Tapani Kansa petti fanit
Tapani Kansan fanit tyrmistyivät keskiviikkona Turun Konserttitalossa.
Laulaja saapui myöhässä paikalle ja väsytti kuulijoita kertomalla pitkiä tarinoita.
jossain luki, että hän oli haukkunut yleisön ja bändin sekä esiintymiskaupunkinsa ja puhunut sekavia mm. mulkun seisomisesta ja ruokavaliostaan. ;D
Sekaisinhan tuo äijä on ja nolaa itsensä.
No onhan Tapsa itsekin aikanaan kertonut mielenterveysongelmistaan. Mielestäni on vain hienoa, että mielisairaillekin ihmisille on oma idoli :)
Mietteitä
4
138
Vastaukset
- Joku vaan
Jos kerran vaivaudut tuota samaa vanhaaasiaa täällä vatvomaan, niin vaivaudu sitten kirjoittamaan myös se ,että tuosta tapauksesta on jo kolme vuotta aikaa. Kirjoitat jutun ihan kuin se olisi tapahtunut viime viikolla.
Olin tuolloin (2008) tuolla Turun konsertissa ja Tapani ei pettänyt yleisöään. Jos autosta puhkeaa rengas ja sen takia myöhästyy reilut parikymmentä minuuttia niin ei se mikään katastrofi ole.
Tapani kerran koko konsertin aikana huomautti ,että orkesteri ei pysynyt perässä hänen jossain tulkinnassaan. Yleisöä ei mollannut millläänlailla. Naureskellen vaan totesi ,että Turussa on näemmä sama homma kuin Hämeenlinnassa, että kun hän pyytää laulamaan mukana, niin yleisö ei laula vaan taputtaa. Tapsa ei sanonut tuota kiukkuisena eikä mitenkään töykeästi. Oli lähennä huvittunut ja niin montaa yleisössä istuvaakin se nauratti. - Hiukan ymmärrystä
Tapanilla oli samana syksynä takanaan just julkisuudessa suuresti riepoteltu ero pitkäaikaisesta elämänkumppanistaan.
(Tapani itse ei erosta juurikaan mitään lausuntoja antanut ). mutta media sitä ruoti kyllä hyvinkin näyttävin lööpein. Saatan vaan kuvitella miten hullunmyllyä tuo syksy Tapsalle oli ja siinä oli sitten yritettävä keskittyä treenamaan konserttiohjelmstoa ja keskittyä konsertteihin. Ei mikään ihan helppo paikka tuollaiselle vahvasti tunteella elävälle ja kokevalle herkkäsieluiselle taiteilijalle.
Joten liekö ihmekkään ,että käytös oli tuolloin vähän sekavaa. - ********************
Se oli aika kaaooottinen syksy Tapanille. Ei pidä tuomita häntä sen takia.
Hällä oli tuolloin yksityiselämässä asiat sekaisin ja se heijastui osin työhönkin. - että näin
Tapsa totesi tuolloin turun konserttia seuranneessaa Imatran konsertissa näin:
" On ollut puhetta, että puhun paljon lavalla. Tämä on vapaa maa, hän totesi saaden yleisöltä ablodit.
Konsertin lopussa koko sali antoi seisten suosionosoitukset esiintyjille.
Kansa uskoo, että osa Turun konsertin kritiikistä johtuu hänen uudesta tyylistään.
-Kun Turussa tullaan konserttiin, ilmassa väreilee akateemisuus. siellä on opittu käyttäytymään siististi ja siivosti.
Kesällä päätin, että olen tästedes oma itseni. Ja sitten kun tälläinen eläväinen olento tulee siihen siivoon ilmapiiriin se on monelle sokki."
Kovimmat fanit taistelivat tiensä takahuoneeseen halaamaan suosikkiaan.
"Kyllä myö tykätään! " hihkui Anna-Maija ystävänsä Paulan kanssa. Anna-Maija kertoi Kansalle muistavansa hyvin tapaamisensa Kansan kanssa 1980-luvun alusta
" Aina olen hyvän päälle ymmärtänyt, se minun on tunnustettava, Kansa hörähti vastaukseksi. "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808