte testaa mikä on se sopivin (: ja sit siitä näät samal sun kuppikoon (esim en mäkää oo sitä mitannu ku en osaa :D) jos ei pieninkään sovi nii sitte sun täytyy vaan odotttaaa

        Moi taas! Mulla on rinnat aika nopeesti kasvanu kai kun mun rinnan alta on 65cm. ja päältä 76cm:) oon tyytyväisempi! Kiitos avustuksesta! Jos joku haluaa jäkleen auttaa mua niin saa auttaa!


    • joku

      Et sä mitään rintsikoita tarvii jos tollasta kokoa etit, käytä jotain toppeja yms. jos häiritsee :D

    • ???

      lindexist saattais löytyy mut melkee kaikkialt löytyy ilman toppauksii jne. mut jos haluut toppaukset nii kannattaa kattoo meniskö 65a tai 65aa!!!!!!! käyttääkö moni sun luokkalainen rintsikoit jo?

    • LINDEX ♥

      Lindexistä mä ainakin oon omani hankkinu :)

    • 408888777E

      Juu.....voit kattoo ensin barbien tai bratzien vaattemallistosta

    • lol

      eihän sulla ees oo vielä tissejä :DD miksi käyttää rintsikoita kun ei oo mitää mitä pitäs ees tukee.. äly hoi

    • 60E

      nuin pieniä kokoja löytyy ainaki rintaliiviliikkeistä. kannattaa heti alusta lähtien käyttää hyviä ja tukevia rintsikoita. omalta osalta voin sanoa että kun itselläni on 60E rinnat nii ovat aivan liian isot ja vielä kun ne kasvaa. jos saisin päättää ottaisin paljon pienemmät

      • ..::Sim::..

        Ja muuten tampereen stockmanilla on 60 aa kokosia lasten puolella ;) ne on sellatteet ohuesti topatut ruudulliset;)


    • Tytsy 11v

      Espritistä saa :-) Jos ei oo Espritin liikettä lähellä niin ainakin saa stockmannilta samanlaisia kuin espritillä ja hyvin varustetusta s-marketista (ehkä?). Prismasta saa kai joitakin lasten alusvaatepuolelta, mut en tiiä onko ne senteissä vai kuppikoissa. (en osaa taivuttaa tota sanaa XD)

    • et sä tuolla kuppikoolla tarvitse rintsikoita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe