Hei! Haluaisin ostaa itselleni papukaijan tai jonkun muun linnun.Olisiko kenelläkään myynnissä??
ostetaan
4
462
Vastaukset
- don
Minulla olis nuori amatzonpariskunta, jotka ovat terveitä ja puhuvat molemmat, ovat aloittelemassa pesintääkin. Muuttuneet olosuhteet pakoittavat luopumaan linnuista. Kasvattajat kuulema myyvät näitä 1500 kpl-hintaan, minä olen pyytänyt näistä 2400 euroa yhteensä ja kaupanpäälle saa näyttävän ison häkin, jonka arvo on jossain 500 euron luokissa.
- t.k
Meillä olisi myynnissä pahentuneen allergian takia neitokakadu pariskunta häkkeineen! Linnut ovat nuoria uros alle 4v ja naaras n.puoli vuotta! Jos kiinnostaa niin kysele lisää sähköpostilla: [email protected]
- Sanere
Toivon tosiaan ettei kukaan oikeasti heti myy sinulle lintuaan. Lemmikkiä hankittaessa on tiedetävä sen laji ("papukaija" ei riitä) ja kaikki sen hoidosta ja käyttäytymisestä. Ties vaikka hankkimasi laji ei olisikaan lainkaan sinulle sopiva! Mars siis kirjastoon lukemaan lintutietoutta ennen kuin edes kuvittelet hankkivasi lintua.
- taas
Käteen,ostaja voi todella olla kiinnostunut...
Ei kaikilla ole sijoitus mahdollisuutta optimaalisiin paikkoihin.
Lopetaminen on kova paikka monille(minulle)
Lintu voi suurella todennäköisyydellä saada uuden hyvän kodin innostuneelta harrastajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051215
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729