Onko kenelläkään kokemusta savipuolen hoidosta sisäisellä lääkityksellä? Minä sain työterveyslääkäriltä Nizoral-tabletteja, kun valittelin, etten pysty mitään voiteita tai vastaavia laittamaan tuonne hartioiden väliin, kun kädet ei yllä. Kaulan vielä saa hoidettua, mutta eihän se mitään auta, jos ei saa kaikkiin kohtiin, missä läiskiä on, voiteita laitettua.
Siis onko kokemuksia miten hoito on auttanut. Mulla oli ohjeena 2 tablettia kerralla ja siinä se. Pitäisikö tuolla hävitä ja jopa lopullisesti? Mä olen kärsinyt savipuolesta jo vuosikausia, ihan nuoruudesta asti (nyt ikää 48 vuotta).
Siis saisinko tästä ihan lopullisen avun?
Savipuoli ja sisäinen hoito
4
4510
Vastaukset
- savinen
Valitettavasti itse en saanut nitzoralista apua. Minulla on savipuoli kaulassa ja selässä. Annoksena oli neljä tablettia kerralla ja uusinta hoito "joskus puolen vuoden päästä, kun on tarve".
Pah! Ei ole iho muuttunut miksikään vaikka, olen tässä kuukauden parin aikana syönyt koko paketin ja käyttänyt nitzoral-shampoota ongelma alueille.
Toivottavasti sinulla parempi onni.- ajrat
mulle lääkäri määräsi sporanox-kapseleita ja nizoral-voidetta. tuntuvat auttavan.
- savi
Minulla on ollut hoitoon myös Nizoral-tabletteja. Ne tehoavat vain hoito-ohjeen mukaisesti toimittaessa. Siis kaksi tablettia kerralla, pari tuntia odotusta, sitten tunnin ajan hikoiluttavaa liikuntaa, pesulle vasta kahdeksan tuntia liikunnan jälkeen. Tällä tavalla lääke ikäänkuin tulee elimistön kautta iholle.
Valitettavasti tämäkin hoito pitää toistaa puolen vuoden välein. - tuismanni
Hei !
Kyllä on kokemusta ja sai saman hoidon.Apua oli,mutta kk:n päästä pomppasi uudelleen,ei pahana.Mietin voisiko uusia kuurin jo ennen 8 kk:tta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793