Prisma / City-market / Siwa / Mini-Mani Kokkola >>>>>>>>>

Ich liebe meine hund

Ihmettelen vaan, että miksi perheemme jäsen "Koira" ei saa lupaa astua kauppoihinne. Vähemmänhän ongelimia on koiran kanssa, kuin romanien.Teen usein kauppareissuni rakkaan koirani kanssa,ja aina pitää jättää koira ulos oottelemaan.Viimmeksi kun menin Mini-Maniin niin, jo sisään astuessa alkoi hälytyskellot soimaan romani naisen kohalla, oli varmaan edellisen kauppareissun antimet unohtunut hameen helmoihin..Kysypääkä vaikka asiasta kassa neidiltä..Sehän sai kuulla kunniansa siltä mustalaas akalta, vaan pakkohan kassa neidin oli painaa hälytys vahille..No näinhän se menee käytännössä joka putiikissa..Ja vahti tulee..Siis asiani ydin on se, että miksi minun koiraini ei saa tulla mukanani sisään kauppaan ? Minä voin taata sen, että koirani ei varasta. Takaan myös sen, että koirani kohalla ei alkaa hälytyskellot soimaan.

10

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska1111

Taitaa olla terveysviranomaisten määräys, että tilassa jossa käsitellään/myydään elintarvikkeita ei saa olla eläimiä (pl. opaskoirat).

• puupie4

Voi hyvänenaika koirako on teidän "perheenjäsen" eikä pääse kauppaan!!! Hah, hah onpa aikoihin eletty..., jos koirienkin pitää päästä kauppoihin.

Menisivät varmaan lihatiskille lappuautomaatin kautta jonoon kuolaamaan,
      mietin vain maksaisivatkohan pankkikortilla vai kävisivätkö repimässä seinästä rahaa?
      Eikus vaan Visa vinkumaan! Vuh,vuh...

• Buldon Bongo

Jos koiria saisi viedä kauppoihin, niin kaupat olisivat täynnä koirien reviirimerkintöjä.
      Samoin koiran jätös keskustelu siirtyisi kauppojen tiloihin.
      No koiran omistajathan tähän väittävät, ettei heidän kiltistä ja mukavasta
      piskistä jää kaupaan mitään ylimääräistä, että valvon, ettei niin tapahdu.
      Tuskinpa koiran omistaja kauppareissulla koiraansa valvoo, vaan sitä mennään sinne vaatepuolelle, eikä koiraa vahdata, vaan niitä rättejä.
      Samaan aikaan koira merkkaa reviirin ja pahimmassa tapauksessa paskantaa.
      Ja sitähän ei koiranomistaja tietenkään huomaa ja vaikka huomaisikin, niin poistuu paikalta nopeasti, ettei se meidän koira ollut.

Näinhän koiranomistajat toimivat myös tuolla kadulla.
      Postilaatikkojen eteen annetaan koiran paskantaa, eikä koiran omistaja viitsi koiransa jätöksiä siivota pois.
      Kuitenkin viitsii antaa koiransa paskantaa siihen postilaatikkojen eteen.
      Viekää ne koiranne metsään paskalle, jos ette viitsi koiran jätöksiä siivota.
      Seuraavaksi se koiran jätös löytyy sen koiran omistajan postilaatikosta, kunhan selvitellään, mistä talosta koiran taluttaja on kotoisin.

• hunden

Buldon Bongolle!
      Hyvä kirjoitus, juuri näin. On se kummallista miten koiran omistajilla tuppaa tuo suhteellisuudentaju hämärtymään.

• Buldon Bongo

Niin ja aatelkaapas, sitäkin, että koirankarvoja alkaa löytymään niistä
        hienoista leivoksista, joita on irtomyynnissä ja asias saa niitä itse sieltä valita.
        Välillä näkkee, että nämä leivoslaatikot ovat avoinna ja kansi on jäänyt raolleen, jolloin sinne voi joutua jotain sinne kuulumatonta.
        Nämä leivonnais laatikothan pitäisi olla suljettuna väliajat.

• koira 2

Hei koira ystävä
      laki kieltää koirat määrätyissä paikoissa, vai eivät varastaisikaan

• faktamies

Selevää rotusyrjintää!!!!

• Ruuben Ohrapää
        faktamies kirjoitti:

Selevää rotusyrjintää!!!!

Täh, miten sitten sylikoirat, saako sylissä matkustava koira omistajan ulkopuseron sisäkerroksessa vierailla kaupassa ?
        Ei se ainakaan pääse merkkaamaan, paitsi isäntänsä, eikä
        jätöksiä jättämään.

Lintujakos sitten saa ottaa mukaan kauppaan.
        Joskus olen nähnyt kaupan sisällä katonrajassa lintuja istuskelemassa.
        Onko omistajan lintu karannut talutus hinnasta ?

• koirat pihal

Näin tuossa pikku mustin ostoskärryssä. Omistaja oli varmasti muistanut pyyhkiä se villa turkin sitten viime kakan.... Kiva kun seuraava asiakas on alllergikko ja ostaa koirankarvaista syötävää..... JÄRKI KÄTEEN. jos otat koiran kärryihin kauppaan niin ajatteletko sitä että voit satuttaa toista ihmistä oma hyväisyydelläsi.... Itsellä koira ja monesti on narussa kaupan pihalla.... en edes harkitse sisälle viemistä, sillä ajattelin ja hyväksyn myös muitten ihmisten tarpeet ja mielipiteet..

• Iguaani?

Entäpäs iguaanat? Kesä 2006 näin Vaasan keskustassa olevassa Citymarketissa miehen jolla oli iguaana olkapäällä :) Iguaanalla oli kylläkin valjaat kaiken varalta jos se siitä johonkin loikkaa. Itse en kuskaisi eksoottista eläintä kaupunkihälinässä, mutta oli kieltämättä hupaisaa ensin itse säpsähtää otukselle ja nähdä sen jälkeen muiden asiakkaiden hämmentyneitä ilmeitä. Eikä tuota edes kaikki huomannut, edes kassaneiti :D
      Se otus tosiaan "istui" aivan liikkumatta isäntänsä olkapäällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      123
      1303
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe