Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Anonyymi-ap

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minua suurella lämmöllä, hän ei vaikuta olevan sinulle oikea. Se on lohduttanut aiemmin mutta nyt tuli murhe mieleen. Jälkikäteen. Olen torjunut kaikki surulliset osat mutta pinta alkaa rakoilla.

23

2858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiennyt sitä. ❤️

• Anonyymi00002

Jos olisit oikea mies, tekisit selväksi asiat rakkauden kohteellesi. Ilmeisesti viestistä päätellen, et ole.

• Anonyymi00021

Kun kerran noin tietäväinen olet ni kerroppa kuinka ne tehdään selväksi

• Anonyymi00003

En ole enää ylläpitänyt ajattelua sinuun liittyen kahteen päivään vaan yrittänyt ohjata ajatuksia muualle. "Kuuntelen erilaista musiikkia niin unohdan. Tuossa, suomirock lista." Se olikin Pandoran lipas 😭

Ap

• Anonyymi00005

Omasta puoleztani voin sanoa. Leikkimiseen kyllästynyt. Kasvata luonnetta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Omasta puoleztani voin sanoa. Leikkimiseen kyllästynyt. Kasvata luonnetta.

Kyllä minusta löytyy karaktääriä.

Ap

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä minusta löytyy karaktääriä.

Ap

Tämä oli sitten itseironiaa 😅

Ap

• Anonyymi00004

Uskallatko kertoa kenelle aloitus?

• Anonyymi00006

Minua paljon vanhemmalle naiselle. Se ei ole ongelma minulle mutta teidän muiden takia kerron sen.

Ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minua paljon vanhemmalle naiselle. Se ei ole ongelma minulle mutta teidän muiden takia kerron sen.

Ap

Mitä sinä haluat vanhemmasta naisesta?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ap

💟

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Haluan kaiken...
        Sivusta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jotain voi tietysti päätellä kuluneista vuosista ja siitä minkälaista kanssakäyminen on ollut. Ei siitä sen enempää tässä.

Ap

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jotain voi tietysti päätellä kuluneista vuosista ja siitä minkälaista kanssakäyminen on ollut. Ei siitä sen enempää tässä.

Ap

Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaankaan paljon nuorempaan liittyen!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaankaan paljon nuorempaan liittyen!

No onneksi en ole se jota hättyyttelet. Se olisi ikävää minullekin.

Ap

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Haluan kaiken...
        Sivusta

Eipä ole niin otettavissa! Te esko ka oleggi olette aivan sekopäitä,pelkäähän teitä normit ihmiset,johonkin teidät pitäis viedä raihottumaan! Eikös se ole eläkepäivä,eikös se piristä,ku saa taas kalijaa?

• Anonyymi00015

Minua ärsyttää ihan h*lvetisti tuo asenne. Olen monta kertaa ilmaissut etten ole kiinnostunut ja ilmaissut, ketä kohtaan minulla todellisuudessa on tunteita. Sivuutat täysin minun tunteeni ja suoran tahdonilmaisuni. Tulkitset tilanteita omien harhakuvitelmiesi kautta ja sepität pääsi sisällä jotain ihan omiasi. Jos olisin oikeasti kiinnostunut sinusta, olisin kyllä sen jo näyttänyt, usko pois. Jos ihan oikeasti välittäisit minusta, tahtoisit minun parastani, vaikka se ei olisikaan sinun kanssasi. Sen sijaan yrität pakottaa omia tunteitasi minulle, vaikka olen sanonut, että en ole kiinnostunut ja vielä sabotoit suhteitani muihin. Olet itsekäs ja piittaamaton. Äläkä vetoa mihinkään hurjiin tunteisiin. Se ei oikeuta tuollaista käytöstä. Et ole hyvä ihminen. En halua enää nähdä tällaista jatkuvaa vinkumista ja itsesäälissä rypemistä. Inhoan sitä, että yrität manipuloida säälin kautta. Sekin on alhaista ja saa minut arvostamaan sinua aina vaan vähemmän ja vähemmän. Mene itseesi ja kasva henkisesti. Ehkä sen jälkeen olet valmis suhteeseen. Mutta et minun kanssani, koska minulla ei ole tunteita sinua kohtaan eikä tule koskaan olemaankaan.

• Anonyymi00016

Toivottavasti eräs ei kuvittele, että minä täällä ruikutan hänelle. Sekin on eräänlainen luulosairaus, jos omii täältä ties mitä ja syyttää siitä täysin syytöntä miestä.

Sivusta Yksinäiseltä mieheltä

• Anonyymi00017

Nyt meni ohi että heilahti.

Ap

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Toivottavasti eräs ei kuvittele, että minä täällä ruikutan hänelle. Sekin on eräänlainen luulosairaus, jos omii täältä ties mitä ja syyttää siitä täysin syytöntä miestä.

Sivusta Yksinäiseltä mieheltä

Usein syyllinen on se joka sinnikkäästi väittää olevansa syytön ja tekee suuren metelin aiheesta peitelläkseen jälkiään

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Usein syyllinen on se joka sinnikkäästi väittää olevansa syytön ja tekee suuren metelin aiheesta peitelläkseen jälkiään

En yhtään ihmettele,jos kukaan ei ole esim.teidän naapureina pärjännyt,hullujahan te olette molemmat,pakkomielteisiä kaiken lisäkz!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En yhtään ihmettele,jos kukaan ei ole esim.teidän naapureina pärjännyt,hullujahan te olette molemmat,pakkomielteisiä kaiken lisäkz!

Apua, olikohan tää mulle, ei voi tietää. 🥹
        Sivusta.

• Anonyymi00023

Oon tosi pahoillani ♥️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe