Seksiaddiktin tarina

Kiikukka

Oli pakko kirjoittaa tähän nettiriippuvuus keskustelupalstalle, kun seksiaddiktipalstaa ei ole. Erittäin hyvä uusi blogi on Narsismin riivaama, jossa oli myös hyvä ja aito kirjoitus seksiaddiktista.
Suosittelen, käykää lukemassa.
Osoite:narsisminriivaama.blogspot.com

2

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      En tiedä... Steen 1 on sellainen kappale, kuin Pikku Pirihuora. Sekin kertoo narsismista. " Ja kun kuolet sua ei tuu kukaan kaipaamaan." Tosi surullista! Ei ole mitään merkitystä kellään muulla, kuin omalla itsellä. Se on riita ja taivaan tosi todellisuus. Neliöjuuri eli narsismi voi painostaa ja ahdistella monin eri tavoin.
      Ymmärräthän, että muilla ihmisillä on sääntöjä sinua ja käyttäytymistäsi kohtaan, koska he välittävät sinusta? Entä jos joku läheinen on niin epäkypsä, tai vammainen, vaikka MT-halvaantunut, ettei ymmärrä niitä nyt, ikinä tai koskaan? Välittäminen voi olla joskus keinotekoista ja sitten alkaa kaipailemaan itseään näin, että puhuu koko suvun tai lähimmäisten asiat netissä julkisesti. Vähänkö noloa ja hävettävää. He voivat suuttua ikiajoiksi. Alkaa kaipailemaan itseään niin, että ei yksikertaisesti kelpaa mikään vaihtoehto, muu tai toinen ympäristöstä osoitettu vaihtoehto eli Krishnamurtin olemassaolo ympäristöineen.
      Mä en halua, että mun veli, joka on sijaisperheessä tai sisaret ja pikkuveli, jotka asuvat meidän kodissamme, hylkäävät tai jättävät mua ikinä. Mulla on vähän kesken tämä ikä,näkö, koko ja sisin. Ei se tarkoita, että olisin narsistinen seksiaddikti, mua vain ei saa painostaa tai alistella, yhtään, kun mua on vain yksi.
      - Siihen suututaan....
      Suuttuminenkin voi siis olla empatiaa. Eikä kukaan voi murtaa tätä mun empatiarengasta ikä, näkö, koko ja sisin. Ei sellainen ole mahdollista. Siksi seksiaddiktio on vain sana, siis malli, jota ei ole olemassa ja johon keskitytään muodoilla ja väreillä, ihan joka päivä. Käykö tämä? Joo, jonkun pitää tulla auttamaan, jos mulla on maailma tai maapallo huonosti. Voin mä itsekkin auttaa itseäni, sen täytyy järjestyä ympäristöstä.
      - Mä en ymmärrä näitä, mulla on mennyt vähän huonosti, mä haluan vain tätä seksiaddiktia leikkiä. Näin puhuu narsisti, jolla ei ole tietoa mistään elämän kovuudesta tai juhlasta, niiden vaihteluista eli tunteista. Meneeköhän mulla överiksi yli-ihmisen kanssa, yli-ihmisen luomisen? "Tarotit-malliltaan eivät sovi minkään addiktion hoidoksi, vaan on keksittävä joku ihan muu pakokeino." Todellinen tasapaino itsen ja maailman kanssa. Mulle löydettiin tällainen, anna mun pitää se!

      • Sinde vm-82

        Toinen narsisti-kaksonen, omistaa toisen kaksosen:
        Mulla on sellaisia pelkotiloja ollut, ennen silmien avaamista, että mä teen niin, väärin vahingossa ja painostelen ja alisten, tehden itseni ahdistavaksi. Kysymys onkin vain itsen auttamisesta. Ihan yksin ei tarvitse olla.
        -Hyppäsin kääntöpiireiltä
        Seksiaddiktio
        Empatiarengas
        ja mietin voisivatko nämä olla sama asia. Näin ei saa tehdä! Näitä ei saa tutkia!
        KUKA KYSYY?
        Sanalla hypnoosi aukeaa
        Sanalla suggestio sulkeutuu
        ja sitten on vielä infrastruktuuti

        Tule tänne, niin mä autan sua....
        Ihan koko elämän on samanlaista ja näin jatkuvaa.
        Miksi jotkut ovat unohtaneet sen?
        Huolestuin vauvana valtavasti tappamisestani.
        Oli mulla vauvana neliöjuuri sillä tavalla kääntöpiirien omaisesti.
        - Mun täytyy heti saada tietää sen nimi (kts. hätäkaste)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe