Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minua suurella lämmöllä, hän ei vaikuta olevan sinulle oikea. Se on lohduttanut aiemmin mutta nyt tuli murhe mieleen. Jälkikäteen. Olen torjunut kaikki surulliset osat mutta pinta alkaa rakoilla.
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
23
2858
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiennyt sitä. ❤️
- Anonyymi00002
Jos olisit oikea mies, tekisit selväksi asiat rakkauden kohteellesi. Ilmeisesti viestistä päätellen, et ole.
- Anonyymi00021
Kun kerran noin tietäväinen olet ni kerroppa kuinka ne tehdään selväksi
- Anonyymi00003
En ole enää ylläpitänyt ajattelua sinuun liittyen kahteen päivään vaan yrittänyt ohjata ajatuksia muualle. "Kuuntelen erilaista musiikkia niin unohdan. Tuossa, suomirock lista." Se olikin Pandoran lipas 😭
Ap- Anonyymi00005
Omasta puoleztani voin sanoa. Leikkimiseen kyllästynyt. Kasvata luonnetta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Omasta puoleztani voin sanoa. Leikkimiseen kyllästynyt. Kasvata luonnetta.
Kyllä minusta löytyy karaktääriä.
Ap - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä minusta löytyy karaktääriä.
ApTämä oli sitten itseironiaa 😅
Ap
- Anonyymi00004
Uskallatko kertoa kenelle aloitus?
- Anonyymi00006
Minua paljon vanhemmalle naiselle. Se ei ole ongelma minulle mutta teidän muiden takia kerron sen.
Ap - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minua paljon vanhemmalle naiselle. Se ei ole ongelma minulle mutta teidän muiden takia kerron sen.
ApMitä sinä haluat vanhemmasta naisesta?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ap💟
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä sinä haluat vanhemmasta naisesta?
Haluan kaiken...
Sivusta - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä sinä haluat vanhemmasta naisesta?
Jotain voi tietysti päätellä kuluneista vuosista ja siitä minkälaista kanssakäyminen on ollut. Ei siitä sen enempää tässä.
Ap - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jotain voi tietysti päätellä kuluneista vuosista ja siitä minkälaista kanssakäyminen on ollut. Ei siitä sen enempää tässä.
ApMitään ei ole tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaankaan paljon nuorempaan liittyen!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaankaan paljon nuorempaan liittyen!
No onneksi en ole se jota hättyyttelet. Se olisi ikävää minullekin.
Ap - Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Haluan kaiken...
SivustaEipä ole niin otettavissa! Te esko ka oleggi olette aivan sekopäitä,pelkäähän teitä normit ihmiset,johonkin teidät pitäis viedä raihottumaan! Eikös se ole eläkepäivä,eikös se piristä,ku saa taas kalijaa?
- Anonyymi00015
Minua ärsyttää ihan h*lvetisti tuo asenne. Olen monta kertaa ilmaissut etten ole kiinnostunut ja ilmaissut, ketä kohtaan minulla todellisuudessa on tunteita. Sivuutat täysin minun tunteeni ja suoran tahdonilmaisuni. Tulkitset tilanteita omien harhakuvitelmiesi kautta ja sepität pääsi sisällä jotain ihan omiasi. Jos olisin oikeasti kiinnostunut sinusta, olisin kyllä sen jo näyttänyt, usko pois. Jos ihan oikeasti välittäisit minusta, tahtoisit minun parastani, vaikka se ei olisikaan sinun kanssasi. Sen sijaan yrität pakottaa omia tunteitasi minulle, vaikka olen sanonut, että en ole kiinnostunut ja vielä sabotoit suhteitani muihin. Olet itsekäs ja piittaamaton. Äläkä vetoa mihinkään hurjiin tunteisiin. Se ei oikeuta tuollaista käytöstä. Et ole hyvä ihminen. En halua enää nähdä tällaista jatkuvaa vinkumista ja itsesäälissä rypemistä. Inhoan sitä, että yrität manipuloida säälin kautta. Sekin on alhaista ja saa minut arvostamaan sinua aina vaan vähemmän ja vähemmän. Mene itseesi ja kasva henkisesti. Ehkä sen jälkeen olet valmis suhteeseen. Mutta et minun kanssani, koska minulla ei ole tunteita sinua kohtaan eikä tule koskaan olemaankaan.
- Anonyymi00016
Toivottavasti eräs ei kuvittele, että minä täällä ruikutan hänelle. Sekin on eräänlainen luulosairaus, jos omii täältä ties mitä ja syyttää siitä täysin syytöntä miestä.
Sivusta Yksinäiseltä mieheltä - Anonyymi00017
Nyt meni ohi että heilahti.
Ap - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toivottavasti eräs ei kuvittele, että minä täällä ruikutan hänelle. Sekin on eräänlainen luulosairaus, jos omii täältä ties mitä ja syyttää siitä täysin syytöntä miestä.
Sivusta Yksinäiseltä mieheltäUsein syyllinen on se joka sinnikkäästi väittää olevansa syytön ja tekee suuren metelin aiheesta peitelläkseen jälkiään
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Usein syyllinen on se joka sinnikkäästi väittää olevansa syytön ja tekee suuren metelin aiheesta peitelläkseen jälkiään
En yhtään ihmettele,jos kukaan ei ole esim.teidän naapureina pärjännyt,hullujahan te olette molemmat,pakkomielteisiä kaiken lisäkz!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
En yhtään ihmettele,jos kukaan ei ole esim.teidän naapureina pärjännyt,hullujahan te olette molemmat,pakkomielteisiä kaiken lisäkz!
Apua, olikohan tää mulle, ei voi tietää. 🥹
Sivusta.
- Anonyymi00023
Oon tosi pahoillani ♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837