Moottorin varoitusvalo syttyi yksi aamu täysin yllättäen käynnistyksen jälkeen. Tämän jälkeen tuntui että pieni kaasupolkimen hipaisukin nosti kierroksia todella korkealle. Jätin auton paikoilleen odottamaan jatkotoimenpiteitä.
Ohjekirjasessa luki että valon syttyminen saattaa johtua myös polttoainesuodattimessa olevasta vedestä. Yritin tyhjentää suodattimen, mutta tippaakaan vettä ei tullut ulos,ei edes pumppaamalla. (pumppu tuntui todella jäykältä, liikerata 3-4mm ja koko suodatin heilui mukana)
Olisi mukava kuulla mistä vikaa kannattaa lähteä ensimmäisenä etsimään. Tietoa kyseisestä koneesta ei tahdo löytyä netistä kovin paljoa.
lisätään vielä että auto on -00 ja ajettu ~190k. Sama moottori löytyy 92-95 P10 Primerasta.
Almera N15 diesel (CD20) ongelma.
riisipurkki
0
520
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841265
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321132- 571097
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89467Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38346