Rastatukka..? Ehe.. Totanii

sateenkaaripoju

Miulla on olkapäille ruskee rastatukka. Oon 15v poika. Onko muita vastaavia tapauksia, tai ees takkutukkasta tyttöö? Mitäon kaverit mieltä? Ootteko muuten jotenki "hippejä"? Käytättekö jotaki koruja takuissanne? Mulla on sellane tammenterho, ite tekastu. Entäs löytyykö ihmisii jotka inhoaa tai kammoksuu takkutukkasia?

21

1076

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RASTA MAN

      Rastat on just siistei!!

    • plopp

      Rastat on hienot jos ne on tehty kunnolla, niistäkin kun on niitä karmeita versioitakin. Entisellä ihastuksellani oli myös rastat.
      Ite ajattelin yhteen aikaan laitaa rastat taikka semmoiset kuiturastat niinkuin Sofi Oksasella mutta ei ollu tarpeeksi pokkaa... Nykyään ne hankaloittaisivat urheilemista ( ainakin luulen niin).
      Olen siis 16v tyttö

      • Hei, ei kuidut hankaloita urheilemista : D Mulla oli joskus pari vuotta sitten miltei saman värisiä kuiturastoja ku Sofi Oksasella, eikä porukka kattonu mitenkää kieroon.
        Nytki on päässä villasta tehtyjä ja kuidusta tehtyjä rastoja, eikä ne hankaloita urheilemista (: Suihkussa käynti on inhottavaa ku ne kerää nii saatanasti vettä, ni rupee niskaa särkeen.


      • plopp
        sairasmieli kirjoitti:

        Hei, ei kuidut hankaloita urheilemista : D Mulla oli joskus pari vuotta sitten miltei saman värisiä kuiturastoja ku Sofi Oksasella, eikä porukka kattonu mitenkää kieroon.
        Nytki on päässä villasta tehtyjä ja kuidusta tehtyjä rastoja, eikä ne hankaloita urheilemista (: Suihkussa käynti on inhottavaa ku ne kerää nii saatanasti vettä, ni rupee niskaa särkeen.

        Kiva et jollaki on kokemusta :D
        Tuo peseminen vähän mietityttää, että voiko niitä ees pestä päivittäin ettei ne homehdu tai jtn ? :O


      • Edellinen....
        plopp kirjoitti:

        Kiva et jollaki on kokemusta :D
        Tuo peseminen vähän mietityttää, että voiko niitä ees pestä päivittäin ettei ne homehdu tai jtn ? :O

        No niitä ei tarvii pestä päivittäin, pari kertaa viikossa ku pesee normi shamppoolla ja kuivaa hyvin, ni ei ne homehdu :) Mulla ei oo ainakaa homehtunu :D Mut kyll sä muuten voit joka pvä käydä suihkussa, mut ei niit tarvii pestä ku vaa tosiaan sen pari ekrtaa viikossa :)


    • kukkakaalike

      rastatukkaset pojat ♥ kurnau

    • ............

      äh,halooo ihmiset ! ei ne vitun feikkikuiturastat oo mitkää takut -.- ja nyt käsittääkseni puhuttii oikeista takuista..

      on tosi jees ! itelläki oli takut,mut sitte purin ne,vähä pakon eestä.. >< ja ne ite tehyt on paljon paremmat ku jossai kampaajalla sörkityt,ite teen rastoja,enkä tosiaan IKINÄ antas kenenkää mennä kampaajalle.. ne tunkee nii paljon kaikkee paskaa sinne,et ainaki ite pelkäisin et homehtuuvat yms..

    • 19-0

      Mul on rastat ja oon 19v. Intti täs vähän uhkailee menetyst. Luonteeltani en ole mitenkään hippimäinen tykkään vaan niist, pieni korupötkylä löytyy kans joukost. Yks tyttö (kaveri) ehdotti niit aikanaan ja siit se lähti. Kyllä noit kammoksujia tulee vastaa joka päivä. Enemmä kyl ne tuntuu kauhisteleva just sen tytön 60cm takatukkaa mut ei meikäläinen osaa kuvitella sille mitään muut.
      Feikkirastat ei vaan uppoa mitenkään.

    • HyiJuma

      SATEENKAARIPOJU ootko kuullut tai lukenut netistä tai kirjasta että jos ihmisellä on rastat niin silloin hiuksiin kerääntyy matota ( valkoisia pieniä ) ja ne elävät siellä ja munivat sinne. Se ei ole haitallista mutta todella ällööö. Ne eivät lähde muuten pois ellet leikkaa rastoja pois ja kasvata uudet hiukset. Ja tuskin kukaan sun kanssa haluis seukata jos oot matopää :DD. Ällöttäväääääää!!!!

    • wegete

      Vielä joku päivä mullakin on tarpeeksi kärsivällisyyttä kasvattaa tukkaa tarpeeksi ja ottaa sitten rastat...

    • Takkupää-97

      Oon 14-vuotias tyttö, ja mulla on takut. Niissä on puuhelmiä.

      P.s takkutukka.fi

    • <3333

      Ah hottii ;)

    • pikkuhippi15

      Mullon ihan saman väriset ja pituset rastat ku sul paitsi minul on pari punasta takkuu siel seas:) Ne ollu jo 5kk

      • enoohippi

        Oon halunnu mooonta vuotta ottaa rastat mut äiti ei anna.... otan si aikuisena :)


    • Nmcöxä:mmö

      Rastat = hot < 3

    • memmuweerw

      Rastat jätkillä on hyvän näkösii jos ne sopii siihen lärviin mihin ne on kasvatettu.
      Ite vaihvihkaa aina kaupunugilla liikkuessani kuolaan rastapäisiä jätkiä :D en kyllä ikinä mainitse kuolauksen kohteelle mitään :D

      Oon melkeen kakskymppinen ja vääntelen ekoi rastoi nytten vasta:) päätin vaan hetken mielenjohteesta ett ny alkaa meikäläisen takkuinen aika :D tosin ne kasvaa vasta pitkän ajan päästä, ku hiukset on max. 10 cm pitkät... odotan sen vuoden tai puoltoista:) kärsivällisyys palkitaan

      • memmuweerw

        joo ja piti vielä lisätä mutta postasin jo ed. kommentin :D

        oon ite hippimäinen ihminen, omalla tavalaan mutta omalla tavallaan taas en:)

        kyllä aika moni kammoksuu miun hiuksii ku ne sojottaa kirjaimellisesti joka ilman suuntaan :D


    • lölllöl

      Tuun ehk skidist myöhäs mut joo oon koht kuustoist vuotias tyttö ja mul on rastat ja mun kaverit on kehunu mun rastoi paitsi yks joka ehotti hiusten leikkaamist :D. Ja joo oon aika "hippimäinen" jne. Ja hmm mulla on vaa perus puuhelmii mun locseis. Ja mun on pakko sanoo tähän et tosi monet mustalaiset haukkunu mun tukkaa likaseks jne ja siel asuu kuulema kaikenmaailman ötököit mut idgaf :D ne ei vaa tiedä koska MANNEEEEEE!!!!!!!!!! (en oo rasisti)

    • hippieh

      Juu oon 16v tyttö, enkä oo kyllä saanu mitään negatiivista palautetta mun takuista. Usein joku tulee kyselemään, että miks mä haluan takut ja miten ne tehään ja mistä takut on lähtösin. Ja pari kertaa oon selittäny etten oo rastafari, enkä polta pilveä yms.. :) Mulla on pari värikästä narua kiedottuna noihin, joskus oli helmiä mutta ne on kadonnu jonnekki.

    • jokuihme

      Teitkö takuttamalla itelle rastat vai miten? Mie haluaisin rastat itelle niin mietin että miten ois helpoin hankkii ne😅
      Oon siis 14v tyttö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe