Nyt neuvoja kaipaisin viisaammilta.
Aika-ajoin olen huomannut, että WCn lavuaarin ritilään ilmestyy pienehkösti sellaista ruskeaa mönjää jota en ruosteeksi kutsuisi enkä myöskään P*sk*ksi. WCssä tuoksuu kyllä ihan raikkaalle ilman tököttejäkin. Eli hajusta ei pystytä päättelemään missä vika.
Tämä ruskea mönjä lähtee vain aina hinkkaamalla (helposti tosin). Mutta sen ilmestyminen yhä uudelleen alkaa arveluttamaan. Mitähän se voisi sitten olla?
Sitten jokerina kysyn kun samallalailla myös WC pöntön putkesta valuu pikkuhiljaa aika-ajoin jotain vieläkin tummempaa mönjää lattialle. Sekään ei siis haise yhtään millekkään, että tuskinpa on sitä mitä voisi ensimmäiseksi ajatella.
MITÄ TÄLLÄINEN RUSKEA HAJUTON MÖMMÖ MIKÄ EI MYÖSKÄÄN RUOSTEELTA NÄYTÄ, ON!?
WCn lavuaariin ilmestyy ruskeaa mönjää
ApuvaWCOngelma
4
2851
Vastaukset
- Jo on
Voi herranjestas!!!!!!!! Mistähän vielä' valuu, ja mitä?
- Aloittajaa
Enpä tiedä, mutta ilmeisesti taidan olla ainoa tämän arvoituksen kanssa :\
- .....
Kokeile lavuaariin soodaa, niin se kirkastuu.
Itselläni myös joskus vessapöntöstä valui vettä lattianrajasta, se korjattiin.
Ruskea mönjä tulee ihan vain vedestä. - Puhdastakotia
Rautapitoinen vesi voi tehdä tuota. Kannattaa kyllä myös avata altaan alla vesilukko ja puhdistaa kunnolla, sieltä "sakka" nousee ylös altaaseen.. Mun suosikkiaineet on näissä hommissa perinteinen kloriitti ja CeilitBang.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885