Hei!
Olen hieman hämmentynyt ovulaationi vuoksi ja siksi päätin tulla tänne kyselemään mielipidettä.
Ovulaatiotesti näytti siis kp.15 positiivista (tosin kyseessä oli liuska testi joka ei vielä ikinä minulla ole ollut totuudenmukainen) ja kp. 17 minulla oli ultra jolloin lääkäri kertoi oikealla puolella näkyvän selvä follikkeli, sanoi ettei ovulaatiota ei olisikaan tapahtunut vielä tuolloin kp. 15 päivä. Nyt siis kp.20 menossa eikä ovulaatiota ole siis vieläkään tapahtunut?! Kiertoni pituus on keskimäärin 25päivää. Kyseessä siis ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen. Minulla on esikoinen 5vuotias ja sen jälkeen olen raskautunut kerran, joka siis päättyi kohtukuolemaan rv.36 3 16.8.2011 (tähän raskauteen liuska ovulaatiotesti ei ikinä antanut positiivista tulosta). Tämä odotus tuntuu niin loputtomalta.
Asiasta paremmin tietävästä olisi siis apua hämmennykseeni.
Loputon odotus
1
346
Vastaukset
Hei
Otan sydämestäni osaa surulliseen kokemukseesi. Vauvan, myös syntymättömän, menetys on valtavan raskasta eikä siitä toipuminen tapahdu hetkessä. Ymmärrän myös oikein hyvin loputtomalta tuntuvan odotuksen. Kehosi tarvitsee kuitenkin oman palautumisaikansa raskauden ja synnytyksen jälkeen. Ovulaatiot eivät heti tapahdu säntillisesti aikataulussa vaan normalisoituminen voi kestää joitakin kiertoja.
Toinen asia on ovulaatiotestien tarkkuus. Joillakin naisilla testit vain eivät toimi, vaikka ovulaatioita tapahtuukin. Tavallisin syy on, että ovulaatioiden ajankohta vaihtelee keskimääräistä enemmän. Kaikkein paras olisi jos teidän olisi mahdollista yrittää uutta raskautta ilman testaamista. Jos yhdyntöjä on 2—3 kertaa viikossa niin ovulaation ajankohdalla ei ole suurta väliä olettaen, että siittiöiden määrä ja laatu ovat kutakuinkin tavalliset.
Sen enempää elämän alun kuin kuoleman mysteerit eivät ole meidän käsissämme. Ole itsellesi armollinen.
Lämpimin terveisin
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959