Hei! Haluaisin ostaa itselleni papukaijan tai jonkun muun linnun.Olisiko kenelläkään myynnissä??
ostetaan
4
413
Vastaukset
- don
Minulla olis nuori amatzonpariskunta, jotka ovat terveitä ja puhuvat molemmat, ovat aloittelemassa pesintääkin. Muuttuneet olosuhteet pakoittavat luopumaan linnuista. Kasvattajat kuulema myyvät näitä 1500 kpl-hintaan, minä olen pyytänyt näistä 2400 euroa yhteensä ja kaupanpäälle saa näyttävän ison häkin, jonka arvo on jossain 500 euron luokissa.
- t.k
Meillä olisi myynnissä pahentuneen allergian takia neitokakadu pariskunta häkkeineen! Linnut ovat nuoria uros alle 4v ja naaras n.puoli vuotta! Jos kiinnostaa niin kysele lisää sähköpostilla: [email protected]
- Sanere
Toivon tosiaan ettei kukaan oikeasti heti myy sinulle lintuaan. Lemmikkiä hankittaessa on tiedetävä sen laji ("papukaija" ei riitä) ja kaikki sen hoidosta ja käyttäytymisestä. Ties vaikka hankkimasi laji ei olisikaan lainkaan sinulle sopiva! Mars siis kirjastoon lukemaan lintutietoutta ennen kuin edes kuvittelet hankkivasi lintua.
- taas
Käteen,ostaja voi todella olla kiinnostunut...
Ei kaikilla ole sijoitus mahdollisuutta optimaalisiin paikkoihin.
Lopetaminen on kova paikka monille(minulle)
Lintu voi suurella todennäköisyydellä saada uuden hyvän kodin innostuneelta harrastajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483279Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5101978Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831857- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431458- 281366
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901339Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261252UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131188