Kaivattuusi?
Miksi rakastuit
49
688
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä, rakastuin vain.
- Anonyymi00002UUSI
Oispa sisko ollu m u n niin oystyssä
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oispa sisko ollu m u n niin oystyssä
Tapa ittes!
- Anonyymi00003UUSI
En tiedä. Oli kuin jäätteenmäen faksi. Se vain tapahtui, tuli, eikä häviä. Tietenkin nyt voisin luetella lukuisia piirteitä, mistä hänessä enemmän kuin pidän. Jos yksi oikea 4,2 miljardista naisesta osui kohdalleni, niin hän se on.
- Anonyymi00004UUSI
Mees vanha ukko pois siittä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mees vanha ukko pois siittä
Aah, parempi tuo kommentti, kuin että joku esittelisi pientä piliään.
Ps. pitikö googlettaa? 😁 - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aah, parempi tuo kommentti, kuin että joku esittelisi pientä piliään.
Ps. pitikö googlettaa? 😁No mulla ei piliä kyllä ole koskaan ollu
- Anonyymi00035UUSI
Jäätteenmäen faksi, ihana vertaus 🤗
Voin kertoa, että rakastuin aivan yllättäen, väärään aikaan yms. Siitä on tosin aikaa. Kun häntä (miestä) mietin, nousee ilo ja iloisuus ja myös haikeus, että hän varmaan on jo löytänyt taas uuden.
*sivusta
- Anonyymi00007UUSI
En ole rakastunut, vaikka rakastan jotakuta jota kaipaan täällä. Tai kaipasin vielä hetki sitten.
- Anonyymi00008UUSI
Lisään: tosin nyt rakastan enempi hänen koiraansa
- Anonyymi00009UUSI
Koska hän on minulle ainutlaatuinen. Herätti minussa jotain, jota en tiennyt olevan olemassakaan.
- Anonyymi00012UUSI
Herättikö se pikku nakkisi pystyyn
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Herättikö se pikku nakkisi pystyyn
Ei ne pikku nakkeja ole sun römpsä o loppuu kulutettu ämpäri 🤣
- Anonyymi00033UUSI
Mitä jotain hän herätti?
Meni varmaan miehelle? - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitä jotain hän herätti?
Meni varmaan miehelle?En uskonut, että minussa olisi ollut edes kykyä tuntea tällaisia tunteita. Saati sitten, että olisin uskaltanut antautua niiden valtaan ja antanut itseni tuntea niitä, silläkin uhalla, että sydän menee rikki.
Niin, ja nainen olen, kaipaan miestä.
- Anonyymi00010UUSI
Kuka vasikoi 🤨?
- Anonyymi00014UUSI
Tuskin haluat tietää
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuskin haluat tietää
😂 😘
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
😂 😘
Mullam u naniin pystyssä ettei voi kävellä ku miettii sisko veli
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mullam u naniin pystyssä ettei voi kävellä ku miettii sisko veli
Haista homo paskas!
- Anonyymi00011UUSI
Koska hän on ainoa joka on sanonut aina juuri oikeat sanat.
- Anonyymi00015UUSI
Mitä ne oikeat sanat kertoivat sinulle?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Että kierot silmät mua kauhistuttaa
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Että kierot silmät mua kauhistuttaa
Pullistuvat silmämunat on kans aika pelottavia 👀
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Arvot. Ei, se ole pelkästään sitä että aistii minun ajatuksia ja peilaa ,se on samojen asioiden samalla tavalla painottamista.
Jos onkin jing ja jang. - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Arvot. Ei, se ole pelkästään sitä että aistii minun ajatuksia ja peilaa ,se on samojen asioiden samalla tavalla painottamista.
Jos onkin jing ja jang.Menehän ske sen olegin luo!äläkä toisia kiusaa ja valehtele
- Anonyymi00013UUSI
En ole ollut rakastunut keneenkään pariinkymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00018UUSI
iso pullotus
- Anonyymi00028UUSI
Voi teitä miehiä 😁
- Anonyymi00019UUSI
kaupassa ja hällä oli naine vieressä:D joutu korjaa viel tiesin heti tos se on
- Anonyymi00021UUSI
on tuollainen vaativaa juttua jos itse ottanurt projektiksi auttaa masentuneita nuoria naisia.
- Anonyymi00049UUSI
Onko teillä noin palho ongelmia,et pitää alkaa naapureista höpöttää paskaa?
- Anonyymi00023UUSI
no kaivattu ois luultavasti semmonen että jättäisi sen auton avaimen pöydälle kun tietää että mulla on tarvetta käyttää autoa lastenkaa eikä ottaisi vttuillakseen töihin mukaan.
- Anonyymi00024UUSI
kaivattu olisi varmastk myös sellainen ihminen joka ei kokoajan haukkuisi lesboksi ja puhuisi sukkahousu juttuja .
- Anonyymi00025UUSI
kaivattu ymmärtäisi ehkä myös mt ongelmia ja sen että olen vähän hulda huoleton kotona eikä kokoajan syytä siitä ja kerro kuinka pska mitätön luuseri olen
- Anonyymi00030UUSI
Rakastuminen on turhas jos ei ikinä saa olla hänen kanssaan.
- Anonyymi00032UUSI
Turhaa tai ei, niin ei se monesti kauheesti kysele, että sopiiko rakkauden tunteen tulla 😉
- Anonyymi00031UUSI
Oli symppis ja hyvännäköiset mustat hiukset
- Anonyymi00036UUSI
Koska hän on juuri hän. Siksi.
- Anonyymi00038UUSI
Koska hän toinen puoliskoni 🔥
- Anonyymi00040UUSI
Hänen syvällisyytensä, ajatusmaailmansa, iloisuutensa, hymynsä, naurunsa, silmiensä ja kaiken ulkoisen ihanuuden vuoksi.
- Anonyymi00041UUSI
Hän tuntuu olevan kuin minä, sopivilla eroavaisuuksilla. Vastakappale.
- Anonyymi00042UUSI
Hän on ihaninta mitä voin kuvitella olevan olemassa.
- Anonyymi00044UUSI
ehkä hymy tai jotain.
- Anonyymi00048UUSI
En tajunnut pitää tarpeeksi etäisyyttä. My bad. Korjaan virheen ja pidän välimatkaa. Pääsen eroon ja etsin jonkun, jonka kanssa asiat on vähemmän. Vähemmän vaikeita, mut ehkä myös vähemmän latautuneita.
- Anonyymi00050UUSI
Kunpa en olisi, niin olisi paljon helpompaa.
- Anonyymi00051UUSI
En päättänyt sitä, enkä sitä, että huokaukseen tulee vibrato.
- Anonyymi00052UUSI
Koska haluan olla sen naisen oma ja hänen halattavanaan. Mutta minun täytyisi tietysti olla hänen silmissään ihana kullanmuru. En tiedä, että olenko. En varnaan. Mieheltä.
- Anonyymi00053UUSI
silmät. ja joku sen aikanen lohduttomuus. tuntuu että hän oli kuin enkeli ja vastaus mutta kyllä ihminen on sitten EREHTYVÄ
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096926Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1024611L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473898TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143303Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6401922- 661308
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021275Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273- 91269
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481230