Olen nyt viimeisen vuoden ajan käyttänyt alkoholia keskimäärin 1-2/kk, annosmäärät ovat pyörineet 5-10 paikkeilla. Ikää on 17 vuotta. Onko alkoholin käyttöni huolestuttavaa?
Mitä on alkoholin liikakäyttö?
6
220
Vastaukset
- öhöhöh..
1-2/kk
Kertaa kuukaudessako?
Alkoholismin esiaste, suurkulutus:
http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/elintavat/alkoholi/suurkulutus_ja_kohtuukaytto - Nuori lääkäri
Ei ole huolta, käyttämäsi määrät ovat olemattoman pieniä. Terveyden kannalta optimi määrä on 17 annosta per vuorkausi. Maksimi 24 annosta vrk.
- 1isi
Menes kakara taas ulos hiekkalaatikolle leikkimään.
Kysy äidiltäsi lupa ensin.
- =====
17-kesäiselle 10 paukkua on kova känni, ja oivaa harjoittelua riippuvuuden kehittämiseen ja sen myötä juomisen lisääntymiseen.
- sdasdasdasd
Ei tuo 10 anosta kyllä paljoo oo. Etkä juo liikaa tuonikäiselle, monet juovat joka viikko vähintään yhtenä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043