Oppipoika hakee töihin

m_tampere...

Ottaisko joku yrittäjä Tampereen alueelta cnc-koneistusta opiskelevan fiksun kaverin töihin? Harjoitteluajalta 20€/tunti alv onko liikaa pyydetty?

Opiskelen juuri Solidworksia ja ohjelmointia g-koodeilla. Tarkoitus olis johonkin kurssille mennä, mutta ei oikein aikaa kun vakituinen päivätyö ja rahaa pitää tulla..

Haluaisin tehdä pitkää päivää.. myös viikonloput ok sekä reissutyöt kiinnostavat kovasti. Minusta saisi tunnollisen työntekijän. Voisin ohjelmoida työstöratoja ymv. myös kotona.

Työpaikka voi olla kaukanakin.. ei haittaa sinkkumiestä.

15

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • good luck

Oletpas humoristisella tuulella. 20€/h :D

• m_tampere,,,

Niin.

Tiedätkö mitä tarkoittaa " alv"?

• wwwwwwwx

Laskutat siis toiminimellä?

• Näin on

Ihan vinkiksi sanon, että sun kannattaa vähän tutustua nykyajan palkkoihin. Jos joku ottaa sut oikeasti töihin tuolla tuntipalkalla niin onnittelen, sulla kävi todellinen tuuri. Voisit samantien vaihtaa nimenkin Hannu Hanheksi.

• g-pistekoodaaja

Kannattaa pyytää pääsyä harjoittelijaksi työmarkkinatuella ja 9 euron ylläpitokorvauksella, voi meinaan olla himpun paremmat tsäänssit.

• PALKKAAN SUT!

WAU!!! SolidWorks ja G-Kooditaitajalle maksan mielelläni 25e/h! Voin tehdä sinulle mallinnusharjoituksia ja jokaisesta vastauksesta saat lisää 100e/krt!

• 20€ tunti + ALV

Ettekö amispällit ymmärrä lukemaanne?

• ...
        20€ tunti + ALV kirjoitti:

Ettekö amispällit ymmärrä lukemaanne?

tunge se alv jo sinne minne aurinko ei paista. alvi tai ei niin olet rahanahne joka kuvittelee liikoja itsestään.

• +ALVdfdf
        ... kirjoitti:

tunge se alv jo sinne minne aurinko ei paista. alvi tai ei niin olet rahanahne joka kuvittelee liikoja itsestään.

20 euroa tuntipalkkana ja 20 euroa alv on kuulepa hiukan eri mittakaavan juttu. Et taida edes tietää mitä merkintä alv tarkoittaa?

• alv amis
        +ALVdfdf kirjoitti:

20 euroa tuntipalkkana ja 20 euroa alv on kuulepa hiukan eri mittakaavan juttu. Et taida edes tietää mitä merkintä alv tarkoittaa?

ahne, ahneempi, sinä

• sfsdfsadf
        alv amis kirjoitti:

ahne, ahneempi, sinä

Taisi osua amispällille arkaan paikkaa. No. Tuskin tiedät edes kumpaan suuntaan ruuvi aukeaa. Turha jatkaa.

P.S. Ahneus pitää maailman liikkeessä.

• ruuvit löysällä
        sfsdfsadf kirjoitti:

Taisi osua amispällille arkaan paikkaa. No. Tuskin tiedät edes kumpaan suuntaan ruuvi aukeaa. Turha jatkaa.

P.S. Ahneus pitää maailman liikkeessä.

Tässäkin tapauksessa sanonta "Ahneella on yhdenlainen loppu" pitää paikkansa.

• Duunari/Osakemies
        ruuvit löysällä kirjoitti:

Tässäkin tapauksessa sanonta "Ahneella on yhdenlainen loppu" pitää paikkansa.

Ei välttämättä. Ilman ahneutta taas sulla on loppupeleissä Corolla.

• . . .
        Duunari/Osakemies kirjoitti:

Ei välttämättä. Ilman ahneutta taas sulla on loppupeleissä Corolla.

Loppupeleissä kakki matkustaa monosella

• Pekka Mulkersson

Eihän se ole hullu kuka pyytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe