Hei! Haluaisin ostaa itselleni papukaijan tai jonkun muun linnun.Olisiko kenelläkään myynnissä??
ostetaan
4
430
Vastaukset
- don
Minulla olis nuori amatzonpariskunta, jotka ovat terveitä ja puhuvat molemmat, ovat aloittelemassa pesintääkin. Muuttuneet olosuhteet pakoittavat luopumaan linnuista. Kasvattajat kuulema myyvät näitä 1500 kpl-hintaan, minä olen pyytänyt näistä 2400 euroa yhteensä ja kaupanpäälle saa näyttävän ison häkin, jonka arvo on jossain 500 euron luokissa.
- t.k
Meillä olisi myynnissä pahentuneen allergian takia neitokakadu pariskunta häkkeineen! Linnut ovat nuoria uros alle 4v ja naaras n.puoli vuotta! Jos kiinnostaa niin kysele lisää sähköpostilla: [email protected]
- Sanere
Toivon tosiaan ettei kukaan oikeasti heti myy sinulle lintuaan. Lemmikkiä hankittaessa on tiedetävä sen laji ("papukaija" ei riitä) ja kaikki sen hoidosta ja käyttäytymisestä. Ties vaikka hankkimasi laji ei olisikaan lainkaan sinulle sopiva! Mars siis kirjastoon lukemaan lintutietoutta ennen kuin edes kuvittelet hankkivasi lintua.
- taas
Käteen,ostaja voi todella olla kiinnostunut...
Ei kaikilla ole sijoitus mahdollisuutta optimaalisiin paikkoihin.
Lopetaminen on kova paikka monille(minulle)
Lintu voi suurella todennäköisyydellä saada uuden hyvän kodin innostuneelta harrastajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921