Varpo?

koti-kiusattu

Onko varposta varpojaksi?
Saattais ollakkin kivaa antaa vitsat sulle ja palkka mulle, mikäpä sitten ois sopiva palkka?
Pääsiskö kriisiryhmän tätin sylkkyyn vai käskettäiskö olla mies ja pyyhkiä nokkansa..
Kriisiryhmää en oo tarvinnu mut tänään tein poikkitieteellisen testin likan jäämistössä ja löysin sen oikean.
Ruotsalainen nalle oli kun kattini entinen sen ku otti kainaloon ja meni pötköttämään niin kyllä nukutti heti makeesti.
Nyt kun on huomattu et lapsensa menettäneet on ilman sopivaa nimikettä on keksitty varpo.
Miltäs nimi tuntuu? Onko parempaa ehrotusta?

10

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrjii

Vähä menee kalanruoto kurkkuun, ja mieli mustunee illan kanssa kilpaa, naamaaklin vähän nykii, kaiken tämän pastanjauhannan jälkeen, yhtään ei enää naurata.

• Yritin googlata sanaa Varpo.
      Tuli itä-helsinkiläinen eräpartiolippukunta.
      Täsmäsää
      Sisustussivu
      Suomehevosen sukuposti.

Eli ei mitään tekoa lapsensa menettäneiden kanssa.
      Mistä sanoista olisi tuo johdatus?

Ikävän pito on aina ikävää, mutta läpi on käytävä.
      Ensin kaikki mikä liittyy ensimmäiseen vuoteen menetyksen jälkeen ja vielä senkään jälkeen ei ole selvillä vesillä.
      Tosin minä en ole koskaan menettänyt lasta etten voi edes mitenkään paikallesi itseäni laittaa.
      Voimia sulle toivotan.

Kissan menetyksen tiedän ja se kesti mulla pitkään, kaveri viereltä lähti.
      Pitkään kun tulin kotiin niin odotin että Mikko olis tullut jalkoihin mouruamaan.
      Aamulla puuttui joku joka herätti, oli vain kylmä herätyskello.

• +..+

Vanhempi orpo = varpo, kirjoittaa Iltalehti.

• +..+ kirjoitti:

Vanhempi orpo = varpo, kirjoittaa Iltalehti.

Itte pirän sanaa karseana väänöksenä,ei ne ikävät asiat miksikään muutu kikkailusta.
        Sitä vaan halutaan suojella ihmisiä ikävältä totuurelta,ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
        Öitä vastanneille.

• +..+
        koti-kiusattu kirjoitti:

Itte pirän sanaa karseana väänöksenä,ei ne ikävät asiat miksikään muutu kikkailusta.
        Sitä vaan halutaan suojella ihmisiä ikävältä totuurelta,ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
        Öitä vastanneille.

Niinpä, miksi asioille, jotka ovat itsestään selviä, pitäisi kaiken lisäksi keksimällä keksiä ihan omintakeisia nimikkeitä?
        Miten ne tuntevien ihmisten tuskaa lientäisivät?

Sinulle iki-ikävääsi voimia. Kuinka voisi moni olla tyytyväinen omaan, ja läheistensä terveyteen. Miksi paha on hyvää suositumpaa täällä, niin tuntuu.
        Olet palstan aarre. Kiitos, siitä!

• k/k

Se on sellanen juttu et suru tulee ja suru menee,sen kanssa normaali ihminen pärjää sil muistoja ei kukaan voi vierä multa.
        Enemänkin mua kummastutti toi sana ja viel kun se on yliopistotasolla lanseerattu.
        Mahtaako olla liikaa niit määrärahoja valituksest huolimatta.

• Huomenta k/k. Onpa outo tuo Varpo. Ei minusta ole edes niinkuin lyhenne.
      Ei minullakaan ole kyllä ehdotusta sen tilalle.
      Suru lapsen menetyksestä on, voisin sanoa käsinkosketeltava. Kaikki sen kokevat eri tavalla. Oli lapsi sitten pieni tai aikuinen. Omani menetin pienenä, en saanut edes nähdä. Mutta ei se sitä helpommaksi tee. Vaikka siitä on jo yli neljäkymmentä vuotta, on päiviä jolloin tulee mieleen, että missä poika olis nyt, millainen mies hänestä olisi tullut.
      Surun määrä on tietenkin suurempi, kun aikuisena menettää lapsensa. Muistoja on enemmän.
      Minusta parasta apua on, että siitä pystyy puhumaan. Itkemään tuskaa ulos.
      Tuskin se koskaan unohtuu, ihmismieli kun on sellainen, mutta helpottaa se ajan myötä, ainakin hiukan. Rinnassa tuntuva kiven paino pienenee vähitellen..
      Paljon voima haleja sinulle.

• Olen huono itkemään ,enempi sellasta mykkää tuijotusta jonnekkin kaukasuuteen.
      Käyrään me vaimon kans yhtesiä muistoja läpi päivittäin.
      On taas se aika vuoresta kun töihin lähtö vistottaa,märkää ja pimeää.
      Onneks on lupa laittaa paljon pihavaloja loistamaan tänävuon tupla määrä likan muistolle,se on kaverin määräys.
      Kiitti haleista ne lämmittää matkalla hommiin.

• Hyvää työpäivää sinulle.

• Ei kyllä kuvaa lapsensa menettäneen kohtaloa ollenkaan hyvin.
      Eihän me olla orpoja kuin vanhemmistamme, minäkin olen puoliorpo.
      Kyllä tässä on pärjätty ilman virallista nimikettäkin ja eiköhän pärjätä edelleenkin. Miksi kaikille pitää olla oma nimityksensä, tuskin se asiaa miksikään muuttaa.
      Kun sanoo, että on menettänyt lapsensa, se on siinä, ala nyt selittämään mikä olet, kun sanot olevasi joku ihmeen varpo.
      Hyvä kun löysit sen oikean lohduttajan, pidä siitä tiukasti kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe