Millä perusteella valitset luettavasi palstalta? Äläkä valehtele.
Pöksytön tanssiseura sinua kuitenkin kiinnostaa, osoittaa tuo viikon suosituimmat lista. Vain kahdeksan puheenvuoroa, mutta yli satakomekymmentä lukijaa.
O tempora, o mores!!
Millä perusteelle?
76
264
Vastaukset
Ensisijaisesti otsikon ja toissijaisesti kirjoittajan mukaan! Enkä valehtele! Otsikon perusteella luin myös Pöksyttömän tanssiseuran, koska oletin sen huumoriksi! Enkä pettynyt! Ei tullut kuitenkaan mitään lennokasta kommenttia mieleen, joten jäi vastaamatta!
Arjen harmauden keskellä huumori on harvoja valopilkkuja. Jokaisella olkoon oikeus paheksua mitä huvittaa, mutta ei kuitenkaan oikeutta kieltää toisten hauskanpitoa! Elämä ilman huumoria on liian kova rangaistus, kuten eräs elämänohjeeni opastaa!- ...
Otsikko.
Ja näkeehän sitä uusimmistä pätkän alusta. Nimimerkkeihin ei paljoakaan kiinnostusta, lähinnä, että joittenkin kirjoittamia kirjoituksia on turha lukea.
Täältä hävinnyt käyttäjät, onhan tuo havaittu jo ajat sitten. Lukukerrat kertovat lähinnä, että ihmisillä kannettavat tietokoneet ja mobiilit. Hah, paljon palstoja, joilla kai seriffit nostelee ikivanhoja aloituksia, kun saattaa mennä kuukausia, että ei uusia aloituksia ollenkaan.
Mä roikun kuitenkin vielä paljon ikäryhmissä. Näissä sentään joskus jotain kiinnostavaa ajatuksenvaihtoa riitelemisen lomassa. Ja aktiivisin näyttäis olevan seitenkymppisten palsta. Nämät ikärajapalstat pitäisi sulauttaa, kaikkinensa näistä vois saada yhden kohtuullisen suositun palstan.
=DW= - |
Nykyisen kuihtuneen palstan annin kyllä lukee, kaiken, alta aikayksikön.
Ei ole valinnan vaikeutta.
Pöksytön sänkyseura on ihan oma, ollut jo vuosikymmeniä. - Putkivalo
Ääh..kun..... kävin vaan katsomassa että kuka on kehdannut tuollaista avata! En mä niitä alastomia miehiä käynyt katsomassa, en siis avannut linkkiä ollenkaan! En!! Enenen!!
- rygseck
Tietysti !!
Tietystitietysti...
;D - Putkivalo
rygseck kirjoitti:
Tietysti !!
Tietystitietysti...
;DMikä hätävarjelureaktio nyt tuli! Häh! Täh! Koetit tietysti sitä pirua oksalta ampua alas, mutta se ei onnistu.
Terveisin vaan
nimimerkki *puhdas pulmunen* - rygseck
Putkivalo kirjoitti:
Mikä hätävarjelureaktio nyt tuli! Häh! Täh! Koetit tietysti sitä pirua oksalta ampua alas, mutta se ei onnistu.
Terveisin vaan
nimimerkki *puhdas pulmunen*Hilijaa ny siä, mulla on harras veisuuhetki menossa... ;D
Bird of prey
Siis Uriah Heeppiä - ahahahaa
- rygseck
Millään perustaalla lue... ku luen aina kaiken.
Ei sitä koskaan tiedä millä oksalla se piru istuu, näet =) - Anjaniina.
Ah, onpas ihana että palstalla on toinenkin suoraselkäinen lukija joka tuomitsee nykymenon löysän moraalin.
Täällä onkin meno villiintynyt.
Naisilla rietas pilke silmissään ja puhutaan verhotusti rivoja.Annetaan ymmärtää..
Kaikenlaisia kamalia aiheita, on tanssia ja riekkumista.
Joku moraaliton runoakin lykkää sekaan.
Olisin sitä mieltä, että seriffin johdolla siivoamme palstalta kaiken rienaavan roskan pois ja aloitamme Raamattukoulun, sielun ja mielen ylennykseksi ja yleiseksi kohotukseksi.
Aloittakaamme siis, halleluuja, sua ylistän, oi Herrani...- rygseck
Amen
- Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Amen
No eipäs nyt hätäillä sen aamenen kanssa, sen aika on vasta lopussa...
Sielun kohotusta sinullekin sisareni.... - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
Sielun kohotusta sinullekin sisareni....Kele kun mun just piti kiittää Mysseä kun sanoi aamenet, että saadaan joku loppu tuohon pastori Anjaniinaan orastavaan seurakuntaan. Ja äkkiä.
AMEN!!!! - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Sielun kohotusta sinullekin sisareni....Meinaat että tarttisin...
backuppii on, makeuppii on, pushuppii on... eik se riitä, pitääks viä tää souluppi..?
Meikäläinen on ku kohokas :O
*up* Putkivalo kirjoitti:
Kele kun mun just piti kiittää Mysseä kun sanoi aamenet, että saadaan joku loppu tuohon pastori Anjaniinaan orastavaan seurakuntaan. Ja äkkiä.
AMEN!!!!Hartaan hartaushetken päätteeksi ehdottaisin yhteistä virttä! Veisatkaamme seisaaltamme Eppu Normaalin Pidetään ikävää!
http://www.youtube.com/watch?v=EDL_7z31_uU- Putkivalo
norMix kirjoitti:
Hartaan hartaushetken päätteeksi ehdottaisin yhteistä virttä! Veisatkaamme seisaaltamme Eppu Normaalin Pidetään ikävää!
http://www.youtube.com/watch?v=EDL_7z31_uUJoo! Kyllä mä tuon tyttydytytyydyttyy osaan laulaa ;D
Hups ny sattui työtapaturma, ei se pastööri Anjaniina varmaan kovin ankara ole? Millaiset pöksyt pitää pakata jos joutuu luostariin.... - Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Kele kun mun just piti kiittää Mysseä kun sanoi aamenet, että saadaan joku loppu tuohon pastori Anjaniinaan orastavaan seurakuntaan. Ja äkkiä.
AMEN!!!!Ei sitä kuule, sielun autuutta niin helpolla myydä.
Eikö se jo helvetin tuli kärventele sinunkin varpaitas.
Psalmikirja kouraan ja istu penkkiin, tai ei hyvä hypi! - Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Meinaat että tarttisin...
backuppii on, makeuppii on, pushuppii on... eik se riitä, pitääks viä tää souluppi..?
Meikäläinen on ku kohokas :O
*up**Paiskaa uunin kannen kiinni*
Hups.... - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
*Paiskaa uunin kannen kiinni*
Hups....No siinä mulla hurskas sisar...
Mää noin vähästä lätsähdä !!!
*naukkailee sevenuppia* - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
Ei sitä kuule, sielun autuutta niin helpolla myydä.
Eikö se jo helvetin tuli kärventele sinunkin varpaitas.
Psalmikirja kouraan ja istu penkkiin, tai ei hyvä hypi!Kah, kun kävin ruskattomalla pelkokerroin retkellä Lapissa tässä taannoin, ja opin uuden sanan, minkä olis pitänyt oppia jo kymmenvuotiaana.
Arvaakkos ;))
HILIJAA!
Ei hyvä hypi, mut paha kyllä :))) Putkivalo kirjoitti:
Joo! Kyllä mä tuon tyttydytytyydyttyy osaan laulaa ;D
Hups ny sattui työtapaturma, ei se pastööri Anjaniina varmaan kovin ankara ole? Millaiset pöksyt pitää pakata jos joutuu luostariin....Tässä sulle sopivat pöksyt luostarikäyttöön!
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlXzK-1fe8IG9dAMIimbD0lLA4p-YiMv93tb_Mq1LRpzQqOfj136q8feV94Q
Ja avaimet sitten pastorska Anjaniinalle! Päälle kun vetäiset vielä säkkikankaasta tehdyn kaavun niin kyllä kelpaa uusissa vetimissä laulella hartaita säveliä! :))- Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
No siinä mulla hurskas sisar...
Mää noin vähästä lätsähdä !!!
*naukkailee sevenuppia*Ihmisen pitää käydä pohjalla asti, että tajuaisi armon joka on osakseen langennut.
Liity siis langennut sisareni seuraamme ja tule lunastamaan Taivasten valtakunnan avaimet...
(vuokra on sit 450 kk ) - Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Kah, kun kävin ruskattomalla pelkokerroin retkellä Lapissa tässä taannoin, ja opin uuden sanan, minkä olis pitänyt oppia jo kymmenvuotiaana.
Arvaakkos ;))
HILIJAA!
Ei hyvä hypi, mut paha kyllä :)))Herran huoneessa huutaminen on mauton teko.>Täällä kuuntelemme hiljaisuutta ja tutkimme sydämiämme (jos nyt sellaisen sattuu omistamaan, mitä kyllä epäilen sisaren kohdalla)
Paatuneellekin armoa sataa kuin mannaa taivaasta. hiljenny siis sisareni!
Ja nuuhki!
(uus hajuvesi ;)))) - Anjaniina.
norMix kirjoitti:
Tässä sulle sopivat pöksyt luostarikäyttöön!
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlXzK-1fe8IG9dAMIimbD0lLA4p-YiMv93tb_Mq1LRpzQqOfj136q8feV94Q
Ja avaimet sitten pastorska Anjaniinalle! Päälle kun vetäiset vielä säkkikankaasta tehdyn kaavun niin kyllä kelpaa uusissa vetimissä laulella hartaita säveliä! :))Hähä, vanhanaikases vara parempi.
Meillä seurakunnassa on suosittu näitä..
http://punanaamio.fi/data/i/5904_a5905kokos.jpg - Putkivalo
norMix kirjoitti:
Tässä sulle sopivat pöksyt luostarikäyttöön!
Ja avaimet sitten pastorska Anjaniinalle! Päälle kun vetäiset vielä säkkikankaasta tehdyn kaavun niin kyllä kelpaa uusissa vetimissä laulella hartaita säveliä! :))Noitten rautapöksyjen kans vois olla vähän niin kuin kusi sukassa. Varsinkin jos Anjaniinalla olis muuta tekemistä just kun oon juonut litran kahvia. Niin kun sillä varmaan olisikin, jotain tärkeetä.. pitsinnypläystä.
- Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
Hähä, vanhanaikases vara parempi.
Meillä seurakunnassa on suosittu näitä..
http://punanaamio.fi/data/i/5904_a5905kokos.jpgNoista tuli kyllä elävästi mieleen kuin *khrm* siskolle pienenä käytettiin sellaiset valjaat. Ne oli punaiset, ja edestä just tuon näköiset. Sitten iskä tai äippä piti vaan onnellisina kiinni.
- Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
Herran huoneessa huutaminen on mauton teko.>Täällä kuuntelemme hiljaisuutta ja tutkimme sydämiämme (jos nyt sellaisen sattuu omistamaan, mitä kyllä epäilen sisaren kohdalla)
Paatuneellekin armoa sataa kuin mannaa taivaasta. hiljenny siis sisareni!
Ja nuuhki!
(uus hajuvesi ;))))Niin että mauton muttei hajuton :))) *nuuh* jooooo, toimii, lainaas mulle toi pullo niin hajustan sen Mixin hurmioon ettei tartte näitä pöksyjä pitää.
Kyllä mulla sydän sykkii! Mä nyt vaan oon niin laupias että satuin antamaan sen pois. Niih! Toiset ne vaan pitää omiaan, itsekkäästi. Niih! - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Ihmisen pitää käydä pohjalla asti, että tajuaisi armon joka on osakseen langennut.
Liity siis langennut sisareni seuraamme ja tule lunastamaan Taivasten valtakunnan avaimet...
(vuokra on sit 450 kk )*astelee hieman epäröiden sisään*
Mitäs täällä niin ku oikein on ?
Pilveä !!
On se sit halpa ;D - Putkivalo
rygseck kirjoitti:
*astelee hieman epäröiden sisään*
Mitäs täällä niin ku oikein on ?
Pilveä !!
On se sit halpa ;DNyt repes ;DD
Missähän mun säästötili olikaan... - Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Nyt repes ;DD
Missähän mun säästötili olikaan...Hetkinen, taivaaseen kuuluu pilvet, mut te ette olekaan viel taivaassa.
Putkis panee pörssin pois, sillä tarttee molemmat kädet ponnistellessaan helevetin esikartanoista, kirkkaammalle puolelle..!!
Ota vaikka noista hiilihangoista tukee... - Anjanina.
Putkivalo kirjoitti:
Niin että mauton muttei hajuton :))) *nuuh* jooooo, toimii, lainaas mulle toi pullo niin hajustan sen Mixin hurmioon ettei tartte näitä pöksyjä pitää.
Kyllä mulla sydän sykkii! Mä nyt vaan oon niin laupias että satuin antamaan sen pois. Niih! Toiset ne vaan pitää omiaan, itsekkäästi. Niih!Joo, ei ole lähiaikoina näkyvis, et kukaan sais edes lainata!
Issey Miyaken, summer ;))) hähä...onhan tuoksut ;))) - Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Noitten rautapöksyjen kans vois olla vähän niin kuin kusi sukassa. Varsinkin jos Anjaniinalla olis muuta tekemistä just kun oon juonut litran kahvia. Niin kun sillä varmaan olisikin, jotain tärkeetä.. pitsinnypläystä.
Haist kuule, nypläyksines...
Eihän olis kiva jos rautahousut ruostus?
EIHÄN? - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Hetkinen, taivaaseen kuuluu pilvet, mut te ette olekaan viel taivaassa.
Putkis panee pörssin pois, sillä tarttee molemmat kädet ponnistellessaan helevetin esikartanoista, kirkkaammalle puolelle..!!
Ota vaikka noista hiilihangoista tukee...Ollaanpas !!!
Taivasten valatakunta, niin sä sanoit - ja mulla on ihmeen ihana olla, laulattaa ja näen värejä...
Nii oli siä matkalla se yks sivukuja... mutten mää sinne menny :O - Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Ollaanpas !!!
Taivasten valatakunta, niin sä sanoit - ja mulla on ihmeen ihana olla, laulattaa ja näen värejä...
Nii oli siä matkalla se yks sivukuja... mutten mää sinne menny :OTääl on näköjään muutama jotka tunkee taivaaseen, vaikkei oo mitään ansioita.
Pitänee vissiin hommata se ompelukone paikalle, pisto joka synnistä, saa siinä tikata....
Tai sit noi on vaan luudittava ulos täältä.
Kyllä se vaatii viel yhen kymmenentuhatta hoosiannaa ja 16 000 harpunsoittoo ennenkuin nuo on taivaaseen paikkansa tienanneet.
Nii, eikä muutama hyvä tekokaan olsi pahitteeks... - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
Hetkinen, taivaaseen kuuluu pilvet, mut te ette olekaan viel taivaassa.
Ota vaikka noista hiilihangoista tukee...Ai hiivatti ;DDD Arvasin että kyllä täällä taas suunpielet nousee :))))
Pitää muistaa sanoa sukulaisille, että haluan patarukkaset mukaan kun se aika koittaa. Mulla muutenkin niin lämmin ja tiivis suhde niihin.. - rygseck
Putkivalo kirjoitti:
Ai hiivatti ;DDD Arvasin että kyllä täällä taas suunpielet nousee :))))
Pitää muistaa sanoa sukulaisille, että haluan patarukkaset mukaan kun se aika koittaa. Mulla muutenkin niin lämmin ja tiivis suhde niihin..Patarukkasiin ??
Eiks ne enää lähde käsistä vai... *tirsk* - Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Patarukkasiin ??
Eiks ne enää lähde käsistä vai... *tirsk*Miksei me kudottas niitä patakintaita porukalla ;))) Mysse?
Mul olis muutama idis ;))) - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Miksei me kudottas niitä patakintaita porukalla ;))) Mysse?
Mul olis muutama idis ;)))Ai ovvai ?
Mitä ne maksaa ?
450 € / kk niin ku sitä pilvipaikasta.. ?
Nooh.. - Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Ai ovvai ?
Mitä ne maksaa ?
450 € / kk niin ku sitä pilvipaikasta.. ?
Nooh..Njäh, mä voin hommata tarvikkeet ;)))
- rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Njäh, mä voin hommata tarvikkeet ;)))
Pitäiskö tän pelottaa ?
Mua meinaan vähän nyt... - Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Pitäiskö tän pelottaa ?
Mua meinaan vähän nyt...Aivan....
Jos nyt ajatellaan niitä taivasasioita ja vanhaa sanontaa, joutilaat kätöset on pirun pelinappulat, niin....voishan sitä järjestää Putkiksenkin kädet...taivaaseen? Putkivalo kirjoitti:
Noitten rautapöksyjen kans vois olla vähän niin kuin kusi sukassa. Varsinkin jos Anjaniinalla olis muuta tekemistä just kun oon juonut litran kahvia. Niin kun sillä varmaan olisikin, jotain tärkeetä.. pitsinnypläystä.
Nunnaluostarissa ei mistään kahvista naustiskella eikä etenkään munkeista!!! Laihaa teetä on aamuin illoin tarjolla ja sen jälkeen voidaan lukotkin avata hetkeksi! Korkea aika on sinunkin opetella pidättyväinen elämäntapa!
Putkivalo kirjoitti:
Niin että mauton muttei hajuton :))) *nuuh* jooooo, toimii, lainaas mulle toi pullo niin hajustan sen Mixin hurmioon ettei tartte näitä pöksyjä pitää.
Kyllä mulla sydän sykkii! Mä nyt vaan oon niin laupias että satuin antamaan sen pois. Niih! Toiset ne vaan pitää omiaan, itsekkäästi. Niih!Äläs yritä käyttää laittomia temppuja sinä sydämetön nainen, kemiallinen sodankäynti on kansaivälisin sopimuksin kielletty!!!!
- Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
Aivan....
Jos nyt ajatellaan niitä taivasasioita ja vanhaa sanontaa, joutilaat kätöset on pirun pelinappulat, niin....voishan sitä järjestää Putkiksenkin kädet...taivaaseen?Mmmmitähän se Anjuska.... Mun kätöset ahkeroi täällä näppiksessä, lasketaanko se?
- Putkivalo
norMix kirjoitti:
Äläs yritä käyttää laittomia temppuja sinä sydämetön nainen, kemiallinen sodankäynti on kansaivälisin sopimuksin kielletty!!!!
;D Olikse se pieni printti siellä sopimuksessa? Sori, mutku en näe enää pientä fonttia ilman lukulasia, ja ne ovat jääneet kotiin. Vaadin että sopimus kirjoitetaan uusiksi, ja sillä aikaa nuuhkaisepas tätä....
- vastaan kysyjälle
1. Kirjoittaja, joidenkin avauksia en lue joidenkin taas aina otsikosta riippumatta.
2. Otsikko jo joskus kertoo ettei kannata avata.
Täällä on jo oppinut keiden kirjoittajien ketjut muodostuvat sättiketjuiksi, ne eivät kiinnosta. Melkein kaikki aloitukset luen paitsi politiikka.
Jos siellä vaan näkyy jonkun politiikon nimikin niin avaamatta jää.
Jotkut muutkin jätän avaamatta.
Pöksyttömän tanssiseuran kyllä avasin, tottakait :))- Höh,,.-
Mielenkiintoinen otsikko, miksei sitä saisi lukea....
- Putkivalo
Siksi kun tää yhteiskunta menee koko ajan kohti tuotteliaisuutta, jos jossain on jotain toimintaa, niin pitää vastaavasti olla myös tuottoa. Ja mitähän pöksytön tuottaa? Veronmaksajia, rakas höhittelijä. Ja minkäs ikäisiä olimmekaan? Niin juuri, ei enää veronmaksajatuottamisiässä. Eikä vielä niin vanhoja ettei enää muistettais mitä toimintaa pöksytön seura aiheuttaa. Ollaan siis se välinputojaseurakunta joka ajattelisi pöksytöntoimintoja pelkäksi omaksi huviksi, ilman tuottoa, ja se on paheksuvaa toimintaa se.
Elämä on yhtä välinputoamista.
- 12+12=2 tusinaa
En avaa tiettyjen kirjoittajien ketjuja, mutta valitettavasti välillä menen halpaan, kuten tässäkin ketjussa. Täälläkin ne hormoonisiskokset taas pitävät omaa chattiluaan :(
- jep jep
älä välitä kohta helpottaa kahdeksi vikoksi päästään yhdestä kiusankappaleesta eroon
- tii-na-...
jep jep kirjoitti:
älä välitä kohta helpottaa kahdeksi vikoksi päästään yhdestä kiusankappaleesta eroon
ootko laskenu jo aamuja pitäsköhän ruveta kans käyttään tota että kirjoittaa ensin ja sit peukku pystyyn.
- jup jup
jep jep kirjoitti:
toisilta palstoilta ilkeilemään tulevat ovat riesa
ainaista itkua jostakin - tii-na-...
jup jup kirjoitti:
ainaista itkua jostakinitehän taas rupesit haastaan riitaa sanon vaan jos et satu huomaamaan.
- jep jep
tii-na-... kirjoitti:
itehän taas rupesit haastaan riitaa sanon vaan jos et satu huomaamaan.
vinkulelu
- tii-na-...
jep jep kirjoitti:
vinkulelu
ai ootko hyvä että kerroit tuli sekin selväksi.
- e-helena*
jup jup kirjoitti:
ainaista itkua jostakinjup jup
Niinpä näyttää tulevan...
Tuntuu siltä, että jup jup ja jep jep ovat saapuneet jostakin alaikäisten palstalta,
niin lapsellista on teidän kirjoittelu.
Ei tarvitse käyttäytyä mummomaisesti, mutta moinen kakaramaisuus on tämän ikäluokan palstalla typeryyttä. - tii-na-...
e-helena* kirjoitti:
jup jup
Tuntuu siltä, että jup jup ja jep jep ovat saapuneet jostakin alaikäisten palstalta,
Ei tarvitse käyttäytyä mummomaisesti, mutta moinen kakaramaisuus on tämän ikäluokan palstalla typeryyttä.täältäkin löytyy muutama kakaramainen mummu ja vaari ikäinen tyyppi typeryyttä ton tyypin kakaramaisuus on kyllä tässä ikäluokassa.
- tsih tsih
e-helena* kirjoitti:
jup jup
Ei tarvitse käyttäytyä mummomaisesti, mutta moinen kakaramaisuus on tämän ikäluokan palstalla typeryyttä.60 mummokerho muita moralisoimassa
- e-helena*
tsih tsih kirjoitti:
60 mummokerho muita moralisoimassa
tsih tsih aivasti täysin pieleen, mutta suotakoon hänelle se nautinto.
- tii-na-...
alku oli tässäkin ketjussa ihan hyvä sit meni taas siihen jos edellisen kirjoittajan sanoja lainaan chattailuun niitä en lue ja yleensäkkin luen vaan semmoisia ketjuja joihin otan kantaa elikkä siis aikas vähän lueskelen.
- Rattus sp.
Sen verran seuraan tuonkaltaisia kirjoituksia, että pysyn poissa noista keskustelusta. Joko osallistun mielenkiintoiseen keskusteluun tai leikin sanoilla hyvässä seurassa.
- Rattus sp.
Lisäisin vielä edelliseen. Ratkaiseva tekijä on se, minkälainen on kirjoittajan maailmankuva. Pyrin suojelemaan omaa hyvää oloani tarpeettomalta ikävien asioiden kuormitukselta. Sellaisten, jotka eivät millään tavalla liity omaan elämääni.
- Heikunkeikku
Huomenta sateisesta Lännenpläiskästä.
"Äläkä valehtele"
Joko sanon, että en valehtele, jonka valehtelen ja siten valehtelen,
tai sitten valehtelen....hmmmm....jonka ilmoittaisin, että valehtelen, mutta kuitennnii vähäkö salaa puhuisinkin ihan totta.:)
Luonnollisesti pysyitte kärryillä.
Viiskytä prossaa, että valehtelen tai sit en.
Nyt vastaukseni, joka on totta, ei valhettelua:)
En pahemmin lueskele, jos ketju on edennyt pitkäksi pötköksi. Joten näin ollen en pitkiin pötköihin vastaa, koska on suuri mahdollisuus, että joku toinern on ehtinyt sanomaan saman asian, jonka minäkin olisin kirjoittanut, mikäli olisin ensteks ehtinyt.
JOS otsikko on jollakin tavalla yli-mielenkiintoinen, niin sitten voin alkaa lueskelemaan. Ja varsinkin silloin, jos syöskentelen samalla jotakin välipalaa.
Nimimerkki vaikuttaa. Pidän joidenkin kirjoituksiasta, joko tyylillisesti tai muussa mielessä.
Pitkiä vastauksia en lue, koska itsekin pyrin kirjoittamaan mahdollisimman lyhyesti.
Jaaritukset on kans vähäkö jotenkin tympeitä, olemmehan jo puolivuosisataisia ja yliki.
Kirjakielikirjoitus kielii.
-Tarkotaks, että juoruaa
-En tarkota
Vyötärön alapuoliset jutut eivät kiinnosta, ellei kyseessä ole polvet tai ketarien muut osat, pohje, reisi ja silleen.
Vastaukseni on sataprossainen. siinä on puolet toista ja puolet toista....
Ai niin, yks asia meinas unohtua.
YLEISTYKSET, Te, Me, He, Noi jne... Ah, ne ovat niin-niin kivoja.
"Te naiSET olette sellaisia..." on esimerkiksi kiva lause.
"Te ajatteLETTE näin" on kans hurjan maukas lausahdus.
Että näin sanon. 10-20 listan alkupäässä olevaa aloitusta tulee luettua silloin kun käyn palstalla. Joitain aloituksia, joiden arvelen jauhavan samaa latua, jätän lukematta. Aloituksiin vastattuja kommentteja tulee luettua jo heti vähemmän. Usein jätän itse vastailematta sen vuoksi, että sitten pitäis, tai ainakin olis kohteliasta, tulla uudestaan palstalle, jos vaikka joku sattuis vastaamaan minulle.
No, sulla vähemmä lukijoita, enemmän vastauksia.
Ton avauksen jonka mainitsit.. katoin eilen, että miks siitä tällanen kohu ;)
Yleensä silmäilen.. jos jotain laitan, se on aihe, jos "tuttu" aloittaja, luen avauksen.. ehkä jotain sinne söherrän, kuitenkin aiheesta riippuen.
Pitkät ketjut, ne usein jää lukematta, ja tulee ajatus, josko joku jo samaa kirjoittanu, mitä ite vastaa.- k.yllästynyt
Toivoin että olisi ollut mahdollista lukea täältä edes yksi ketju ilman näiden kolmen pissistenamummon sättäilyä, mutta turha oli toive...pah
- Putkivalo
Vihje - jokaisen viestin yläpuolella lukee kuka se kirjoittaja on, ja samalla rivillä myös SULJE ;) tai sitten vaan katot että jaahas, Putkivalo, enpäs taidakaan lukea. Paitsi tietty tätä vinkkiä sun kannatta lukea, kun et ite ole hoksannut tätä mahdollisuutta :)))
Ja iso kiitos sulle. Mulla on nyt pollea ja tärkeä fiilis kun sain neuvoa sua!
Jättiputkiruttaus siitä hyvästä! HMMMM
Noin vuosi sitten täällä oli eri-ihmisten "sättäilyä" ja "sisäpiiriä" :))
Silloin ainakin ehdotettiin vastaaviin valituksiin että mukaan vaan kirjoittelemaan.Putkivalo kirjoitti:
Vihje - jokaisen viestin yläpuolella lukee kuka se kirjoittaja on, ja samalla rivillä myös SULJE ;) tai sitten vaan katot että jaahas, Putkivalo, enpäs taidakaan lukea. Paitsi tietty tätä vinkkiä sun kannatta lukea, kun et ite ole hoksannut tätä mahdollisuutta :)))
Ja iso kiitos sulle. Mulla on nyt pollea ja tärkeä fiilis kun sain neuvoa sua!
Jättiputkiruttaus siitä hyvästä!Tuota, tuota.....missä kohtaa naisessa on vastaava SULJE-toiminto? ;)
- Rattus sp.
norMix kirjoitti:
Tuota, tuota.....missä kohtaa naisessa on vastaava SULJE-toiminto? ;)
Tuo on ihan tyyppikohtainen vikatoiminto. Jotkut malleista saattavat mennä tunteiden ylikuormitustilanteessa lukkoon eli vikasietotilaan jopa kahdeksi viikoksi. Tätä vikasietotilaa kutsutaan mykkäkouluksi. Sitä havaitaan sekä mies- että naispuolisissa yksilöissä.
Rattus sp. kirjoitti:
Tuo on ihan tyyppikohtainen vikatoiminto. Jotkut malleista saattavat mennä tunteiden ylikuormitustilanteessa lukkoon eli vikasietotilaan jopa kahdeksi viikoksi. Tätä vikasietotilaa kutsutaan mykkäkouluksi. Sitä havaitaan sekä mies- että naispuolisissa yksilöissä.
Toisaalta voisikohan kenties tuota vikatoimintoa käyttää tarpeen tullen hyväksi? Siis jos esim ei kestä jatkuvaa nalkutusta milloin mistäkin niin olisihan se kätevää, jos naisen voisi tarvittaessa vaientaa viikoksi pariksi! Riittäsiköhän siihen kenties ohimennen lausuttu huomautus vyötärölle tulleesta parista lisäkilosta vai vaaditaanko vallan aamuun asti venähtänyt kapakkakierros näyttävine sisääntuloineen kolmella voltilla kerien? Mielellään valittu keino ei kuitenkaan saisi aiheuttaa lisätoimintona ns käsilaukkufiidpäkkiä!
- Rattus sp.
norMix kirjoitti:
Toisaalta voisikohan kenties tuota vikatoimintoa käyttää tarpeen tullen hyväksi? Siis jos esim ei kestä jatkuvaa nalkutusta milloin mistäkin niin olisihan se kätevää, jos naisen voisi tarvittaessa vaientaa viikoksi pariksi! Riittäsiköhän siihen kenties ohimennen lausuttu huomautus vyötärölle tulleesta parista lisäkilosta vai vaaditaanko vallan aamuun asti venähtänyt kapakkakierros näyttävine sisääntuloineen kolmella voltilla kerien? Mielellään valittu keino ei kuitenkaan saisi aiheuttaa lisätoimintona ns käsilaukkufiidpäkkiä!
Tuo on aivan kiinni käytettävästä mallista. Valittevasti ohjekirjoja ei ole luotu tämäntapaisiin käyttöihin, vaan yleensä keskitytään suhteen terapointiin.
Suosittelen asteettaista kokeilemista, samalla tulee kalibroitua kyseinen tuote. Täytyy muistaa, että sietokyky saattaa muuttua vuosien jopa kuukausien mittaan eli annostusta on välillä tarkistettava.
Tuon käsilaukkurefleksin haitalliset vaikutukset voit minimoida ostamalla tyylikkään, mutta vahvasti pehmustetun laukun, jonka väität olevan Vuittonin tuotantoa. - Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
Tuo on aivan kiinni käytettävästä mallista. Valittevasti ohjekirjoja ei ole luotu tämäntapaisiin käyttöihin, vaan yleensä keskitytään suhteen terapointiin.
Suosittelen asteettaista kokeilemista, samalla tulee kalibroitua kyseinen tuote. Täytyy muistaa, että sietokyky saattaa muuttua vuosien jopa kuukausien mittaan eli annostusta on välillä tarkistettava.
Tuon käsilaukkurefleksin haitalliset vaikutukset voit minimoida ostamalla tyylikkään, mutta vahvasti pehmustetun laukun, jonka väität olevan Vuittonin tuotantoa.Hyviä ohjeita :))) Mulla on sellainen off-kytkin jossain tuolla selkäpuolella, tarkemmin yläselässä. Sen ihan tarkkaa sijaintia en tiedä, yleensä sitä joutuu hakemaan sellaisen puolen tunnin verran...
Putkivalo kirjoitti:
Hyviä ohjeita :))) Mulla on sellainen off-kytkin jossain tuolla selkäpuolella, tarkemmin yläselässä. Sen ihan tarkkaa sijaintia en tiedä, yleensä sitä joutuu hakemaan sellaisen puolen tunnin verran...
Yhdyn edelliseen puh...eikun siis olen samaa mieltä! Vaan onks siinä sun off-kytkimessä sellaset hakaset tai jotain? :))
Katos vaan, pääsit itse viikon suosituimmaksi! Onnittelut! Vaan oliko väärin sam...eikun väärät kommentit? :)
Cogito, ergo sum!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295498Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin173177Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161302Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511283Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231154PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 125948
- 37844
- 142783