heippa.
Otamme pelkän menolennon hki-antalya, mutta paluulento vähän hakusessa..
eli voiko jonnekkin soittaa, ja kysyä onko koneissa vapaita paikkoja?
lento vasta marraskuun alussa.
Kiitos jo etukäteen :)
miten tietoon onko lentoja?
3
163
Vastaukset
- netistä löytyy
skyscanner.fi
- Lennä Kreikan kautta
Kannattaa myös katella lentoja Kreikan saarilta, esim rhodos ja kos. Laivalla pääsee turkista niille ja voi tulla edulliseksi, jos löytää tosi halvan yhdensuuntasen lennon. mut toisaalta joudut matkustamaan ensin länsirannikolle bussilla ennen ku voit mennä laivaan.
- Jatkanpa vielä
Eli palstahan oli siis Marmaris, joten et taidakaa jäädä etelärannikolle Alanyaan, joten hyvä vaihtoehto vois olla Rhodoksen kautta lentäminen. Sieltä taitaa muuten lentää myös Ryanair, jos nuo lomalennot on jo loppuneet. Itse ostin kuukausi sitten lennon Rhodokselta 75 eurolla ja sen lisäks tuli laivalipun hinta 43 euroa. Kannatan tuota reittivalintaa :) Jos vaan jaksaa reissailla, koska ihan helpommasta päästä tuo ei oo. Mut Rhodos oli ihan kiva paikka nähdä. Pyörin siellä yhden päivän odotellen illalla lähtevää lentoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832