Lienee outoa että joku haluaa ehdoin tahdoin itselleen taudin..
Mutta minulla on ollut jo kohta kuukauden epämääräisiä flunssan oireita,välillä päivittäin sitten taas katoavat.
Kurkku on aamulla kipeä illalla enään ei,yhtenä päivänä lämpöä 37,7 aamulla mutta töihin menin eikä siellä enään mitään.
Olisi siis ihan "kivaa" saada kunnon flunssa niin ehkä paranisi sen jälkeen myös pitkittyneet oireet..
Tässä on nyt käyty vähän hengaamassa tk:n aulassa jospa sieltä flunssa tarttuisd mutta ei niin ei..
En ees muista koska oisin ollut flunssassa viimeksi...öö viime vuonna ehkäpä
Vuosi sitten sain jostain jopa sikotaudin ja voin sanoa että näin aikuisiällä ei kovin mukava tauti!
Nyt ei vaan mikään tunnu tarttuvan vaikka töissä oli keuhkokuumetta ja angiinaa liikkeellä..
En siis nyt halua minkään saikun takia flunssaa vaan että saisin nää epämääräset pienet oireet pois jotka kiusaa...sitäpaitsi en oo edes töissä tällä htekellä niin sairaslomasta ei hyötyä..
Nyt kunnon vinkkejä mistä saada flunssa
minäpä basillin haluisin
tuleva nuhanenä(kö)?
1
110
Vastaukset
- ...
No käypä vähän nuolemassa maata tuolla ulkona..tai mene jonkun pärskivän naaman eteen...huoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752